Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

tevreden

Ik had de Nike pro short 3 inch in 2 maten besteld. Hij valt heel klein dus ik adviseer een maatje groter.

Snel geleverd, jammer van de vlekken om de schoenen.

Jammer dat er vlekken zijn op nieuwe witte schoenen. De levering was wel snel en correct.

Was makkelijk bestellen en vlug geleverd

Goede aankoop en snelle bezorging

Goede aankoop Enkel spijtig dat er voor dochter haar maat steeds weinig keuze is (40½)

Heel blij met de producten die ik besteld heb. Ze zijn van goede kwaliteit voor een prima prijs!

prima service diktevreden

snelle service . prijstechnisch gunstig .

Komen afspraken na en snel geleverd

Het was naar verwachting. Product volgens beschrijving. Besteld en een dag lader was het afgeleverd.

Gewoon uitstend !

Binnen de 24u besteld en aan huis bezorgd! Beter kan niet !

Mijn pakket is nog steeds niet toegekomen.

Zie boven

Topervaring

Past perfect, snelle levering, topervaring

Uitermate tevreden over Sportshop.com!

Deze score zowel voor de keuzemogelijkheden bij Sportshop.com als voor de trail/wandelschoenen die ik in aanbieding heb aangekocht. Bleek in eerste een 1/2 maat te klein genomen. Perfecte maat dag erna ontvangen en de andere direct teruggestuurd. Alles perfect verlopen. Bij navraag via email direct bevestiging gekregen dat de retour goed was ontvangen en paar dagen later terug op de rekening gestort. Bij deze ook een 10 voor de snelle en vriendelijke respons van de Customer Service (Specialist Isa).

Geweldig en zeer correct

Keurig op tijd alles netjes geleverd. Ik heb nig nooit wat hoeven terugsturen.

Al 2x een bestelling gedaan en beide super snel en goed ontvangen.

Snel en accuraat

De levering was juist en gebeurde uiterst snel

Bestelling niet ontvangen

Ik heb na anderhalve week mijn bestelling nog steeds niet binnen. Het shirt en de broek zouden nog bedrukt moeten worden en dan binnen een paar dagen hier zijn. Vind het ook vreemd dat de desbetreffende artikelen inmiddels ook niet beschikbaar meer zijn in de shop...

Zeer tevreden en zeer snelle levering !

Prima service, ook bij retour

ik heb een 2e paar moeten bestellen gezien mijn eerste keuze niet echt comfortabel zat. Bij retour van de eerste bestelling stond het betaalde bedrag binnen 2 dagen op mijn rekening.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Ik had een bal besteld bij deze winkel maar heb hem nooit ontvangen. Ik heb daarom niet het gevoel dat ik goed geholpen werd.

heel goede sportshop

alles perfect in orde van bestelling tot levering thuis aan de deur. en heel vlug geleverd bestellen de dan nadien geleverd. je hebt er zeker een klant erbij.

Kwaliteitsvol product met snelle service

Aankoop gedaan van officiele beachvolleybal. Deze was correct volgens omschrijving en de dag nadien geleverd zoals beschreven stond.

Veel keuze en snelle levering

Overzichtelijke website, dus snel een keuze gemaakt.

lange levering vertraging

Ik heb het bestelde artikel nog steeds niet ontvangen. Geen professionele benadering.

Altijd een snelle en correcte levering. Een hele fijne webshop!

We bestellen al onze handbal spullen bij sportshop.com. Altijd een goede en snelle levering!

Vlotte bestelling

Bestelling verliep vlot en snel

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports