Goede prijs, snelle verzending

Bestelling supersnel geleverd en ook nog eens voor een heel redelijke prijs met duidelijke communicatie

Echt precies wat we bedoelde snel bezorgd netjes verpakt

Supersnelle levering en goede prijs/kwaliteit

's Avonds besteld en volgende dag geleverd. Uitstekende prijs/kwaliteit

Snelle levering en persoonlijk vind ik het fijn dat je gebruik kan maken van afterpay

Fijne service, goede kwaliteit en ruime assortiment

Betrouwbaar en vriendelijke personeel. Snel geleverd en doen niet moeilijk als iets retour moet.

Wij weten waar we moeten zijn voor volleybalschoenen.

Snelle levering.

Correct artikel, voor goede prijs

Snel

zeer snel en efficiënt. ik raad aan

Goede snelle service

Goede snelle service

Retourzending niet terugbetaald.

Heb een te kleine bal retourgezonden,en daarna een grotere besteld en betaald en ontvangen. Maar retoubal nog niet retourbetaald gekregen.

Eerst keer en top service

fantastische kwaliteit

goede ervaring met de sportshop, ook al eerder dingen besteld. Aan te bevelen

Super blij

Snelle levering goede service en ook de retourneren gaar super snel.

Snelle levering en goede kwaliteit

Volgende dag ontvangen wat ik besteld had, site werkte bij bestellen ook prima!

Vlotte service, prima kwaliteit en veel promoties

Toppie

Snelle levering, ik dacht dat ik 2 paar had besteld maar het was 2x een 3-pack :-)

Super snel geleverd

Ik heb 1 artikel retour moeten zenden omdat de maat niet goed was. Nu wachten op het terug storting van het geld.

order incompleet

bij het racket waren squachballen beloofd in de advertentie. Tot op heden heb ik deze nog niet mogen ontvagen. zie hieronder Alles over de Dunlop Sonic Core GG Elite Limited Het speciale Sonic Core GG Elite squashracket is een limited edition racket van Dunlop in samenwerking met squashgrootheid Gregory Gaultier. Het conventionele blad geeft je de ultieme controle over je slagen, terwijl het iets grotere oppervlak je meer power biedt. Het racket wordt geleverd inclusief 3 Dunlop squashballen en gesigneerde kaart van Gregory Gaultier!

Eerste bestelling is prima verlopen

Eerste bestelling is prima verlopen, de volgende dag geleverd zoals aangegeven.

Tevreden met de service en kwaliteit producten

Geen extra toevoeging nodig, titel dekt de lading

Prima service, super snel geleverd.

Goede service, snel!

Bestelling niet gehad

Bestelling heb ik nog niet gehad maar krijg wel een bericht van afterpay dat ik kan betalen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports