Snel lieverd

Bedankt voor de moeite

Super snel

Mooi shirt van team NL!

Shirt met bedrukking aangeschaft. Evengoed vrij snel in huis. Top.

Top geregeld, Snel verzonden!

Snelle service eenvoudig bestellen

Ik had verschillende reviews gelezen en dacht oh jee. Toch besteld. Mijn ervaring is fantastisch. Mijn schoenen waren de volgende dag bij mijn pick-up point. Schoenen gepast en 1 paar teruggestuurd. Ik ben netjes op de hoogte gehouden van mijn retour. Toen ze waren ontvangen duurde het een dag of twee en mijn creditkaart betaling was aangepast. Voor mij dus een dikke tien.

Great!

The price was great and they shipped really quickly, happy with my purchase!

I haven't received my order. So why you ask me about my order?

Doba dodání

Velká spokojenost s rychlostí dodání. Manžel dostane boty jako dárek k narozeninám. Vůbec jsem nedostala, že by stihly z takové dálky přijít.

Ik ben erg tevreden met het product, ik heb het besteld, alles werkt

Ik ben erg tevreden met het product, ik heb het besteld, alles werkt

Prima product voor een prima prijs, kom nog wel een vaker terug als de gelegenheid zich voordoet.

ZEER GOED

SNELLE LEVERING GROOT AANBOD GOEDE PRIJZEN HANDIGE SITE

Dank voor de snelle levering, voor de soepele retourmogelijkheden! Voor ouders met kinderen die écht niet van winkelen houden, zijn goede shops als Sportshop een uitkomst. Al jaren ons adresje voor o.a. hockey en tennis benodigdheden en loopschoenen.

Makkelijk en snel

Makkelijk bestellen en de dag erna in huis. Het retourproces is ook makkelijk.

Snelle en keurige levering

Heel fijn dat het artikel op voorraad was

De stick van mijn dochter was heel spontaan aan vervanging toe en na veel zoeken kwamen we bij sportshop uit. Hier was hij op voorraad, tegen een aantrekkelijke prijs en hij werd gelijk vertsuurd. 3 x een plus dus!

Tot nu geweldig

Ik ben nog nieuw, maar het ziet er goed uit!

Kwaliteit

Snelle service en veel mogelijkheden

goeie schoen voor training

Kan me tempo dr nog niet op krijgen

Snelle levering en top producten

Goede producten.

Zeer tevreden over Sportshop.com

Goede kwaliteit sportspullen en snel geleverd.

Op tijd geleverd, klasse

Top webshop!!

Super hardloopschoenen, snelle levering!

snelle actie

snelle actie

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede overzichtelijke site en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Tevens zijn ook de bezorgdiensten en telefonisch contact uitstekend.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports