Snelle levering.

Tevreden klant. Snelle levering en redelijke prijs.

lekker gemakkelijk

effe zoeken in de ruime keuze aanklikken wat ik wens betalen de volgende dag was de bestelling afgeleverd.

Voor 22:00 besteld en volgende dag in huis

Helemaal goed voor een mooie prijs bedankt.

Top-shop bezit zoveel kwaliteitvolle producten!

Een absolute aanrader!

snel geleverd , maar terug gave van geld na retour slecht .

de schoenen die ik bij jullie besteld had zijn retour gegaan omdat ze te smal waren . Maar ik heb net moeten constateren dat het door mij betaalde bedrag nog steeds niet is teruggestort en dat valt mij wel een beetje tegen van jullie , vandaar NEE .

Perfect!

Snelle levering. Precies zoals op het plaatje.

Snelle levering , product voldoet perfect aan de verwachtingen

Zie boven

Alles ging snel en correct

Mooie schoenen, snel bezorgd

Slecht

Ik had iets terug gestuurd en de terug betaling duurt heel lang

Mooie sportkleding website.

Had een mooie trainingsbroek/jogger besteld maar was te groot en nog de enige maat en nu is hij retour. Maar schrik niet Sportchop.com is ook passasport daar kwam ik achter toen ik hem weer retour deed en staat op Google .heel klein beetje jammer dat dat niet aangegeven stond .Daar kom je achter als je hem met DHL retour doet ,komt in de app van DHL te staan .

Under armour shirt besteld volgende dag in huis, prima kwaliteit.

Leverproblemen, ontbrekende reactie na klacht.

Steeds wijzigende leveruren, niet geleverd ondanks melding van kevering op site. Geen reactie gekregen op deze mrkding

ZEER GOED

POSITIEF

Goede kwaliteit

Mijn zoon is heel blij gebleven

Mooie tennis-/padelschoenen opgepikt voor een mooie prijs

Ik was op zoek naar nieuwe padelschoenen, en ik vond een paar van Adidas die in de aanbieding waren. Het betroffen waarschijnlijk wat laatste exemplaren, waar gelukkig mijn maat nog tussen zat. Samen met een broekje in het weekend besteld en maandag al op te halen. Alleen wel op een ander afhaalpunt dan dat ik had aangegeven. Dat was voor mij dan maar even wat verder fietsen. Ook geen ramp. Schoenen zitten als gegoten en zien er prachtig uit. Erg blij met de aanwinst!

Gister besteld, vandaag in huis.

Veel keuze, snel geleverd.

Goed. Ik ben blij.

Hoi. Ik heb sportkleding ontvangt en hij is perfect. Heel mooie. Bedankt.

Perfecte tennistas zoals voorgesteld op de website

De tennistas voldoet aan de beschrijving op de website. Een zeer snelle levering, sneller als verwacht.

Chaussures de foot

Je suis très contente les chaussures sont parfaite Livraison rapide Je recommande

Beschrijving produkt klopt niet

Tennis tas gekocht. 1 size. Thuis aangekomen gewoon een junior tas. Kind teleurgesteld!! Omschrijving klopt niet. Zet er junior tas bij!!

Génial

Trop top les articles pas cher et de qualité et en plus livrés le lendemain.

Snelle levering. Produkt prima!!

Voor 22:00 besteld? Over 4 dagen in huis

Haal aub de zin ‘voor 22:00 besteld volgende dag in huis’ van de site als u het niet waar kunt maken ;)

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports