Snelle levering!

De beloofde service

je suis commercant

Délai de livraison excellent

perfect zoals verwacht

Beste prijs en de volgende dag geleverd!

Beste prijs en de volgende dag geleverd

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering van mijn bestelling

een artikel besteld dat uiteindelijk niet geleverd kon worden

zie bovenste zin

tevreden klant

Sportshop maakt haar belofte waar : vandaag besteld , morgen bezorgd . Eén minpunt : Jullie laten leveren door PostNL ( correct en betrouwbaar) maar die hanteren een leveringsslot van 11 uur wat onredelijk lang is .

Top snelle levering

Afhandeling van de bestelling was heel snel. Bedankt

Wat een fenomenale service!

‘s Avonds besteld, daags nadien geleverd aan de scherpste prijs die ik kon vinden. Top-service! Niet de laatste keer dat ik bij jullie bestel!

Prima opvolgingvan het order

Prima hulp ondervonden omdat iknietkon betalen met ipad

zeer goed

Alles zeer goed

Snel fit is geen mythe.

Na een korte vraag, kort maar krachtig afgehandeld dank je wel.

Snelle levering, product zoals verwacht

Snelle en correcte service

Correcte en snelle service!

Correcte en snelle service!

Snelle service, goede prijs kwaliteit

Top, snelle levering!

Topp

Pakje netjes op tijd aangekomen

Alles prima in orde

Snelle correcte levering!!!!

Prima in orde

Snelle levering, vriendelijke dame aan de lijn na een vraag inzake retouren en aankoop nieuwe goederen. Zeer duidelijke info en snelle feedback via email.

Mooi product, snel geleverd voor een mooie prijs

2 unihockey sticks besteld, dag erna in huis. Keurig verpakt. Vriendelijke prijs. Al met al heel erg tevreden. Verbeterpunt: voeg ook unihockey ballen en eventueel een mooie sticktas toe aan uw assortiment.

Goede kwaliteit

De bezorging verloopt goed en pakketjes zijn goed ingepakt

Vlotte levering maar het pakketje was beschadigd/deels open

Vlotte levering maar pakketje was beschadigd/deels open. Inhoud was weliswaar helemaal intact en dus oke.

Voldoet aan alle ver

Correct product voor mooie prijs. Snelle verzending.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports