Topproducten aan een topprijs!

Zeer snelle levering van bestelde producten. Interessante prijzen in vergelijking met andere online-winkels!

Ik kon heel makkelijk bestellen en het was ook nog een snel bezorgd

Prima product en snel geleverd

Prima product en snel geleverd

Voldaan aan verwachting!

- goeie kwaliteit - snelle levering - komt overeen met verwachting Ben blij!

Super snelle levering

Zondag avond bestelt en maandag had ik de producten. Foto’s komen overeen met bestelde producten

Duidelijke website. Snelle levering.

1e keuze

Mooie aanbiedingen en snel geleverd!!!

Zeer snelle levering

heel duidelijke weergave

Goede prijs, snelle levering, netjes verpakt

Vrijdag unihockey sticks besteld, de dag erna in huis. Netjes verpakt. Dit is de 3e keer dat we bij sportshop.com bestellen en tot nu toe alle keren tevreden.

Makkelijk bestellen en snelle levering

snelle goede levering

snelle beslissing snelle bestellen en leveren.

Schoenen ongeschikt

Basketbalschoenen blijken met velkro te zijn en blijft niet vast bij intensief spelen. Helaas waardeloos dus...

Alles top !

Duidelijke website met heel veel keuze en aan hele goede prijzen. Het was me onbekend dus een kleine bestelling gedaan in afwachting maar ook de levering was super snel, de volgende dag had ik het eerste pakketje al ontvangen! Betaling met afterpay verliep ook heel vlot, dus alles dik in orde!

Snelle verzending en goede service!

Wij hebben hier al eerder besteld. Mijn zoon is zeer tevreden over zijn sportschoenen en de gratis sokken die hij erbij krijgt. Daarom kwamen we hier ook terug! Bovendien hebben ze gratis verzending en retour/omruilen wat ik zelf erg prettig vindt. Zo weet ik zeker dat ik nooit extra betaal. Verder kregen wij snel een reactie van de klantenservice toen we en vraag hadden.

Mega trage omruil service

Het product en site zijn prima, omruilen duurde te lang. Heb aangegeven of ze maattabellen gaan plaatsen op de site. Hier heb ik geen antwoord op. Rede voor mij om hier waarschijnlijk niet meer te bestellen.

Super goede service

Wilde een artikel gekocht met 10% korting omruilen. Via de klantenservice werd mij verteld dat het wel en paar weken ging duren. Maar kon het artikel opnieuw bestellen en de 10% korting (die ondertussen verlopen was) werd verrekend met het retour bedrag, inclusief verzendkosten. Echt top service

Top service en duidelijke communicatie.

Met een dag vertraging en dat jullie comp nesten met een tegoed bon is netjes.

Veel keuze en snelle service!

Veel keuze in sporten die niet zo veel gespeeld worden.

Levering 3-5 werkdagen is niet echt meer can deze tijd toch?

Levering van 3 tot 5 werkdagen is niet echt meer van deze tijd toch? Ook nog geen track of tracé code ontvangen of update of zo

Goede communicatie

Maten armour kloppen alleen niet valt klein.

Erg netjes geholpen

‘S avonds een bestelling gedaan. Volgende ochtend nog een extra bestelling erbij gedaan. Telefonisch super goed en snel geholpen!

Goed en betrouwbaar

Mooie kunstgrasschoenen gekocht. Zeer duidelijke uitleg op de site en de schoenen zijn zoals ze werden getoond. Duidelijke berichtgeving over de levering en zelfs een kortingsbon omdat ze de schoenen niet binnen en dag konden leveren. Top service.

Snelle verzending, topservice!

Mijn bestelling heel snel ontvangen. Topkwaliteit artikelen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports