Super blij mee

Ik had net voor sluitingstijd gebeld. De dame die mij advies gaf nam uitgebreid de tijd, ookal mocht ze denk ik bijna naar huis. Goed doorgevraagd en een goed en eerlijk advies. Ze stelde ook niet direct het duurste voor, maar iets wat past bij iemand die net weer gaat beginnen met hardlopen. De hardloopschoenen werden snel geleverd en zitten heerlijk. Ook de bestelde sokken zijn erg fijn. Ik heb er al mee hardgelopen en heb geen blaren. dank jullie wel voor de goede service!

Loop vloeiend

Ik als klant ben erg tevreden hoe jullie werken . Alles naar wens !

De levering was perfect op tijd!

De levering was in feite nog eerder bij het afhaalpunt dan ik verwacht had. Met vriendelijke groet, Pieter Houtman

Snelle en duidelijke reactie. Goed geleverd

Goed advies

My son has very wide feet and finding hockey shoes for him is really difficult. I called sportshop and received very good advise. Thank you.

Sportbroek op voorraad en snel verzonden

Sportbroek op voorraad en snel verzonden

Bestelling op tijd geleverd zeer tevreden!

Tijdige levering en perfect product zoals omschreven werd

Goeie prijs-kwaliteit

Was een snelle levering en goede producten.

Redelijk goed

Product klopt, levering is even wachten. Retourzending is slecht

De service deed wat er van hen verwacht wordt.

De service was goed. De levertijd was zoals aangegeven. Het product is in goede staat aangekomen. Ik ben blij met het product en met de service die ik heb ontvangen.

slecht

mijn bestselling al 6 dagen overtijd en nog altijd geen uitleg gekregen waarom ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen. zeer slechte klantendienst ook.

Slecht

Heb de schoenen terug gestuurd en na een week dat de retourzending bij hun binnen is heb ik nog mijn geld niet terug.

Stipt en betrouwbaar.

Zoals bij vorige bestellingen zeer correct.

Goede service en snelle levering

Al bijna 10 jaar bestel ik bij Sportshop. Alleen maar goede ervaringen!

Gemakkelijk en snel alles gevonden en geleverd

Goede site waar je snel en gemakkelijk alles voor sport kan vinden

Alles perfect

Leveringstijd misleiding

Helaas een bestelling geplaatst. ‘Vandaag besteld morgen in huis’ maar twee dagen erop wegens drukte zo vermeld de klantenservice nog niet opgestuurd. Verzoek tot annuleren gedaan en dit zou geregeld worden. In de middag nog altijd geen annulering mail binnengekregen, nogmaals contact opgenomen en kon niet geannuleerd worden want was al voor verzending klaar gemaakt. Nu twee dagen verder nog altijd geen pakketje binnen. Heel slecht, nu bestelling geplaatst op een website die gewoon eerlijk 4 dagen aangeeft!

Kon bestelling niet afronden slechte website

Ik kon de bestelling niet afronden omdat ik maar niet in het betalingsscherm kwam. Contact gezocht met de klantenservice. Zij adviseerde aan andere browser te gebruiken i.p.v. Chrome, welke ik normaliter gebruik. Toen werkte het. Voor een retourzending kreeg ik een code om een artkel opnieuw te bestellen in een andere maat. De 1ste en 2de code werkte niet. Pas bij de 3de code werkte deze.... Spullen wel snel in huis. Dank klantenservice!

steeds duidelijk en correct

levering komt steeds goed aan

Vlug geregeld

Goed en snel geregeld

Snel, gratis verzending en retourneren, goede service!

Snel, gratis verzending en retourneren, goede service!

Kwalitatief

Snelle bezorging Pakketje is proper aangekomen

Top en snel verzending

Top en snel verzending

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports