Helemaal goed

Ruime keus, lage prijzen, snelle verzending en goede afhandeling!

Retourneren

Helaas moest ik mijn schoenen terugsturen omdat ze te klein waren. Een en ander liep niet helemaal soepel maar na een paar telefoontjes kreeg ik excuses en werd het opgelost en kreeg ik het geld terug op mijn rekening. Tevens kreeg ik een kortingscode om het goed te maken. Dat was heel fijn!

Goeie snelle levering

Hockeyschoenen voor m'n zoon gekocht.

Ze doen wat ze beloven.

Groot assortiment, en zeer snel geleverd top!

alles goed geregeld

meerdere maten besteld en goed herleverd

Alles is prima

Prima aanbod, prima service en prima prijzen.

Schitterend

Zeer snelle , vlotte levering !!! Leuke prijs / kwaliteit !!! A+++ , zeer tevreden !!! Eenvoudig te bestellen !!!

Snelle levering, mooi verpakt. Kortom een zeer goede ervaring. Doe zo verder.

Snel netjes verpakt verstuurd

Vlotte sevice

Prima afhandeling van mijn besteld product.

Super goede service

De stond dag later service, ik had het 2 dagen later. Wat natuurlijk geen probleem is. Vandaag 4 sterren ipv 5

Heel goed collaboratie

No comment

Leuke prijzen, snelle levering

Leuke prijzen, snelle levering

Ruim assortiment, snelle en goede afhandeling

Zeer ruim assortiment aan sportkleding/artikelen. Eenvoudig te bestellen en snel ne netjes thuisbezorgd

Snelle levering en super schoenen!

Heel blij met de nieuwe Nike sportschoenen en goede service van Sportshop.com.

Snelle levering van zeer goede schoenen.

Ik had volleybal schoenen besteld. Zeer snelle levering. En de schoenen passen perfect. Is ook echt de kleur van op de toto.

Gewoon goed!

Gewoon goed!

Correcte afhandeling bestelling

Snel geleverd, knappe prijzen en duidelijke beschrijving op de site

Kan beter

Telefonisch werd er belooft dat er ondanks retour meteen het andere verstuurd zou worden, ik zou dan de track&trace code sturen als bewijs dat ik de rest retour had gestuurd. Mijn zoon had dit nodig voor dit weekend. Tot op heden nog niks ontvangen… heel jammer. Dan moet je het niet beloven

Vlot, snel en topschoenen!

2 paar schoenen gekocht, heel snelle levering, goeie prijs en topprodukt.

Aan te raden sportshop

Ik heb hier twee basketballen gekocht. Prijs-kwaliteit en levering zijn prima.

Goede site en shop

Goede communicatie via mail. Snelle levering. Goed verpakt. Top.

Geweldig!!

Webshop geeft aan dat alle artikelen die op voorraad zijn (is meteen te zien bij artikel) ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd worden. Verjaardagskado voor mijn zoon de allernieuwste basketbal NBA Wilson was er dan ook echt de volgende dag! Op zijn verjaardag! Mooiste kado zei mijn zoon.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports