Heb nog steeds niets ontvangen

Heb nog steeds niets ontvangen.

Heel tevreden met de snelle en goede levering

Zeer tevreden met het aanbod. Ml

Goede prijs/kwaliteit

Prijs kwaliteit service TOP

Uitstekende ervaring

Terugsturen echt heel vervelend als je geen printer hebt

ben van andere bedrijven gewend dat er een retourformulier en verzendsticker bij zit. Zonder verzendsticker maar met retourformulier ook geen probleem want dan kan je het adres op de doos schrijven. Heb geen printer en moet nu naar de bibliotheek gaan om dat te printen, super irritant

Hardloopschoenen besteld : volgende dag in huis!

Goede snelle service

Zeer snelle levering. Goede kwaliteit.

Vandaag besteld is morgen in huis. Sportshop maakt het waar.

Vlotte service!

Correcte service.

Snelle levering, degelijk product

Knielappen 's avonds besteld en volgende dag geleverd. Goede kwaliteit van product en prijs gelijk aan concurrentie.

Alle artikelen op tijd bezorgd.

Toen er tijdens de betaling iets misging werd het meteen opgelost, oom al was het laat op de avond.

All was perfect.

I order the wrong size first, so I sent back. Next afternoon I orderd the right size, next morning it was in front of my door.

Prima shop

Levering lekker snel, goede kwaliteit, voldoende informatie

Groot assortiment tegen redelijk prijs

Volleybalschoenen en tennisballen besteld. Groot assortiment volleybalschoenen zowel in uitvoering als in maten. Beide items waren goed geprijsd en binnen 2 dagen geleverd.

Super snelle levering

Om 22 uur besteld en de volgende ochtend reeds in huis. Ongelofelijke service product was zoals verwacht. Hier bestel ik nog.

Geweldige snelle service

Duidelijke site Mooie aanbiedingen Makkelijk en snel contact met snel geleverd

tevreden

makkelijk en snel .

makkelijk bestellen en eventueel retourneren.

hele goede ervaring!

Goed.

Gewoon goed.

Superservice

Superservice

Snelle levering. De boxer meisjes zitten geweldig. Alleen 1 minpunt jullie hebben weinig keuze uit boxershort meisjes en dames deze assortiment mag voor mij wel uitgebreider worden dat is het enigste wat minder is Gr agnetha vd wal

Snelle service!

Snelle service!

Alles perfect!

Geen enkel negatief punt te vernoemen.

Super fijn

Heel goed contact gehad met de klantservice. De dame heeft me fijn geholpen

Gunstige prijzen en snelle levering

Keurig 1 dag na het plaatsen van de bestelling correct geleverd! Gewoon goed niks op aan te merken! Bedankt voor de goede service!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports