Supersnel !

Supersnel geleverde Dame 7 schoenen !!

Tijdige levering, fijne website

NA

eenvoudige bestelprocedure, snelle levering

Ook tijdens de feestdagen is de bestelling (basketbal) snel gekomen en voldoet het aan de verwachtingen. Goede service.

Simpel te bestellen en perfect op tijd ontvangen!!

Overzichtelijke site en perfect op tijd ontvangen!!

Snel, makkelijk, pro

Produit niet makkelijk te vinden in Europa, rasend snel geleverd in België. Perfekt. Hard om dit aan een Nederlander toe te geven :)

heel mooie short

snelle levering, prima kwaliteit

Top. Snel en goed geleverd

Helaas mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, ook geen reactie van de winkel

Ik heb een bestelling gedaan, een track & trace code ontvangen, maar na een week nog steeds geen bevestiging van PostNL dat zij het pakketje hebben ontvangen. Ook geen reactie gekregen op een mail die ik hier over verstuurd heb.

Snelle, correcte levering, duidelijke track en trace

super

snel geleverd

Super snel

Mijn bestelling was er echt super snel en ik ben heel content van de producten!

Erg klantvriendelijk

Omdat de maat niet goed was, opgebeld en advies gevraagd over de snelste manier van omruilen. Kreeg van Anna bijzonder vriendelijk advies.

Miserabel

Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen, ik ben al dagen heen en weer aan het mailen met geen vooruitgang. Ik heb geen idee of ik mijn pakje ooit zal ontvangen, want de hulp die ik krijg is zo vaag als het maar kan. Zeker niet bestellen als je zeker wilt zijn dat je je pakje krijgt zonder problemen.

Behulpzaam, vriendelijk en snel.

Zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon. En super snelle levering. Artikelen in goede staat ontvangen.

Alles tip top in orde!!!

Geen enkel minpunt!

Snelle verzending en mooie prijs!

Product is snel verstuurd en goed verpakt. Daarnaast was de prijs prima!

goed daarom was dit mijn tweede bestelling bij sportshop.

mijn nicht is er zeer blij mee.

De prijs/pret-verhouding was naar m'n zin. En heel goede, persoonlijke aandacht toen ik een vraag had !

My experience on the website was fine but package is lost in PostNL

PostNL is consistently horrendous at delivering packages in Belgium, I don't know why you keep using them. Every single package seems to get lost for days or weeks onwards. Nobody answers and impossible to know where my package is at this time (it has NOT been delivered).

Zeer snelle levering

Ik ben een super tevreden klant. Snelle en verzorgde levering

Snel en correct

Snelle levering en goede service!

Heel snel en goed verpakt

Snelle levering en afhandeling

Goede prijs snelle levering

Ik had eerst iets verkeerds besteld maar dankzij een snelle reactie van sportshop op mijn e-mail kon dat nog rechtgezet worden. Het cadeau voor mijn zoon werd de volgende dag al geleverd dus was nog op tijd voor het sinterklaasfeest. Super service! En dat voor de beste prijs

Gewoon prima!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, snelle levering, makkelijk retourneren. Vriendelijke klantenservice.

supersnel verzonden

Sporttas is een verjaardags kado voor onze zoon. Ziet er goed uit. Snel verzonden, netjes verpakt.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports