Correcte en snelle levering!

Niets gehoord na retour

Ik heb 13 juli een Adidas rokje gekocht. Het was te klein. Meer dan een week geleden retour gedaan en daarna niets meer gehoord. Ik zal het retour bewijs van het postkantoor opzoeken en contact opnemen. Maar vervelend dat het niet vanzelf goed gaat.

Goed en snel!!

Goed product goede prijs!!

Goeie prijs, levering dag later dan aangegeven

Mooie korting op mijn favoriete hardloopschoen (want vorig model), werd alleen niet de volgende dag geleverd zoals aangegeven. Maar dat is verder geen probleem...

Great

Delivery on time and exactly what I order online

Besteld, dag later geleverd, track en tracé. Duidelijke uitleg op de website! Mooie kortingen! Echt top!

Heel snel geleverd en goede producten

Top producten snelle levering

Makkelijke website met goede producten. Levering naar post punt was perfect en snel

Snelle en efficiente onderhandeling.

Zeer makkelijke site om te bestellen en te betalen. Bovendien super snel geleverd en perfect beschermde verpakking. Nu hopen dat de juiste maat werd besteld ;-)

Supersnelle levering van goede producten voor een competitieve prijs.

Producten zondag besteld, maandag alweer bezorgd. Prima service en goede producten voor concurrerende prijs!

Rapidité et offres intéressantes

Prix attractifs, beaucoup de choix de produits, livraison très rapide

Mijn pakje was eerst niet toegekomen en toen hebben ze er direct voor gezorgd dat alles in orde kwam!

Snelle levering En de schoenen zitten als gegoten!!

Top> Snelle levering

Snelle, perfecte levering, makkelijk bestellen en geen bezorgkosten

Snelle, perfecte levering, makkelijk bestellen en geen bezorgkosten

Snelle levering & mooie producten

Mijn bestelling was binnen 24 uur geleverd en kwam precies overeen met de afbeeldingen op de webshop. Goede aankoop geweest!

1 merk twee tinten rood

Rood rokje mooi Rood T-shirt ook mooi, maar wou het samen dragen, maar helaas is het niet hetzelfde rood

Goed, snel geleverd en goed prijs kwaliteit verhouding

Goede ervaring 1e ervaring

Netjes afgeleverd en goed verpakt

super snelle levering en retour service

super snelle levering en retour service

Goed geregeld

Goede service. Snelle levering

Goede service en snelle levering

Meerdere keren al besteld, fijn bedrijf!

Nog niet geleverd.

De aangegeven levertijd is al twee keer gewijzigd. De levertijd is nu onbekend.

Gewoon goed

Snel geleverd na bestelling.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports