Wat een geweldige klantenservice!!! Super snel gereageerd en fantastisch opgelost. Ik heb mooie nieuwe schoenen gekregen naar aanleiding (en terug sturen) van mijn, te snel, kapotte schoenen. Dikke 10!

Retourneren lijkt niet mogelijk te zijn

Wil mijn artikel graag retourneren. Site geeft binnen 14 dagen aan dat de termijn verstreken is. Heb volgens instructie een ‘klacht’ ingediend. Bevestiging gehad dat dit binnen 5 dagen beantwoord zou worden. Is niet gebeurd. Opnieuw mailen kan niet, want mailadres wordt niet geaccepteerd. Wat moet je doen om een artikel te kunnen retourneren?

Perfecte service

Een aanrader

De materialen van de kledij doen alle eer aan ! Comfortabel, goed zittend

Perfecte levering. Just in time...

Besteld volgens de gegevens van zowel leverancier als sportwinkel (website)

Teleurstellend

Mijn bestellingsnummer is 8050040346. Op 22 maart is mijn bestelling toegekomen, spijtig genoeg waren de schoenen te klein en heb ik een retour moeten aanvragen. Op 24/03 zijn de schoenen verstuurd geweest. Het pakje is op 29/03 middag opgehaald bij jullie. Ondertussen zijn we 4 dagen verder. Ik heb van jullie geen feedback gekregen en heb helemaal geen weet van wanneer de omruiling zal gebeuren. Via Whatsapp heeft men mij gecommuniceerd dat de retour verwerkt ging worden de 30ste o 31ste maart. Wat blijkbaar niet gebeurd is. Ik vind het teleurstellend dat de servicedienst zo onprofessioneel tewerkgaat. Graag had ik feedback gekregen

Wederom een perfecte score

altijd fijn om advies te krijgen van een specialist. verder een snelle levering, prima prijs en goede service tot de volgende order :-)

Alles prima verlopen.

It was good. Good price, good items, delivered decently quick

It was good. Good price, good items, delivered decently quick

Top ervaring

Mijn dochter had veters nodig voor toernooien met pre jeugd oranje. Ik dacht dat ik ze besteld had, maar schijnbaar dus niet. Na contact met sportshop de veters alsnog besteld en zonder verzendkosten verzonden. En ze waren de volgende dag binnen.

Heel prettig en vertrouwd

Vriendelijke vrouw als aanspreekpunt. Zij wilde alles inhet werk stellen om mijn vraag te beantwoorden in actie ondernemen. Heel goede service. Voel me heel erg gehoord veilig en vertrouwd.

Snel en goedkoop ...top!!

Altijd goede service

Gebruikt product ontvangen, retour nog steeds niet verwerkt

Retour wordt maar niet verwerkt, waardoor AfterPay na een afkoelperiode van 10 dagen aanmaningen stuurt (terwijl ik het product heb geretourneerd).

Oplichters

Rotslecht bedrijf, basketbalring gekocht en betaald, 10 minuten later kwam ik erachter dat ik de verkeerde had besteld. Nergens kon ik m'n artikel annuleren. Onmiddellijk een mail gestuurd, dag erna krijg ik een mail terug dat ik m'n artikel niet kan annuleren omdat de klantendienst niet werkt op zondag. Mn artikel was niet eens verzonden. Maar oke, ik kon m'n artikel weigeren bij de bezorgingsdienst of een retourlabel aanvragen en retourneren. Meerdere keren gebeld en gemaild voor een retourlabel maar ze vertikken het gewoon om me er één te geven. Dit is een vorm van oplichting en ik laat het hier niet bij.

Goede pasvorm en goeie maatvoering

Goede pasvorm en maatvoering

Goed product, snelle levering

Avond nieuwe bril gekozen . Volgende dag in de bus. Super service. Ook heel fijn gamma om te kiezen

Heel vlotte en correcte service!

Duidelijke website en goede info! Na bestelling vlotte levering! Ik was helemaal content!

zeer goede service

Zeer vlotte levering . De bestelde producten waren binnen de 24 uur geleverd. De producten zijn van zeer goede kwaliteit. Retour sturen is iets omslachtiger waarbij het volle bedrag van een pakjesdienst moet worden betaald.

Veel keuze aan goede prijzen

Op shortshop kan je eenvoudig en gericht zoeken. Veel keuze aan goede prijzen!

Zeer tevreden!!

Zeer goede service en retours worden correct afgehandeld. Zeker een aanrader!

Levering precies zoals het moet. Wel in een erg grote doos verpakt trouwens

Bestel hier altijd de juiste schoen voor mij. Juiste omschrijving, goede hulp en snel geleverd!

Fijne site. Zeer snelle service. 's Avonds om 22.00 besteld, volgende morgenochtend in huis. Dat zie je weinig andere partijen doen, terwijl ze het wel beloven.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports