Goede kwaliteit en snelle levering!

Schoenen op tijd geleverd, maar zitten niet lekker

De rechter schoen zit niet lekker agv een harde plek onder de hiel aan de linkerkant. Kan ik deze schoen omruilen?

Supersnelle levering.

Supersnelle levering.

Snelle levering en goede prijs

Artikel aan een mooie prijs en artikel snel geleverd ook

Vandaag bestelt 2 dagen later in huis

Super.

Snelle en vriendelijke levering.

Onwaarschijnlijk

Ik kreeg gebruikte schoenen toegestuurd. Afgesleten en met lossen stukken.

Prima product, snel geleverd

Prima product, snel geleverd, maar waarom ik bijna 6 euro betaal voor een pakketje dat door de brievenbus past is me een raadsel.

FANTASTISCH

Site is duidelijk Prijs is goed Levering snel

Snelle levering, mooi geprijsd

Mooie Nike tech broek kunnen bestellen voor de halve prijs. De broek zeer snel ontvangen. Zaterdag 23u besteld maandag bezorgd!

Tennisbroek besteld, keurig op tijd geleverd

Komt snel binnen goede kwaliteit en nog is goedkoop

Slecht aflevering punt

Ik probeer al 4 dagen mijn pakketje op te halen bij het esso station te sgravenwezel.. het is nog altijd gesloten

Correcte en snelle levering

Heel tevreden met mijn aankoop en snelle levering

Goede kwaliteit en prijs

Vlotte bestelling, artikels aan correcte prijs, goede kwaliteit. Er is veel keuze. Mijn bestelling werd ook heel snel geleverd.

Goed product

Gewoon perfect

Gewoon perfect

Uitstekend...

Helemaal Toppp !!!

Zeer snelle levering!

Prima service met een snelle levering!

Snelle levering volgens afspraak met topproduct

Snelle levering volgens afspraak met topproduct

Nog steeds niks ontvangen

Nog niks ontvangen 2 keer zitten wachten en nog niks Erg jammer

Slechte service

Er is iets fout gegaan bij de bestelling KSwiss Accompplish tennisschoenen. 2 soorten. Zelfde advertentie, zelfde prijs. Volgens klanten contact, heb ik de verkeerde besteld. Ik dacht de dat ik de andere breder had besteld. Kan niet ruilen. Alleen terug sturen, metporto!9 En ik dacht dat ik bij Tennis direct had besteld ???

Super snelle levering

Goed verpakt en top geleverd

Snelle levering, uitgebreid assortiment

Breed assortiment, snelle levering en op vragen snel antwoord Goede en snelle service

beste prijs

Heel tevreden met mijn aankoop. Beste prijs en juiste levertijd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports