Super service en snelle levering.

Kwalitatief zeer goed!

Eerlijk

Bedankt voor de eerlijke service!

zeer snelle levering

Hele snelle levering

Dag voordien besteld en ´s anderendaags waren ze er al. Top!

Vlotte verzorgde service

Materiaal beantwoord mijn verwachtingen. Snelle verzorgde levering. Overzichtelijke website.

rapidité et choix

bonnes marques aux meilleurs prix

Vlotte en correcte service

Alles zoals het hoort!

Goede service, fijne beschrijving en snelle bezorging

Goede beschrijving van het product, snelle bezorging en prettige service.

heel tevreden met het aanbod en de afhandeling van een aankoop

heel positief

snel, duidelijk en vriendelijk

Na bestelling heel snel geleverd, en dankbriefje in de doos.

Goed advies, snelle levering

Ik was via app goed geholpen en mijn schoenen waren de dag erna al bezorgd.

Kwaliteit

Top kwaliteit. Snel en correct.

Goede prijs/kwaliteit snelle service

Goede kwaliteit prijs verhouding Goede service Aanbevolen

Snel, correct en voor een goede prijs

Prettig

Heel goede, snelle en correcte service.

Dag erna geleverd

Producten zoals beloofd dag nadien geleverd. Alles was aanwezig

Snelle levering. Prijzen zijn heel goed en je hebt veel keuze.

Goede kwaliteit

Goede prijs - kwaliteit verhouding; correcte levering

Vriendelijk, behulpzaam, oplossingsgericht

Correcte en héél snelle levering !

Zaterdag middag besteld en maandag al in huis ! Prima Service

Niets op aan te merken!

Super snelle levering (steeds de dag erna) Alles in perfecte staat!

Vlotte verkoop!

Alles volgens afspraak

nieuwe squashschoenen besteld bij Sportshop.com en deze zijn netjes de volgende dag geleverd. Een prima ervaring zonder problemen.

Een aanrader TOP !!

Voor ik op de site terecht kwam van sportschop , 2 maanden gewacht op een paar loopschoenen , om vervolgens de juiste kleur niet te hebben.S avonds een paar loopschoenen besteld op sportschop , volgende dag om 14h00 geleverd aan huis en de juiste kleur ,zal in de toekomst nog gebruik maken van de online sportschop .

Fout schoenen geleverd

Ik bestel loopschoenen en ik krijg een totaal andere bestelling.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports