JKomen afspraken niet na. Liegen over bestellingen.

Product bij jullie besteld omdat het binnen een dag geleverd zou worden.... Krijg e-mail berichtje dat het is afgegeven bij Postnl. Vervolgens krijg ik eerst een bericht dat ik het vandaag afkan halen om 15.00u. Ik ga naar de winkel ligt er niks..... kijk ik in de mail staat er nu dat ik het pas dinsdag de 21 af kan halen omdat het pakket niet door Post.nl is ontvangen. Dat is niet volgens de afspraak, de belofte de jullie maken en het mailtje waarin jullie claimen het te hebben afgegeven bij Post.nl. Weer een site die zijn beloftes niet nakomt. Daardoor heb ik nu geen kado voor een verjaardag. Waardeloos en de laatste keer dat ik zaken met jullie doe. Erg betrouwbaar komen de reviews op jullie site nu ook niet meer over....

Topservice! Sportshop.com neemt dienstverlening echt serieus!

Ik had een half jaar geleden sportschoenen besteld. De maat was echter niet passend. Het contact opnemen met Sportshop.com was helaas blijven liggen. Eenmaal contact opgenomen met de klantenservice en situatie uitgelegd, kon ik de schoenen netjes retourneren. De prijs van de sportschoenen die ik had besteld was inmiddels gedaald. Ik kon niet alleen mijn sportschoenen na een 1/2 jaar inruilen tegen de juiste maat. Ik kreeg ook het prijsverschil, zonder te vragen, aangeboden en netjes teruggestort op mijn bankrekening. Ik beveel sportshop.com aan. Ervaar het zelf! Deze partij neemt dienstverlening en klanten serieus! Velen roepen het altijd, maar in praktijk verschuilen zich achter procedures en kleine letters. Sportshop.com maak het waar!!!

Product zoals omschreven! Blij mee

Bestelling kwam aan op de afgesproken datum en het product was als verwacht, alleen wel een extreem grote doos voor de grootte van het product maar voor de rest helemaal top

Groot assortiment, snel geleverd!

Groot assortiment, snel geleverd!

zo zou het allemaal moeten zijn

Heel tevreden

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, snelle verzending en vlotte levering!

Adidas trainingspak big logo

Snelle levering en zit prima.

Fijne shop

Binnen 1 dag was mijn bestelling binnen. Prijs was ook prima.

Van bestelling tot en met levering heel netjes. Goede service.

Snel geleverd en de juiste artikelen

Snel bezorgd, goeie kwaliteit

Uiteindelijk viel het reuze mee!

Op tijd besteld, kreeg gelijk melding dat het pakket dat het pakket verzameld en verzonden was. Via post.nl app bleek dat die het pakket nog niet binnen had. Dus volgende dag geen pakket. :( Volgende dag weer zo'n mail, dus toen begon ik me lichtelijk zorgen te maken.. Beetje stom dat ik toen pas reviews ging opzoeken, want de prijs was ook wel erg laag. Na de reviews dacht ik, dat pakket krijg ik niet meer. Gelukkig voor achteraf betalen gekozen! Maar warempel, via de post.nl app melding dat het pakket ontvangen was! Blij dat het toch geleverd was, konden we de baan weer op! Maar er bleek maar 1 racket in te zitten... Klantenservice gemaild, die snel reageerde en 2 dagen later konden we toch nog samen potje squashen. Uiteindelijk viel het mee, en blij dat het zo snel opgelost werd!

snel en goed te bestellen en snel thuis.

snel en goed te bestellen en snel thuis.

Snel levering!

Snelle levering en product is zoals op foto.

Mijn e-mail was niet goed aangekomen, dus doe ik het zo, Anne in overleg met mijn dochter, hebben toch besloten de basketbal te houden voor mijn kleinzoon, maar wil je hierbij bedanken voor je meedenken en je spontaniteit, ze mogen blij met je zijn, verder wens ik je alvast fijne feestdagen toe, groetjes Rit Bron

Service zoals je verwacht

Goede site. Duidelijk site, snelle levering en een snelle reactie bij een vraag via What's app.

Supersnelle levering!

's Avonds besteld en inderdaad de volgende dag binnen.

Super snelle service

Makkelijk besteld, tijdig geleverd.

basketbal besteld, geen klachten

Alles verliep top

Snel geleverd en product hetzelfde zoals beschreven op de website

Een aanrader. Snel en correct

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Goede service, snelle levering, makkelijke retournering

Goede service, snelle levering, makkelijke retournering

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports