Bedrijfsgegevens

Plaats: Den Haag
Provincie: Zuid Holland
Land: The Netherlands
Telefoon: 06-45202185

Professionele vliegsimulatie voor een betaalbare prijs. Beroepstraining, behouden of verbeteren van skills. Serieus vliegplezier voor beginner, expert, sportvlieger of flightsimmer. Vliegen op drie simulatoren van het type FNPT (Fixed Navigation and Procedure Trainer): Boeing 737, Beech Baron B58 en Cessna 172.

KiyOh uitgangspunten:

• Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
ProSim4u - vliegsimulaties
Legenda
> 90 days
30 - 90 days
< 30 days
22 beoordelingen (12 months)
177 beoordelingen (total)
7368 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan
Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
95% (21)
5% (1)

Klantbeoordelingen

Pluspunten
Keurige ontvangst en prima uitleg voor onze zoon om hem daarna een realistische ervaring te geven.

Ronald
Almere

Published on: 28/12/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Goeie instructies en goeie apparatuur
Ik weet het niet want ik heb geen andere ervaringen
Lukas
Almere

Published on: 26/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Super leuke ochtend gehad met uitleg! Er wordt op een hele leuke manier uitleg gegeven over hoe een vliegtuig werkt en wat er allemaal gebeurd. We hadden een kwartier geboekt, maar het leek wel een uur! Aanrader.

Rianne
Rijswijk

Published on: 22/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Erg leuk om een keer gedaan te hebben! Alles wordt rustig uitgelegd door de instructeur en je wordt goed op je gemak gesteld tijdens de vliegsessie. Aanrader!

Gerard
Rijswijk ZH

Published on: 17/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Geen idee wat ik vooraf moest verwachten, maar het was erg leuk en leerzaam om als Flightsimmer verder wegwijs gemaakt te worden op de B737 Sim. Gedegen uitleg van Peter Visser en daardoor makkelijk uit te voeren. Heb het geleerde meteen kunnen gebruiken!

Jaco
Ede

Published on: 01/11/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Hartelijke ontvangst
Goede uitleg wat er ging komen
Genoeg pauze momenten om te kijken of ik niet te angstig werd
Tips wat je beter wel en niet kunt doen als je hoogtevrees hebt
Extra bonus was dat mijn man ook een helicoptervlucht mocht ervaren

Roos Vriend
Zwaag

Published on: 26/10/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Super leuk behandelt, veel vrijheid om te doen wat je wilt, goede begeleiding als je iets nog niet weet. Heel gave realistische cockpit. En gewoon een superleuke ervaring!
Eigenlijk heb ik er geen het was echt super!
Max
Helmond

Published on: 25/10/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Perfect! Ik was heel blij met mijn bezoek aan ProSim4u! De communicatie ging heel vlotjes en er wordt tijd genomen om te bespreken wat de werkpunten zijn voor en na de sim. Programma aangepast aan wat je nodig hebt. Ik kan het aan iedereen aanraden.

Robrecht
Belgie

Published on: 22/10/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
Vandaag een IFR vlucht gemaakt op de Beech Baron B58 simulator, van Rotterdam naar Groningen onder deskundige begeleiding van Peter Visser. Deels met en deels zonder autopilot. De beleving in deze simulator is echt veel realistischer dan achter de eigen pc. Tegelijk ook nog enkele 'handigheidjes' bijgeleerd. Zeer zeker aan te bevelen. Ik kijk al uit naar een volgende sessie, die er wat mij betreft zeker gaat komen.

Peter F.

Published on: 10/10/2018
Aanbeveling: Ja

Pluspunten
tweede keer voor mij. Weer fantastische ervaring. zeer reëel en prima uitleg en coaching!

Gabri

Published on: 25/09/2018