gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Het was gemakkelijk om de bestelling te doen. De respons was adequaat. De levering snel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Inderdaad, voor middernacht besteld en volgendedag in huis.

Bezorging in de ochtend en perfect afgeleverd.

gewoon perfect

Onlangs een oven besteld ging erg makkelijk. Gehele bezorgdag updates gehad via de sms over de levertijd en 15 minuten voor de mannen er waren een telefoontje. paar jaar geleden al eens een wasmachine gekocht en dat was ook al een prima ervaring! keep up the good work!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Soepel gegaan met een gezellig onthaal in de winkel.

De bestelling ging soepel, wat ik wel verwachtte. Wat ik erg leuk vond is dat ik een gezellig onthaal kreeg in de winkel van Arnhem. Beetje kletsen en goede uitleg. Super!

Goede service en klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? communicatie kan beter met telefonische afspraken

Niet op tijd geleverd

Ik had een micro SD besteld, bedoeld voor het opslaan van mijn vakantiefoto's. Helaas werd deze niet op de beloofde datum geleverd. Waarschijnlijk is het pakketje de daaropvolgende dag geleverd, toen ik boven de Atlantische Oceaan vloog. Ik kan pas over 3 weken beoordelen of (en hoe) het pakketje in mijn brievenbus is afgeleverd. Ik weet niet of de vertraging aan Coolblue of aan PostNL te wijten is, maar ik vind dat men niet een "volgende dag in huis" belofte moet doen, als men dit niet waar kan maken. Mijn eerdere ervaringen met Coolblue waren positief, daarom heb ik toch (onder voorbehoud) een "voldoende" beoordeling gegeven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Maak geen loze beloftes

Snelle levering en prima prijs

Alles goed feregeld.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door

Snel en keurig geleverd

De bestelling werd al na een dag geleverd en de bezorgers waren netjes, beleefd en behulpzaam. Daar het nogal een zwaar pakket was hebben deze jongens heel goed meegeholpen het naar achter te brengen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? eigenlijk niet

Prima product en keurig geleverd

Miele aqua wasdroger geurflacons besteld, deze werden keurig op tijd en goed verpakt aangeleverd. Prima!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen.

The customer support over the phone and through chat was wonderful.

I'm so grateful to Mirsa and Luca for helping me out and making sure I got my order.

• N/A

Snel geleverd goede prijs

Ring deurbel met Chime besteld. Had de beste prijs op internet en gratis verstuurd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke site, vlot geleverd en netjes uitgepakt en binnen gezet. Zeer tevreden klant.

Lange wachttijden

Bij het afhalen in Utrecht duurde het lang voor je geholpen werd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Sneller klanten helpen

Kundig en helder advies

Kundig en helder advies,

Klantvriendelijk

Na een wat lastige start, wat overigens altijd kan gebeuren, staat hier een prachtige vriezer! De heren van coolblue hebben mij fantastisch geholpen! Dank daarvoor!!!!!

Nette beleefde monteur

Nette beleefde monteur die internet aansloot. Wel te laat, buiten zijn schuld om.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Testen van het internet voor vertrek

Snelle levering, zeer klantgericht

Snelle levering, zeer klantgericht. Prettige bezorger.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Niet op voorraad

Online staat op voorraad rij ik helemaal naar de winkel is die niet op voorraad

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Alles

Gewoon prima geregeld!

Goed overzicht van producten, ruime keuze en snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Teleurstellend, fout op fout op fout

Afgelopen week tot 3 (!!!) keer toe voor de gek gehouden door CoolBlue. Dinsdag, Woensdag én Donderdagochtend werd mij beloofd dat er geleverd zou worden, geen van allen een bezorger gezien en nu is er de belofte gedaan dat ze donderdagmiddag zullen komen. Gezien dit een flinke bestelling is (bijna 2500 euro) was zou je denken dat je op zijn minst serieus genomen zou worden, echter hangt het totaal samen van leugens en loze beloftes. Na een halve week thuis te hebben gewerkt zal het de laatste keer zijn dat ik hier bestel, zelden zo vaak voorgelogen door een partij.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Transparant communiceren, niet liegen

Zeer goede service

Nieuwe vaatwasser + installatie gekocht. De installateurs kwamen netjes optijd en waren heel vriendelijk en kundig. Erg positive ervaring

Prima product snelle levering

Prima product met gunstige prijs. Ook een snelle levering! Ik zeg top!

Perfecte levering

Werd van te voren op de hoogte gehouden. De chauffeur belde 5 minuten voor aankomst. Netjes afgeleverd.

Superslecht

Ik heb duidelijk aangegeven dat ik mijn bestelling op een vooraf geselecteerde afhaalpunt zou ophalen. Bij de eerste poging kreeg ik een melding dat ze het door de drukte niet meer konden leveren. De dag erna bleek dat ik het pakketje moest afhalen helemaal aan de andere kant in Amsterdam, ergens op een industrieterrein

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Meer heb ik niet te melden

Hey Manuel, Wat vreemd dat je afhaallocatie is aangepast. Dit is niet de bedoeling en zoeken we graag verder uit. Wil je ons een mail sturen met je ordernummer en een korte samenvatting van de situatie. Zo kunnen we dit verder uitzoeken en met je goed maken! Je kan mailen naar [email protected] Met vriendelijke groeten, Coolblue

volgende dag geleverd

telefoon om 17:00 uur kapot, om 19:00 nieuwe besteld, volgende dag om 16:00 uur geleverd. Heel fijn!

Oostplein 97 3011 KW Rotterdam

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.