Zeer slechte levertijd

Je moet 4 a 5 dagen wachten , vroeger met postnl was dit de dag erna.

Klein probleempje prima opgelost.

Alles ging snel, van bestelling tot levering

Zéér tevreden. Prijs goed. Goede lever- en retourvoorwaarden. Kwaliteit goed.

Bestelling was op minder dan een week aangekomen. Website is heel overzichtelijk

Slecht

Vandaag besteld morgen bezorgt ging niet op. Jammer want kwam daardoor te laat voor een verjaardag

Geen informatie

Mijn schoenen vallen te klein, wat kan gebeuren maar hoor niks meer over mijn retour zending. Is nu een week geleden ook over de betaling die je terug krijgt blijft het stil

Fast delivery and a fair price

They did what you want a shop to do. Not much more to say, really. Would use again.

Snelle correcte levering

De negatieve ervaringen in de reviews in trustpilot heb ik zeker niet ervaren. 1h nadat ik had besteld op een zondagavond kreeg ik al een melding dat ze mijn bestelling aan het inpakken waren. Dinsdag zat ze al in de door mij gekozen pakjesautomaat. Dus een heel tevreden klant !

Sneller geleverd dan verwacht

Heel fijn

Alles ging super vlot, snelle levering, correcte prijs

We vonden de schoenen niet meer in de maat die we nodig hadden gelukkig hier wel en voor een correcte prijs en snel geleverd ondanks de melding dat het even kon duren door drukte.

Alleen maar positief.

Niets op aan te merken. Top service!

Snelle levering, grote sortering, eerlijke prijs

Service

Ik had een verkeerde keuze gemaakt in de maat. Geen probleem met retourneren. Dat is service!

Alles dik in orde

Goeie kwaliteit/keuze Goeie service

Professionele snelle afhandeling

Mijn aankopen voldeden aan mijn verwachtingen en werd sneller geleverd dan voorzien. Dankjewel.

Rapidez y buenos precios

Compré un palo de hockey que no encontraba en España, a buen precio y fácil método de compra , buena información del envío.

• ¿Nos recomendarías?

Goede prijs- kwaliteit

Voor herhaling vatbaar

Vlot en correct

Dit had ik niet verwacht

Wacht nog steeds op een bestelling , Lange broek bankzitter

Goede kwaliteit, snelle levering

Product goed verpakt, goede kwaliteit en dag erna al geleverd.

Levering op tijd en kwaliteit producten

Het is de tweede keer dat ik bestel via sportshop en kwaliteit van de producten is zijn pluspunt, zoals ook de snelle dienst om aan te leven. Ik raad het!!

het is gewoon perfect

makkelijke site, snelle levering

Vlot geleverd, scherpe prijs

Vlot geleverd , scherpe prijs

Fijne stof

Legging sluitte goed aan en het was een snelle levering!

Snelle en correcte levering

Altijd correcte en snelle levering

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk

Over Sportshop.com

Sportshop.com is de online sportspeciaalzaak voor iedereen die gek is op sporten, zich fit wil voelen of gewoon kan genieten van actief bezig zijn. Het brede assortiment, de specialistische producten en de sportieve service zijn zomaar een paar punten die bij ons uiterst belangrijk zijn. Op dit moment zijn we gespecialiseerd in onder andere hockey, hardlopen, volleybal, korfbal, handbal, basketbal, floorball en squash. De medewerkers van Sportshop.com bedrijven iedere dag weer topsport. Ze helpen je bij het juiste antwoord op moeilijke en natuurlijke makkelijke vragen, geven je wanneer dit nodig is het juiste specialistische advies, springen een gat in de lucht als ze jouw bestelling mogen inpakken en zorgen er met alle liefde voor dat de nieuwste producten als eerste hier online staan.

Over Passa Sports