Vrijdagmiddag besteld maar mooi niet de volgende dag geleverd

Helaas niet gedaan wat beloofd wordt. Vrijdagmiddag besteld maar nog steeds niets ontvangen. Volgens de track en trace wordt het dinsdag!! Pas geleverd. Dat is wel een hele ruime levertijd. Haal vandaag besteld voor 22.00u morgen geleverd van de website af... ondertussen wordt er wel al een review gevraagd...

Boven verwachting

Ik had een paar schoenen en een basketball-shirt besteld. Deze was goed te volgen in het bestelproces. Het pakket stond aangemeld bij de pakketbezorger, echter nooit het pakket binnen gekregen! Via WhatsApp contact gehad met Sportshop, stuurde een nieuw pakket op die ik de dag erna al binnen had, super service!

Aankoop viel te klein probleemloos retour aangemaakt en teruggestuurd

Houden zich aan hun woord

Goeie ervaring zowel bij levering als bij problemen achteraf. Had problemen met ASICS loopschoen en zij hebben dat mooi opgelost.

Prima bedrijf..

Bij sportshop prima loopschoenen gevonden aan scherpste prijs en supersnelle levering

Correcte afhandeling zoals altijd.

Al meerdere malen materiaal besteld en de levering gebeurt steeds correct.

Alles correct ivm levering en ook informatie is correct

Heb het al vermeld

17:00 besteld vlg dag om 13:00 geleverd

Prima prijs en kwaliteit

Uitstekende webshop, met een zeer breed scala aan sportproducten.

Eenvoudige bestelprocedure gevolgd door super snelle, correcte, levering. Vriendelijke telefoniste heeft ons te woord gestaan bij een vraag welke we hadden.

Mooie producten, snelle levering

Vlotte navigatie op de site voor keuze v product, mooi kwaliteitsvol product, snelle levering

Krijg niet wat ik bestel

Slecht jullie doen er heel vaag over

Ruim aanbod en goede service

Ik wilde per sé Adidas Stabils hebben en die waren nergens te vinden, behalve bij Sportshop. Paar keer moeten terugsturen voor andere maat en daarbij nog een foutje gemaakt, maar allemaal soepel opgelost. Netjes.

snelle degelijke site

Snelle en vriendelijke service

Snelle en vriendelijke service

Fantastische service

Schoenen gekocht met korting. Deze bleken aan de krappe kant. Retourprocedure in plaats van omruilprocedure gevolgd. Korting verkrijgen on line lukte niet. Telefonisch prima geholpen en kortingsbedrag op bankrekening teruggestort gekregen. Nieuw bestelde schoenen werden opnieuw vlot geleverd.

Overzichtelijke website

Veel keus, mooie merken!

Snel geregeld

Ok

Ja

Perfecte deal

Uitstekende opvolging van je bestelling, snelle levering en mooie & overzichtelijke website

Snelle levering, goede communicatie.

In de bestelsite bleek een foutje te zitten en na mijn contact met sportshop kreeg ik al snel een prettige reactie en is dat foutje ook onmiddellijk hersteld. Het product wat ik daarop bestelde kwam vervolgens zeer snel mijn kant op. Alle lof in deze.

D'une rapidité à couper le souffle

Je n'avais jamais, à ce jour, eu un service d'achat aussi rapide. Franchement si vous êtes toujours comme ça, ce sera un plaisir de continuer à faire affaire avec vous.

Zeer snel geleverd!

Vlotte bestelling, betaling en levering! Top!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports