Snelle verzending, relatief goedkope prijs en goede kwaliteit producten!

alles prima!

snel verzonden, en product zoals beschreven, en een competitieve prijs!

Ook snelle levering

Alles was gewoon perfect. Heel snelle levering en zeer goede kwaliteit van loopschoenen!

Super snel geleverd en geweldige service!!!

De trainingshesjes die ik had besteld werden erg snel geleverd. De maat senior viel echter nogal groot uit, zelfs voor pubers van 16/17 jaar. Een super vriendelijke en meedenkende medewerkster gesproken, zij heeft zelfs gekeken hoeveel verschil er in de maten senior en junior zit. Na overleg maat junior besteld en deze maat was helemaal goed. De levering was al vlot zoals toegezegd, het contact met de klantenservice was daarbij een warme douche!

Basketbal op zaterdag besteld en op maandag al in huis

Mooie site alleen er is iets mis gegaan.

De 2 tassen die ik besteld had kwamen netjes binnen, dacht dat ik padeltassen had besteld stonden bij de padeltassen en stond bij voor 3 rackets. Ze staan er nu ineens niet meer bij. Nu de 2 tassen binnen en blijken het toch tennistassen te zijn dus ze komen retour. Tennistassen hebben we al genoeg.

Correcte en vlotte behandeling van mijn bestelling , laatste schakel leveringsproces kan veel beter

Correcte en vlotte afhankelijk bestelling , levering lag aan mijn voordeur in de Gentsesteenweg te Harelbeke . Drukke straat , wat bij diefstal? Jammer , want Sportshop.com is echt wel de moeite waard .

Negatief

Ik heb niets ontvangen.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Prima alles goed verlopen!

zeer vlotte levering

Gelevering komt overeen met de beschrijving en voorstelling van het artikel

Gelevering komt overeen met de beschrijving en voorstelling van het artikel

Snel geleverd. Product dat ik zocht.

Ik zocht al lange tijd een handbalschoen ban Asics. Nergens gebonden in de winkel. Bij sportshop direct.

Waardeloos

Ik bestelde 2 korte broeken van lacoste omdat ze 83 procent katoen zouden zijn. Verbaasd kreeg ik exemplaren van 100 procent polyester.

Tevreden met het product

Ik ben er tevreden mee! Ze zitten perfect en ik ga ze goed gebruiken!

Punctueel en correct. Een aangename ervaring.

- Correcte prijs - Snelle en correcte klantenservice -> Per ongeluk iets 2x besteld, binnen het uur rechtgezet en terugbetaling stond er meteen op.

Goede service en snelle levering

snelle service goed product

snelle service goed product

Zeer snelle levering voor een goede prijs

Op zondag besteld, maandag geleverd, voor een scherpe prijs. Erg tevreden!

Goede service, snel resultaat

Levering was snel, er werd goed over gecommuniceerd en het product voldoet aan de verwachting.

Tip

Alles volgens verwachting

Bestellen, betalen en de volgende dag ontvangen. Precies volgens de belofte en volgens mijn verwachting. Helemaal prima, dus!

Snel geregeld en geleverd

Prima, vandaag besteld, morgen binnen

Prijs prima, op voorraad, volgende dag keurig geleverd.

Zeer snel en goed

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports