Onze bestelling was heel snel geleverd, top services

Snel en correct geleverd

Prijs was zeer gunstig en snelle levering

Vlotte levering!

Prima service!

Prima service en snelle levering

Goed product, snelle levering

Laagste prijs en volgende dag meteen geleverd zonder problemen

Goede en snelle acties met bestellingen en retouren

Zeer snelle levering

2 bestellingen gedaan, beide super snel geleverd. Gedeelte retour gestuurd en terugbetaling snel en correct afgehandeld.

Prettige communicatie, goed aanbod en snelle levering

Schoen voldoet aan gewenste kwaliteit.

Zeer snelle levering en snel reactie op mijn vraag

Sportshop.com is écht een top bedrijf

Ik had op zaterdag een bestelling geplaatst en op maandag was het al in huis. Superfijn! Ik zou het zo aanbevelen bij andere.

Gewoon goed

Bestellen is simpel snel geleverd je kunt ook zien wat er wel en niet op voorraad is tot nu toe een zeer prettige ervaring mee

Veel keuze, snelle levering

Niks te klage

Prima tevreden klant

Mijn eerste aankoop is vermist en ik word uitstekende geholpen om mijn aankoop terug te vinden... Voorlopig nog zonder resultaat maar dat komt wel goed volgens mij, het volgende dat ik heb besteld is 1 dag later al gearriveerd.

responsabilidad y calidad

Siempre compro en Sportshop y la tienda jamás a dejado de enviar mis pedidos o responder mis consultas, claramente es una empresa que da confianza, felicitaciones.

• ¿Nos recomendarías?

geleverd in 24u

besteld op vrijdagavond, zaterdagmiddag geleverd

Op tijd geleverd

Blij met mijn aanbesteding, kleur prima

Supersnelle levering

Hoka loopschoenen besteld en de dag erna al in huis

Blij met dit adres

Snelle en accurate levering. Ook ruilen ging probleemloos.

Heel slecht

Ik had een enkelbrace besteld. Toen ik het binnen kreeg was het iets heel anders. Toen had ik mijn pakketje terug gestuurd. Maar ik heb geld nog steeds niet terug. Met vriendelijke groet michiel schilling

Basket

Great. And everything else ok

Correct afgeleverd

Ik kan het pakje goed opvolgen waar het was. Heel goed afgeleverd met eventueel papieren om het terug te sturen.

Fijne website en een snelle levering

Goede service en een fijne website.

Super in order

Bestellingen geplaatst en de volgende dag geleverd op het moment dat werd meegedeeld via mail. TOP.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports