Goede maattabel waardoor de schoenen in 1x goed zitten.

Ik zou schoenen ontvangen hebben , toch niks effectief ontvangen

Bestelling niet ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

teleurgesteld in de levering

Donderdags schoenen besteld ruimschoots op tijd om de volgende dag geleverd te krijgen, echter pas maandags geleverd. Dan moet je niet op de site zetten de volgende dag bij u thuis!!!

Ben er super content mee .Loopt fijn .Geen pijnlijke voeten meer

Zeer tevreden over mijn nieuwe hardloopschoenen

Snel en keurig geleverd. Goede product informatie en de juiste hardloopschoenen kunnen vinden. Esics Magic speed 4; Pasvorm is perfect. Vanaf de eerste km goede afzet en landing. Zeer goede demping en door carbon zolen veren ze goed terug. Geven de energie terug. Ook hebben de schoenen een laag gewicht. Ik heb ze ook al getest bij nat weer . Dan ook prima!

Overzichtelijke website en snel bezorgd

Overzichtelijke website met goede uitleg bij de producten. Snel bezorgd.

Gemakkelijk, betaald met waardebonnen. Prima systeem.

goede ervaring

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met RunningDirect. Mocht er onverhoopt iets niet goed gaan, dan is de nazorg ook prima. Voorbeeld: zo had ik onlangs zes zakjes Drink Mix 320 van Maurten besteld, maar ik kreeg er vijf. Dus wel betaald voor zes. Gelijk na mijn reclamatie kreeg ik er nog één thuisgestuurd: super! Dat betekent dat men ontvankelijk is voor op- een aanmerkingen.

Prompte levering en zeer overzichtelijke webshop

Al mijn bestellingen worden altijd snel geleverd. De webshop is heel overzichtelijk. Altijd interessante aanbiedingen. Kortom, ik ben zeer tevreden over de prijs, kwaliteit en snelle levering van alle tot dusver bestelde sportkleding en schoenen.

Snel geleverd.

Snelle levering van het juiste product.

Correct en snel geleverd

Enorme keuze, scherpe aanbiedingen.

Zelfs de levering van deze supersnelle schoen ging supersnel.

In de namiddag heb ik de Acsis Nimbus Gel 26 besteld en de volgende dag meteen na binnenkomst aangedaan en een rondje mee gerend. Prima demping, goede soepele omsluiting van de voet. Perfecte schoen voor straat-lopen.

perfecte schoenen voor hielspoor te verhelpen.

Bestelling niet ontvangen

Probleem met levering waardoor het pakket retour gestuurd werd. Klantendienst bood 5 euro kortingscode aan ter compensatie voor nieuwe bestelling.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geen updates over mijn bestelling

Ik heb mijn bestelling al langer dan een week geplaatst en heb hier niets van vernomen. Daarom heb ik een mail gestuurd, maar daarop krijg ik een standaard antwoord terug. Vervolgens krijgen een mail om een review te schrijven over mijn bestelling terwijl ik deze nog niet eens heb ontvangen. Erg bijzonder.

Zeer goede service en snelle levering.

Correcte en snelle levering

De levering van mijn product ging snel en correct

Levering goed. goede omschrijvingen op de side over de schoenen, prijs kwaliteit verhouding prima

Duidelijke website, goede service

Ik had bij mijn bestelling per ongeluk een verzenddatum in de toekomst gekozen. Met een telefoontje naar klantenservice had ik mijn bestelling een dag later in huis. Zeer tevreden al met al!

Niet van hun woord

Voor 22:00 bestelt, is morgen geleverd. Klopt dus niet.

Super rápidos

I bought a pair of shoes to continue my training and they arrived the next day. I am very happy.

Goed en snel geregeld!

Ik had twee paar schoenen besteld. Deze werden snel bezorgd. Echter bij openen van een van de dozen zat er een ander paar schoenen in dan besteld. Op de doos was wel de juiste afbeelding van de schoen die ik had besteld te zien. Direct contact opgenomen en vriendelijk te woord gestaan. Na een mailtje naar RunningDirect met foto’s van de onjuiste schoenen en een retourverzendbewijs dezelfde dag was het snel geregeld twee dagen later had ik mijn juiste schoenen. Fijn geregeld!

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs

Zeer positief

De website is overzichtelijk, bevat alle relevante informatie en de zoekfunctie werkt goed. Het verzend- en retourbeleid is uitstekend. Ik heb fijne zaalschoenen gekocht die aan mijn verwachtingen voldoen.

Goede aanbieding van mijn favoriete merk

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over RunningDirect.nl

Jouw run start hier. RunningDirect voorziet sinds 2002 iedere hardloper van de hardloopschoenen, hardloopkleding en overige hardloopartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu net begint met hardlopen, hard aan het trainen bent voor een hele marathon of juist veel op de atletiekbaan te vinden bent, in alle gevallen scoor je bij RunningDirect de juiste hardloopgear.

Over Passa Sports