Slechte service

Ik vind de service slecht, in een tijd dat internetbestellingen zo snel gaan is dit bedrijf er heel erg langzaam in, ik wacht nu al 1,5 week op een bestelling ik vind het te gek voor woorden, een vriendin van mij kreeg van de concurent netjes een gulle vergoeding omdat ze het niet direct de volgende dag konden leveren maar een dag erna, ik krijg omdat een product niet meer leverbaar is ( wat ik zeer ongebruikelijk vind, iets op je site verkopen wat je niet meer hebt) ik kreeg een vergoeding van 3 hele euros, ik vind dat deze site niet klantvriendelijk is en alleen maar massa wil draaien ipv klanten elke keer terug willen laten komen

Super snel en goed geregeld.

Ik had de basketbal de volgende dag al binnen, misschien wel fijn om aan te geven dat de bal niet opgeblazen wordt geleverd.

snelle levering, goede service, duidelijke website, mooi product met goede korting.

Alles top geregeld

Snelle Levering

Correcte levering

perfecte en snelle levering

2de keer besteld en weer heel tevreden.

zeer goed

vlotte levering

Goede prijzen en zoals beloofd volgende dag geleverd

Snelle levering en mooie producten

Ik heb een goedkoop basketbalnet en basketbal aangeschaft, maar de kwaliteit is prima! Ook de belofte volgende dag in huis werd waargemaakt. Het product was ook zorgvuldig en stevig verpakt. Als verbeterpunt kan ik noemen dat je verschillende maten basketballen kon bestellen maar dat uitleg daarover ontbrak op de website. Als leek zijnde was dat wel handig geweest.

Een van de weinige webshops die zo snel leveren.

Heel goede service

Ik zou het iedereen aanraden

Mijn bestelling was zoekgeraakt bij PostNL. Sportshop heeft hierop direct en adequaat gereageerd en mij goed op de hoogte gehouden tot de bestelling daadwerkelijk geleverd was.

Goede dienstverlening

Na een valse start is toch alles goed gekomen . Vlotte communicatie . Mijn eerste aankoop . Maar zeker niet de laatste. Mvg Steve

Snelle levering van goede spullen

Gemakkelijk gekocht, probleemloos geleverd

Onzettend goed en snel geleverd

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik direct alle pakketinformatie binnen via e-mail. Alles was snel en goed geregeld. Ondanks de langere levertijden vanwege corona was mijn bestelling netjes op tijd. Prima service en een ontzettend prettige eerste ervaring.

Super trial schoenen

Topservice. Snel geleverd, correcte prijs, top!

Loopschoenen besteld en deze had ik de volgende dag al in huis. In deze coronatijd is dit snel.

Geweldige meevaller.

ASICS schoenen : ideale schoenleest die de voeten extra steun geeft. Levering : perfect verlopen met Track & Trace.

Snelle levering en topservice!

Ik mailde dat ik mijn kapotte koptelefoon wou laten repareren maar kreeg in plaats daarvan na het retourneren van de oude een nieuwe opgestuurd. Dat vind ik nou topservice.

Snel geleverd...

Aankopen zijn volgens afspraak geleverd en in goede staat ontvangen. Zeer tevreden.

snel en (bijna) correct

Snelle order. Keurig ontvangen. Prima en snelle afhandeling van de geretourneerde producten. Een van de producten was verkeerd verpakt.... kan gebeuren.

Stipte levering

volwassen shop

Alles goed geregeld

Niks op aan te merken, super snelle levering aan topprijs

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports