Kaarten voor handbalscheidsrechters gekocht

Kaarten voor handbalscheidsrechters gekocht, maar geen blauwe kaarten er bij. Moest apart bestellen en betalen. Vreemd!!

redelijk

Heb een aantal keren gebeld voor een facturen om deze adminstratief te kunnen verwerken. Maar tot op heden helemaal nog niks ontvangen.

snel en efficiënt

....

Fijne webshop

Levering is zeer snel en netjes. Ook hebben ze een ruim assortiment en een retour is zeer makkelijk. Geen enkele reden om hier niet te bestellen.

Alles perfect

Overzichtelijke site en alles perfect geregeld

prima allemaal

Alles keurig op tijd en keurig op de hoogte gehouden. Enige was wel dat de verpakking wel extreem groot was voor het artikel wat er in zat. Was niet heel erg eco.

Super goed en ze geven je wat je koopt

Goede service, ben blij met wat ik heb gekregen en ik zou hier nog wel vaker dingen willen kopen

Vertrouwen

Wat telefonisch werd toegezegd is ook nagekomen!

Supersnelle levering!

heel goede verzending in tijd niet in prijs spijtig.

na bestelling is de prijs gezakt van 15 € voor dezelfde artikel.

Alles verliep vlekkeloos

Goed aanbod, goeie prijszeetting en levering zoals beloofd

Snelle en correcte levering aan mooie prijs

Het is een investering als club, nieuwe wedstrijd en trainingsballen. Wanneer je order netjes en snel wordt verzonden en een dag later dan de bestelling als thuiskomt, dan ben je natuurlijk in de wolken. Tof dat er een voldoende stock is. Kan me inbeelden dat bepaalde producten snel uitgeput zijn of te weinig worden verkocht om op voorraad te zijn. Ik kwam hier shoppen omdat de concurrentie geen stock had en hier en daar wel meer geld vroeg voor hetzelfde product. Ik ben tevreden en zal in de toekomst nog aankopen doen.

Mijn zoon had zsm een nieuwe basketbal nodig. Super snelle levering en helemaal niet zo duur.

Overzichtelijke site, & snelle service

Leuk en overzichtelijke site, qua tak van sport.

Twee paar perfecte schoenen gekocht

Alles netjes op tijd aangeleverd. Producten zijn van perfecte kwaliteit

Perfect product op het voorziene tijdstip geleverd.

Alles zoals afgesproken, 1 woord hiervoor: Perfect!!

Vlot en correct

Vlotte en correcte afhandeling

Goede kwaliteit, goede service, snelle levering

De levering van de producten was zoals beloofd. De klantenservice met betrekking tot het retourneren van een artikel dat te klein was verliep zeer vlot.

Snelle levering , mooi shirtje

Dikke prima!

Beetje raar dat de gratis sokken bij het PostNL punt waren afgeleverd en de schoenen bij de buren, maar al met al prima service en correct tijdingen levering!

Bal snel geleverd

Ik had een Spalding basketbal besteld op vrijdag en zaterdag was hij binnen. 1 tip voor de verkoper, pomp de ballen niet te hard op als je ze verstuurd, voor deze bal is het niet fout gegaan (is geen ei geworden) maar het risico is kleiner als je de bal iets te zacht oppompt.

Goede levering

Snelle levering en goed product

Goede communicatie en Sneek verzonden

Goede service, en snelle verzending

Keurig geregeld en zeer snel!

Keurig geregeld!

Snelle levering en voldoet aan mijn verwachtingen

Snelle levering en voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports