Gewoon goed

Uitgebreid assortiment basketballen, goede prijs, snel verzonden

Topper

Snel geleverd stick zoals op de foto. Perfect

Alles uitstekend.

Zoals vermeld in titel.

Aanrader!

Artikel is zoals afgebeeld en levering perfect.

I didn't received the article after a week

Problem with the delivery and impossible to contact them. I didn't received the article yet

Snel en goede levering

Levering is er snel, daarnaast goed verpakt. Bestelde artikel voldoet aan de kwaliteit.

Snel!

Na een annulatie van een concurrerende site, besteld bij Sportshop.com en zeer snel en correct geleverd.

Correcte afhandeling van mijn order !

Zoals verwacht van een online shop. Prima service !

Prima en snel

Spreekt voor zich

Super geregeld

Fast delivery

Thanks for fast delivery

Soepel en snel

Great service

I bought a Nike shoes for my son. It was delivered fast.

Goed!

En voor herhaling vatbaar

perfect

perfect en snel geleverd

Prima webwinkel

Bestellen ging gemakkelijk. Levering was snel

Prima levering

Super tevreden met de levering en het product!

Snel geleverd, schoenen zitten super

De schoenen werden super snel geleverd. De basketbal schoenen zelf zitten super. Ontzettend tevreden.

Mooie spullen op tijd geleverd

Prima bedrijf en spullen geleverd conform leverdatum. Aanrader!

Perfect service - from order to delivery!

I ordered several times, and I always receive my order in the next few days. Perfect communication.

Prima sportkledij!

Ik kocht een zomeroutfit om te gaan hardlopen en was heel tevreden. Ik kocht vervolgens een winteroutfit om te gaan hardlopen en was zeer tevreden. Ik kocht ondertussen ook sportondergoed en zou opnieuw artikelen kopen bij Sportshop als ik nog iets nodig zou hebben.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports