Geweldig, een dag later geleverd

Top, snelle service

Blij met de snelle levering en goede kwaliteit en prijs schoenen

Vlotte service

Vlotte service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Duidelijke website, product volgens omschrijving en heel snel geleverd.

correcte service

Er was wat fout gelopen met mijn bestelling. Ik heb een mail gestuurd en kreeg een vlug en correct antwoord terug van Ann. Artikel was niet meer op voorraad. Kreeg keuze alternatief of een terugbetaling. Ik koos voor een terugbetaling. Ondertussen al mail terug gekregen van Femke, dat het geld gaat terug gestort worden. Zelf al kreeg ik mijn artikel niet, ik ben blij met de vlotte communicatie en afhandeling.

Bestelling/bezorging top, vandaag voor het eerst op de schoenen getraind, goed product.

Good Service

I am enjoying my Freak ball, it arrives in great condition and quickly! Thanks for the service

Erg tevreden

Ik heb hardloopschoenen besteld. Ze kwamen meteen de volgende dag binnen. De pasvorm was ook meteen goed. Tijdens de eerste keer hardlopen voel je dat de schoenen een perfecte demping heeft al met al ben ik heel erg tevreden !

It was really easy to find what i was looking for. Ordered in the evening, the day after at home. I am super happy!

Goede service, snel geleverd.

Fijne website, goede service en snel geleverd. Top!

Goede snelle levering

Top kwaliteit

Perfecte en correcte levering, alles netjes en correct geleverd zoals afgesproken.

Bal was niet gebruiksklaar (niet opgeblazen)

Ik had een opgeblazen bal verwacht en dit was niet het geval. Dit stond ook niet vermeld in de advertentie dat hij zonder lucht zou worden verzonden. Nu moet ik nog een pomp erbij kopen.

Alles wat ik vroeg is uitgevoerd.

Ik had graag een opgepomte basketbal, de dag nadien ( op een zaterdag) geleverd. Al voor 9 uur 's anderendaags kwam mijn bal opgepomt in een fijne doos aan. Gewoon top.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Zeker een aanrader.

Kwaliteit, mooi, stijlvol en goed passend!

Topproduct prijs-kwaliteit.

Prima service en vriendelijk personeel!

Per ongeluk de verkeerde maat besteld. Gelijk een mail gestuurd en zeer snel een reactie dat ze de bestelling hadden aangepast en dat de juiste maat opgestuurd zou worden. Alsnog erg snel ontvangen.

Mooie producten, scherp geprijsd

Mooie overzichtelijke site met uitgebreid aantal kwaliteitsmerken tegen scherpe prijzen. Ik was zo’n twintig euro voordeliger uit tov andere online aanbieders! Snelle verzending en doen wat ze beloven.

Alles verliep naar wens

Alles verliep naar wens

Snel afgehandeld en super professioneel

Service is uitstekend.

De dag nadat ik besteld had, was het product al thuis geleverd.

Snelle levering en prima spullen

De Bee Seen Led Headlight USB Smart Cube zit perfect, is goed in te stellen. Ook de hoek. Zodat het licht schijnt op de juiste plek en andere geen verblinding hebben door door het licht. Bee Seen Led Harness USB geeft voldoende licht aan voorzijde en verkeer dat mij van achteren ziet, wordt geattendeerd door het rode led licht.

Vreselijke service!

Op donderdagnamiddag 23 december heb ik schoenen besteld. Dat ze niet leveren op vrijdag omwille van Kerstavond kan ik nog net begrijpen. Maar zowel op maandag, dinsdag en woensdag daarop had ik nog steeds niks ontvangen. Op woensdag stuurde ik een mailtje wanneer mijn schoenen verzonden worden. Als antwoord krijg ik dat deze niet meer beschikbaar zijn door een voorraadverschil en dat ze niet meer binnen komen. Dit was om te geven als cadeau op Nieuwjaar, fijn om toe te komen zonder cadeau! Moest ik geen mailtje gestuurd hebben, had ik dit waarschijnlijk nog later geweten. 'Op werkdagen voor 22:00 besteld, vandaag verzonden', grootste onzin!

Perfecte deal

De basketbalsokken van James Le Bron die ik besteld heb waren de kerstcadeau voor mijn kleinzoon. Hij was heel tevreden, zowel het model als de kwaliteit. Johan

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports