Filters

10

Goede vriendelijke service

Alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Geweldig!

Het moment van in de winkel stappen, het geven van informatie en advies, het afhandelen van de bestelling, het leveren van het product. In alles 100% klanten vriendelijk. Een Top winkel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Prima geregeld

Vanaf het moment van bestellen tot aflevering prima, product ook in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? nee
2

Het is nou wel een keertje genoeg.

Ik bestel graag bij Coolblue maar ik krijg een sik van al die achteraf mailtjes. En als Coolblue dat nou als enige deed zou dat niet zo erg zijn, maar iedereen doet dat. Als ik een stelletje onderbroeken heb gekocht, een stapeltje zakdoeken, een paar sokken. Ja hoor de mailtjes stromen weer binnen en daar word ik echt niet goed van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie boven. Stop er mee.
10

Fantastisch

Prima. En zeer snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
7

Het was wat het moest zijn en wat ik nodig had.

Online besteld en dezelfde dag op gehaalt in de winkel,dat is wel ideaal. Dit gelijk weekend gelijk reparatie gedaan en nieuwe onderdeel geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt
10

Uitstekende en vakbekwame service !

Compliment vooral voor de bezorger in dit geval .

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

Coolblue is voor mij een 5 sterren, maar de bezorging door PostNL haalt het eindcijfer naar beneden

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Maak betere afspraken met de bezorging. Voor de de deur zetten en wegrijden is echt onacceptabel #porck-piraretes
9

Gewoon pima

Niks op aan te merken, goeie snelle levering en prima product

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

De Nespresso Citiz was op voorraad maar niet op display.

Goed en correct geholpen. De zaak aan het Oostplein was overzichtelijker en prettiger.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet alleen dure koffiemachines tentoonstellen.
10

Bestellen gaat altijd smooth

Bestellen gaat altijd goed en doe me voordeel graag met tweede kans product. Dit keer een macbook Air M3 15 inch met een goede korting Prima product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? wacht tijd helpdesk
10

Ik ben er erg blij mee

Apple iPad Air is een perfect is goed om te gebruiken voor alles

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
5

Teleurgesteld

De bezorging was ondermaats. Dure computerschermen gewoon op straat bij de voordeur gezet. Steun voor de beeldschermen is krom door een productiefout. Totale ervaring hierdoor matig tot onvoldoende.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Bezorging beter regelen, betere producten leveren
2

Zeer jammer dat jullie nu ook laten bezorgen middels DHL !

Altijd zeer tevreden geweest met Coolblue. Al de nodige bestellingen van jullie gekregen wat ging via PostNL. Altijd keurig afgehandeld. Paar dagen geleden bij jullie een laptop besteld. Opeens kreeg ik een melding dat DHL de bezorging zou gaan doen. Al een paar keer meegemaakt bij DHL dat een bestelling zo voor je deur wordt neergezet. Gisteren de levering en exact hetzelfde weer gebeurd. Een nieuwe laptop die wordt bezorgd. Er wordt niet eens aangebeld. En door de late levering waren we niets een thuis. Op camerbeelden is te zien dat de bezorgers de door pakt voor de deur neerzet en meteen weer foetsie is. Echt schandelijk. Buren moeten bellen om de doos weg te halen. Intussen bij DHL en bij Coolblue een klacht ingediend. Ik zou zeggen stop met DHL en geef het weer over aan PostNL. Dit is vragen om problemen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie bovenstaand. Stoppen met DHL.
10

In allerlei opzichten OPTIMAAL.

Er wordt zeer effectief gehandeld. Zoeken op de site, veel vergelijkingsmateriaal, op tijd bestellen en de volgende dag op afgesproken tijd thuis bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
9

Makkelijk

Makkelijk besteld en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
1

A merk producten levensduur max 2jr bij Coolblue blijkbaar

Je wordt als klant niet serieus genomen. Gekocht apparaat kan na 3jr niet meer gerepareerd worden, Coolblue trekt zijn handen er van af. De normale verwachte economische levensduur mag je via Coolblue halveren blijkbaar. Dat is niet okay! Dit was van te voren overlegd met een medewerker en ingevoerd in het systeem én in het retourformulier online. Na alle genomen moeite het bij jullie in te leveren wordt snel daarna per email al bevestigd dat het niet meer te repareren valt omdat het buiten de minimale fabrieksgarantie van 2 jaar valt . Een A merk espresso apparaat, voor niet een lage prijs. 3 jaar en 4 maanden later niet meer te repareren en dus 0 klantenservice of ondersteuning. Vervolgens wordt het apparaat teruggestuurd naar een verkeerd adres terwijl ik meerdere malen het juiste adres heb bevestigd. Nu hoor ik niks meer én heb ik mijn apparaat niet terug. Coolblue profileert zich als een betrouwbaar en klantgericht bedrijf met goede kwaliteit en service. Daar ben ik helaas in getuind, hopelijk u als potentiële nieuwe klant niet!

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie onderbouwing
2

Teleurstellend

Ik had zo’n zin om mijn nieuwe Iphone16 Pro op te halen maar helaas trof ik een zeer vervelende verkoper die alles beter wist en zeker niet klantvriendelijk was, eerder bot en onbeleefd. Het gaat uiteindelijk maar over 1250 euro. Dus met een kater op zak mijn telefoon meegenomen. De reclames van Coolblue zijn altijd zo vrolijk maar dat was bij de verkoper niet veel van terug te vinden Officiele klacht ingediend maar kwam ik ook niet mee verder. Dus nooit meer aankoop bij Coolblue !!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Vriendelijker zijn
10

op tijd bezorgd en goed verpakt

prima ervaring geen bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
9

Persoonlijk, op maat en lekker snel.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
10

Goed en zeer snel

Samengevat in een zin!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen
6

De glimlach verdwijnt

Je komt voor een telefoon, laat een telefoon taxeren om in te ruilen, komt tot een deal. komt een nieuwe telefoon, zet alles in de winkel over en wil je oude telefoon inruilen, en deze wordt dan opnieuw getaxeerd (en de oude inruilwaarde wordt opnieuw bepaald, waarbij de ene collega anders beoordeelt dan een andere). Het principe een deal maken is daarmee wel vreemd. Uiteindelijk komt het goed, maar de werkwijze vind ik zeer opmerkelijk. Ik heb inmiddels een creditfactuur gekregen met weer een ander bedrag dan wat afgesproken is. Ben benieuwd wat eruit komt uiteindelijk. Bij inruilen is het een vreemde aangelegenheid bij Coolblue.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Weesp transparant bij inruilen
2

Wasmachine service is echt ronduit belachelijk

Nieuwe wasmachine gekocht 4 jaar geleden en stopte er ineens mee en sticker op het apparaat zei dat je 10 jaar garantie had op meerdere onderdelen van het apparaat. Nou denk je... bellen coolblue en dan komt het goed. vervolgens komen deze mensen pas na 2 weken kapotte wasmachine opdagen en binnen 3 minuten zegt die dame tegen mij: Machine is economisch totalloss helaas en is buiten garantie tot ziens. Dus ik wijs der op de sticker die erop staat en zij zegt dan moet je Samsung contacteren want die moeten dat dan oplossen.... maar ik heb het apparaat bij Coolblue gekocht ?!?! wat heb ik te maken met Samsung? Dan is de taak van de leverancier... niet van de consument maar oke ik contacteer samsung. Daar zeggen ze je moet terug naar coolblue want die is je leverancier en niet wij bij ons krijg je een voorrijkosten van 180 euro dus je kan beter terug naar Coolblue... En Coolblue stuurt je gewoon een rekening voor niks doen hahaha het is ronduit schofterig hoe deze 2 bedrijven samen werken om onder de garantie uit te komen van wat er aan gegeven is. Dus als die achterlijke stickers van 10 jaar garantie Trek ze maar van je wasmachine want wordt toch geen moer mee gedaan.... Uiteindelijk heb ik dus nu een nieuw apparaat gekocht want ik zit nu al 2 maanden met een kapot apparaat en moet ik een apparaat gaan weggooien bij het grofvuil van 4 jaar uit... hoebedoel je consumenten gedrag en milieu bewust Zowel Coolblue en Samsung zijn dus meer uit op geld dan de duurzaamheid van hun apparaten die ze verkopen. Service van Coolblue is op vlakken binnen de wettelijke 2 jaar garantie prima daarna is het succes met je overige garantie te claimen want ze sturen je samen gewoon van kassie naar de muur en weer terug. Want helpen doen ze je niet Groet en succes met deze manier van werken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Gewoon stoppen met mensen oplichten om maar 3 min binnen te zijn melden Economisch total loss en succes ermee
10

klopt wat ze beloven

pakketje zou s avonds bezorgd worden ik dacht dat zal wel morgen worden maar pakketje werd s avonds bezorgd op de aangekondigde tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? nee
4

mwauh

Ik loop binnen voor een iPhone hoesje. " Hoe heet je ?" Ik laat een medewerker zsm bij u komen. ... 10 mn later: "wat kan ik voor u doen?" Ik kom voor een iPhone hoesje. " wat is uw adres"? (let op ik kom voor een iPhone hoesje).Paar minuten verder: Laat de medewerker 3 mogelijkheden op het scherm zien. Ik maak een keuze maar vraag of ik het hoesje ook ff mag zien en vasthouden. Medewerker gaat op pad en verschijnt 10 mn later met doosje. Ik vraag mag het open gemaakt worden? Medewerker :" tja maar dan kan ik het niet meer verkopen" Ik zeg ok, laat maar zitten ik koop het wel. Betaald en toen kon het doosje open. De hele operatie duurt ca 40minuten waarvan 38 administratie, heen en weer lopen. Coolblue is waarschijnlijk een heel goede winkel maar niet voor een iPhone hoesje. PS het is een mooi hoesje en ben er tevreden mee:)

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? minder administratie voor eenvoudige zaken

Company details

64 Weena

Rotterdam 3012 CN

010-7988999

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours