Snelle levering en uitstekende service!

Prima klantenservice. Producten had ik volgende dag in huis.

Levert goede kwaliteit en doet wat zij zeggen!

Kleding werd keurig volgens aangegeven datum en tijd geleverd.

Levertermijn

Een squashracket besteld, met de loze belofte "voor 22u besteld morgen in huis". 4 dagen later nog steeds niets ontvangen. Ik heb er geen probleem mee om iets langer te wachten, maar dan moet je dit ook ze meedelen. Het artikel was nochtans voorradig want mijn order was de avond zelf nog klaar voor verzending.

2x verzendkosten betalen.

De bal die ik bestelde was een maatje te klein. Voor het verzenden moest ik uiteraard betalen. Maar om hem terug te sturen moest ik ook nog 7,25 betalen. Meer dan 10 euro uitgegeven voor niks...

Op tijd aangekomen

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit-prijsverhouding

Korting als ik bij jullie zou bestellen

Ik zou graag willen weten hoeveel korting ik krijg als ik bij jullie meedere shoefresh (gaat zowel om de grote als de kleine) bestellen. Ik heb een email gestuurd en deze vraag bij opmerking gezet bij de bestelling.

Snel en goed geleverd

Heb het basketbal set gekocht voor mijn kleinzoon. Hij was er heel blij mee. Kwaliteit in eerste instantie goed en snelle levering

Voldoet perfect aan de verwachtingen

Prima en snelle service. Aanrader!

Sportshop.com is zeer goed maar Postnl heel slecht!

Ik ben zeer tevreden over Sportshop maar Postnl is schandalig slecht! Dus ik ben zeer ontevreden door Postnl! Postnl is zeer slecht! Dus door Postnl wordt alles verbrod, dat is zeer jammer voor Sportshop.com zelf.

Snelle levering en de fijne producten op voorraad, helemaal ok.

Snel en mooie prijzen

Op vrijdag besteld, zaterdagochtend in huis

Ruime keuze en snelle verzending. Helaas pasten de producten mij niet goed, maar het retourproces was simpel en snel geregeld.

Top service!

Netjes verpakt en reeds de volgende dag geleverd.

Pakket werd snel en netjes bezorgd!

Heel snel thuisbezorgd (dag na bestelling) en netjes ingepakt!

Supersnelle levering!!

Goede kwaliteit, supersnelle levering!!

Goeie keuze

Ruime keuze, snelle levering, helaas retour terugbetalen duurt een aardige tijd

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

En dan gaat er iets mis, je ontvangt de verkeerde schoenen en je denkt....was ik maar naar de winkel gegaan. Vervolgens word je op elke mogelijke manier verrast en lossen ze het binnen 24 uur op een briljante manier op! Verkopen kan iedereen maar aan de klantenservice herken je de toppers zoals deze!

Direct antwoord en recht gezet

Probleem zeer snel opgelost.

Prima product en snel geleverd

Ik heb een squashtacket besteld. Deze voldoet absoluut aan mijn verwachtingen en de levering was bijzonder snel.

Snel besteld, snel geleverd

Zaterdag s’avonds besteld. En op maandag kon mijn dochter ze al aan op de training.

Alles snel en corect

Super snel

Zoals online bestellen zou moeten werken!

De site bevalt prima! De prijzen zijn goed, en snelle levering maakt het compleet!

top

altijd vlug en correct

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports