Perfecte service

snel en correct geleverd

product was er snel en voldoet aan mijn wensen

Top service en snelle levering

Top service en snelle levering. Goede producten

Was een fijne bezorging binnen een dag binnen gekrijgen

Ja

Ik ben tevreden met product en snelle levering

Top levering en goede prijs/kwaliteit

Super snelle levering zelfs als je zondag besteld. Goede kwaliteit schoenen voor een nette prijs.

Snel en op tijd

Aan te bevelen voor iedereen

Snelle levering en correcte prijzen

Zeer aan te bevelen.

Ik raad an

heel snel en zoals beschreven

Supersnel verzonden en netjes verpakt.

Niets op aan te merken. Goede prijzen en snelle verzending.

Aanrader

Snelle en correcte levering, duidelijke website

Ok

Mooie promo, snelle levering

Goede shop

Niet op voorraad wel vooraf afrekenen

Ik bestelde een groot aantal van dezelfde artikelen. Ik rekende af en toen begon het wachten. Ik heb na vier dagen radiostilte contact opgenomen: artikelen bleken bij de leverancier uitverkocht. Maar als je shopt lijkt het alsof je direct uit hun eigen voorraad bestelt. Ik moest nl gewoon gelijk afrekenen. Voelt als oplichting. Klantenservice zei: “aan de opmerking bij het artikel 3-5 dagen levertijd had u kunnen zien dat het niet uit onze voorraad komt.” Ehhh????

Krijg (nog) geen respons op mail contact aanvraag

De klantenservice is te traag in het beantwoorden van vragen. Ik wacht nog steeds op een antwoord m.b.t. terug gestuurde artikelen...

Super snelle levering

Uitstekend service Uitmuntende snelle levering Ik zal bij sportshop opzeker vaker bestellen

Ruime keuze, snel en goedkoop

Grote keus in hardloopschoenen met een vriendelijke prijs!

Goede prijs snelle levering.

Goede prijs snelle levering.

Zeer snelle levering en topproducten

Een dag na mijn bestelling kreeg ik het product al aan huis en zeer goede service

Goede en supersnelle service

Handbal gekocht en volgende dag opgeblazen en al ontvangen. Kom zo uit de doos mee gespeeld worden, super!

Snel en producten als verwacht

Snelle levering. Prima producten.

Snelle levering, goede service bij ruiling.

Ondanks dat er 14 dagen verstreken wagen mochten we de schoenen die als kado gekocht waren voor een medewerker toch omruilen. Zeer vriendelijke dame bij de klantenservice.

Levering zoals het zou moeten zijn

Correct

We hadden te groot besteld dus teruggestuurd. Kan bedrijf niks aan doen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports