snel en correct

Er is goed en snel overleg over de bestelling en wordt keurig op tijd geleverd.

Super snel en vriendelijk

We zijn meer dat super blij met het eindresultaat van onze trouwkaarten. Ze nemen meteen contact met je op zowel via mail als telefoonies, als er iets niet goed is gegaan met het bestellen. Ze zijn klant vriendelijk en zeer behulpzaam, ik beveel ze zeker aan fam, vrienden aan. Super bedankt voor de goede service.

Snel en mooi

Fijne communicatie, goede prijs en snelle levering! Top!

Fantastisch!

Snelle vriendelijke bezorging, zelfde dag binnen een paar uur al in huis en met een glimlach bezorgd :)

Duidelijk, goede update van de bestelling

Product is makkelijk te bestellen. Alles op de site staat duidelijk omschreven. Fijn dat na het bestellen je doormiddel van updates op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling. Vlotte productie en bestelling naar wens.

Snelle service, mooi resultaat

Snelle service en binnen 48 uur geleverd

Zeer tevreden over de service en kwaliteit

Snelle afhandeling van de bestelling. Ik was vergeten om de snijmarge mee te nemen in de foto-bestanden. Hier werd ik vriendelijke over geattendeerd, waarna ik de bijgewerkte bestanden alsnog kon sturen. Erg tevreden over de kaarten, ze zijn goed verpakt bezorgd en precies zoals verwacht.

Drukwerk werd snel en netjes geleverd.

Ben erg tevreden met de snelle en duidelijke levering door deze shop. Bedankt.

Goede en snelle services

Goede en snelle services

Uitstekende en snelle service!!

Had een poster besteld en heb deze behoorlijk snel geleverd gekregen. Goed verpakt en goed op de hoogte gehouden tijdens de verzending. Ook snel na de bestelling al de preview van de order in de mail. Vaklui, die hun werk verstaan! Ga zo door mensen, ik kom zeker weer een bestelling plaatsen zodra ik wat geprint moet hebben!

mooi en snel drukwerk

Perfecte service, mooi drukwerk en snelle levering. Ook de statusupdates dat drukwerk in productie/uit voor levering is, vind ik persoonlijk een grote meerwaarde. Wij bestellen hier zeker opnieuw.

Zeer tevreden!

Ontzettend snelle service, en het product is van hoge kwaliteit. Ik ga hier zeker weten vaker bestellen!

Prettige communicatie, volgende dag geleverd

Fijne ervaring gehad met 24-drukwerk. Wat ik nodig had stond niet op de website. Ik ben toen vriendelijk geholpen via de telefoon en ze hebben meteen mijn offerteaanvraag verwerkt. Mijn brochures lagen keurig de volgende dag begin van de middag op de mat!

Netjes afgeleverd en goede service

Het pakket stond vast bij DHL, maar toen ik Aangaf het dringend nodig te hebben stuurden ze de bestelling opnieuw naar me op. Bedankt voor de goede en snelle service!

Supersnel !! Top Kwaliteit !!! 5!!star

Bestel er al jaren !! scherp in prijs ! top service!!

Snel, makkelijk én kwalitatief

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd en een kwalitatief product. Wij zijn fan, bedankt!

Top service, mooie kwaliteit, scherpe prijs

Mooie kwaliteit poster en snelle levering tegen uitstekende prijzen. De enige reden dat ik geen 10 heb gegeven is de levering van UPS. Het is midden op een werkdag afgeleverd, en zo maar ergens willekeurig in het pand achter gelaten ipv bij ons op kantoor, terwijl daar gewoon mensen aanwezig waren. Toen ik een afleverbericht kreeg zijn we het hele pand door gegaan en vonden we het uiteindelijk ergens bij de liften. Dat is absurd. Maar 24-drukwerk zelf doen het geweldig, levering was zelfs een dag vroeger dan gepland. Niets dan lof.

Top kwaliteit, meedenkend en lekker snel

Alleen de keuze voor eigen formaat is via de website niet te doen. Verder niets dan lof

Snel, keurig netjes afgeleverd

Simpel om zelf te bestellen. Snelle aflevering en keuze opties hierin. Netjes verpakt afgeleverd en wordt van iedere stap in het proces op de hoogte gehouden. Mooi drukwerk.

Altijd vlekkeloos

Kwaliteit, scherpe prijzen, snelle levering. Niets aan op te merken.

Snelle levering en top kwaliteit!

Poster werd snel geprint en geleverd (2 dagen eerder dan verwacht) en is van zeer goede kwaliteit!

Snel, mooi werk, precies zoals gehoopt

Super tevreden met het resultaat! Poster was goed gedrukt en mooi plat afgeleverd binnen de snelste tijd. Super bedankt!

Ziet er goed uit!

Snelle productie en kwaliteit goed

Snel en kwalitatief!

Super snelle service! Standaard werden de witranden afgesneden bij mijn bestelling, wat er voor zorgt dat mijn ontwerp er meteen professioneel uit ziet. Kwaliteit van drukken was ook erg goed en absoluut niet duur. Hartelijk dank!

Kan niet beter!

Makkelijke tool om drukwerk samen te stellen, snelle reactie als een vraag wordt gesteld via de chat, bij bestelling steeds correct op de hoogte gehouden van de status, goede prijs/kwaliteit (ik heb veel vergeleken), correcte facturatie, waardoor geen werk meer achteraf.