Snelle verzending en snelle retourafhandeling

Ik had een paar loopschoenen op het oog, maar ben het inmiddels gewoon dat ik twijfel per merk voor de juiste maat. In mijn geval een maat 44,5 en 45 besteld. Omdat ik niet geheel zeker was een dag later nog een maat 44 besteld (maat 45 was echt te groot hoewel ik bij een ander merk wel 45 heb). Uiteindelijk voor maat 44,5 gekozen en dus 2 paar retour. Op donderdag vanuit Belgie teruggestuurd en op dinsdag was alles netjes afgehandeld en het geld teruggestort. Dik in orde en ik zal daar zeker vaker bestellen.

Toch maar eens besloten om echte hardloopschoenen aan te schaffen. 'S Avonds laat besteld en de volgendw dag al in huis!

Snel en goed.

Had een basketbal besteld, volgende dag al gelijk in huis! Heb de bal inmiddels al een aantal keer gebruikt en het voelt als een kwalitatief goed bal aan. Geen klachten tot nu toe. Voor nu een aanrader.

Top !

Het bestelde werd snel geleverd. Helemaal top en tevreden.

V L O T

De bestelde artikelen werden op een correcte en vlotte manier geleverd. Ik werd heel goed op de hoogte gebracht met een juiste target-date.

Goede en snelle service

Komen de afspraken na.

zeer snelle service

zeer goede service

Zeer snelle levering

De tijd van levering was ik aangenaam verrast mee, ze zouden bijna al geleverd hebben terwijl je je winkelmandje aan het afronden bent.

Bestellen en bezorgen goed

Jammer als je een vraag stelt dat je dan geen tegen bericht krijgt

Vlot bereikbaar en goede service

Na problemen met de levering tot 2 maal toe werd voorgesteld om de levering aan een PostNl-punt te laten doorgaan. Communicatie en oplossen van het probleem is vlot verlopen.

Product niet leverbaar, nette info en oplossing

Het product wat ik bestelde bleek later toch niet leverbaar op korte termijn. Ik werd hier netjes over geïnformeerd en had snel mijn geld retour.

My order has not been delivered yet- 8050039222

Order number 8050039222 My order has not been delivered yet, since 25 February. Could you please inform me about it? Thank you

• Would you recommend us? No

zeer goed

Goed voor de kinderen!

Klant staat voorop!

Na wellicht mijn eigen administratieve fout snelle en correcte afhandeling vanuit Sportshop!

alles op tijd geleverd zonder problemen

Zal volgende keer daar terug bestellen

Snelle levering en goede kwaliteit

Besteld met een mooie korting en ook nog eens heel snel geleverd. Super!

Keurig geholpen via WhatsApp

Betaling ging verkeerd, mijn fout, echter was het het laatste paar schoenen waardoor product niet meer voorradig was. Via WhatsApp is het opgelost

Bestelling verliep vlot

Niet de eerste keer dat ik daar bestel en zeker niet de laatste keer. Prima prijs en snelle levering.

Snelle levering en gratis ruilen! Helemaal top!

Hele snelle levering!

Alles paste prima en echt snel geleverd, s avonds laat besteld en de volgende ochtend al geleverd...

Makkelijk te bestellen, prima levering

Binnen 1 dag gelevers, top!

Bestelling is prima in orde, de volgende keer bestellen we hier weer.

Snelle levering en prima after sale service

Snelle levering, product is zoals het hoort, altijd wel ergens een promo wat het toch iets betaalbaarder maakt! Fijn!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports