Prima 1, 2, 3

Bestellen, betalen en ontvangen!! 1, 2 en 3 Prima

heel goed

Snelle levering en goede kwaliteit

Helaas was ons bestelde product te groot. Levering zelf was netjes en snel. Retouren ging goed, werden op de hoogte gehouden.

supper

snelle service top

Snel en goed geleverd!

Goede prijzen, groot assortiment en snel geleverd!

Het was de volgende dag in huis zoals op de website!

Het bestellen was erg makkelijk en net als op de site stond was het de volgende dag winnen! Niet kapot netjes verpakt al bij al top levering!

Slecht

Sokken zijn netjes aangekomen Goede kwaliteit Enkel de drinkbeker ontbreekt Wat ik zeer jammer vindt

Super snelle levering, geweldige gunstige prijzen

Product zoals omschreven ,top kwaliteit van adidas met kleur keuze

verkeerd product bezorgd

Gebeld met sportshop, het goede product zou deze meneer toesturen maar dit is niet gebeurd… Erg jammer daar het een cadeau was voor mijn jarige kleindochtertje die deze glitter rugzak boven op haar verlanglijstje heeft staan…

S avonds voor 8 uur besteld . De volgende dag al bezorgd.

Supersnelle levering

Website is groot maar als je gericht zoekt is het gemakkelijk om Iers te bestellen

Snelle levering, eerlijke prijs voor topmerken!

Betrouwbare website. Duidelijke omschrijving van de producten. Snelle levering.

Snel

Tot voor kort geen idee dat dit website bestond. Website is duidelijk en overzichtelijk vormgegeven, betaling was simpel en levering was snel. Binnen 1 dag.

Product past perfect en een mooie kleur.

Snelle verzending en een mooie aanbieding.

Top product

Ze zitten als gegoten vorm goed en pas precies

Vlotte afhandeling

Snelle bezorging

Snelle levering, goede verpakking en artikelen zoals gewenst. Eén minpuntje: één van de bestelde artikelen was te groot, dus wilde ik eigenlijk ruilen voor een kleinere maat. Via de webshop werd aangegeven dat ruilen niet kan, maar retouneren wel en dat je dan zelf een nieuwe kan bestellen. Ik heb het maar zo gelaten. Zou fijn zijn als er ook een ruilmogelijkheid komt!

Snelle levering, prima product.

Fijne site, snelle levering en prima product.

Heel tevreden met aankoop

Prima product Goede service

Snelle levering, goed product

De levering was er in twee dagen. Het product zit goed en is de gewenste maat. Enige minpuntje: er was een bruine op de veters (schmink of iets anders).

Service

Begin problemen met levering daarna keurig opgelost

Efficace et respectueux!

Pour les besoins en matière sportive, je recommande ce site.

Excellent

I have not found a single sports shop in Brussels which a person would feel welcome and served as nicely and with kindness as it was at your place. Even though I had to drive 1 hour from Brussels to you, I don't regret it, because I like your personal approach better than buying online. there was no need to wait for a free seller, because someone was always available.

Goede aankoop aan interessante prijs en met snelle en correcte levering.

Heel tevreden over het gekochte artikel en over de levering.

Top shop

Goed prijzen en snelle levering

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports