Super snelle levering.

Lekker op tijd binnen zodat ik ze nog kon inlopen in Edinburgh.

Nul (in frans)

They can’t send to my adress So I have to wait 1 month to receive a gift

Snelle levering, goede prijs kwaliteitverhouding

Op de website was ik voor mijn zoon op zoek naar Nike producten. Ik kon heel eenvoudig zoeken op sporttype. Op merk was iets lastiger. Maar uiteindelijk toch gevonden wat ik zocht. Wel had ik bij de omschrijving graag gelezen dat het materiaal van het shirt mesh was. Prima om in te sporten, iets minder om casual te dragen wat mijn zoon betreft. Verder snelle levering, prima op de hoogte gehouden.

Snelle service, levering en goed product

Zeer succesvol

Stick besteld en keurig de volgende dag nog geleverd.

Super. Snelle verzending. Mooi product

Mooi adidas running vest gekocht. Was er de volgende dag al.

Duidelijke omschrijving en snelle levering

Duidelijke omschrijving op website. Snelle levering. Ruim assortiment.

Kort maar krachtig.....Goede producten, snelle levering, makkelijke website/en te bestellen.

Hele snelle levering en goede kwaliteit

Mijn bestelling was er binnen een dag en kwam mooi geleverd in een goeie doos. De bal die ik had besteld was ook opgepompt en meteen klaar voor gebruik. Ik ben erg tevreden.

FantastischeSERVICE, PRIMA PRIODUCKT

Goede en betrouwbare en op tijd geleverd.

Wat een supper snele levering

Een absolute aanrader

Supersnel!

Echt top! Super snel! binnen 1 dag geleverd! Super blij! Keep it up!:)

Alles perfect

Vlugge en perfecte levering. Fijn om er te shoppen.

Snelle levering, goede kwaliteit

Makkelijk bestellen, snelle levering, goede kwaliteit

Verkeerde bestelling

Ik had een verkeerde bestelling aangekregen , maar heb een snelle en correcte verwerking gehad van mijn bestelling.

fijne sportshop

fijne sportshop

Super.

Heel snel,en top kwaliteit!

Niks ontvangen

Normaal goede ervaring met jullie alleen heb nog niks ontvangen van DHL terwijl op de mail wel staat dat het is thuis bezorgd. Ben nog paar dagen aan het wachten.

Ik heb zaterdag besteld en had niet verwacht dat het maandag ging aankomen

Snelle levering, spijtig maat was te groot

helemaal betaaaa

betaaaaaa

goed hoor

Mooi product, snelle levering.

Supersnelle levering van een mooi Asics Jack !

S’avonds besteld, volgende dag bezorgd! Echt fijn!

Super rapide

Commande faite vers 12h reçue le lendemain ,conforme ,bon choix.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports