Goede service, als het op voorraad is snel bezorgd.

Goede service, als het op voorraad is dan snel bezorgd en als het vertraging heeft of tijdelijk niet leverbaar wordt er contact opgenomen. Heel netjes.

Snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering en goed verpakt. Ik kan weer even voort met mij Floorball bladen.

Snelle, correcte levering!

Mooie aanbieding Adidas schoenen gescoord.

Positief, netjes op tijd geleverd

Voor 22.00 besteld, volgende dag geleverd. Prijzen zijn goed.

Ontevreden

Ik heb na 5 dagen mijn pakketje niet ontvangen

Prima artikelen

Produkt besteld en de andere dag netjes verpakt binnen

Snelle, correct verkoop en levering

Snelle, correct verkoop en levering

Goede kwaliteit tegen goede prijs

Ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling

Ik wachr nog steeds op mijn terug betaling.

Super service!

Snelle levering en alles prima in orde!

Retour was niet fijn

Ik heb een probleem want ik wou mijn sportschoenen retouren, en toen ik dat had gedaan kreeg ik geen ticket om die vervolgens uit te printen en nu zegt de website dat ik hem al heb getourd?? Terwijl ik die ticket nog niet heb gekregen

Uitstekend.

Snelle verzending. Prima prijs kwaliteit verhouding. Product is als ongeschreven op de website.

Goede shop

Al vaak besteld, nooit problemen. Altijd een goede prijs!

Persoonlijke service

Alternatief aangeboden omdat bestelde kleur niet leverbaar was. In eerste instantie foute kleur verzonden echter snel en prima opgelost.

Duidelijke website. Snelle en juiste levering.

Zeer positief!

Goede service, fijn product

De schoenen waren supersnel bezorgd. Mooie schoenen. Duidelijke communicatie via de mail over de bezorging. Top!

Perfecte afhandeling en levering

Kwaliteit en snelheid

Veel leuke keuze op de webshop, makkelijk te gebruiken ook. Snelle levering wat heel leuk is en goede kwaliteit van de goederen. Zeer tevreden.

Top.!

Fijne schoen, goede prijs kwaliteit verhouding.

GOED

GOED

Alles prima, thanks

Zoals beschreven en zeer snelle levering.

Super service snel geregeld

Verkeerd besteld en keurig opnieuw verzonden

Snelle levering en overzichtelijke site

Hele overzichtelijke site waardoor het makkelijk te vinden is wat je zoekt.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports