Snelle levering oor een goed product.

Duidelijke website goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima prijs/produkt! Snelle service!

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima voorlichting en service

Dit is een bedrijf dat klantenservice hoog in het vaandel heeft en vervolgens goed voor de klant zorgt.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Leuk om te horen dat u tevreden bent met onze service, dit stellen wij zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Koude voeten, Goed idee

De karpetverwarming is een zeer goed produkt tegen optrekkende kou en geeft genoeg warmte om lekker warme voeten en onderdanen te krijgen. Zeer makkelijk te plaatsen en met een fijne thermostaat.

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Amazing prizes and one of the fastest delivery. The quality of the products is grate as well.

Dear Madam, Thank you for your review. Enjoy your purchase. Warm regards, Quality heating

Prima service vriendelijke klantenservice ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer goed geholpen zowel bij de klantenservice en snelle bezorging.

Geachte heer, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

De maatvoering klopt niet

Ik probeer contact te krijgen met de klantenservice, maar zowel telefonisch als per mail niet te bereiken. 2x spiegel besteld, 2x foute maat. Graag contact!!!

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw bestelling niet goed is gegaan. Heeft u ondertussen al contact gehad met onze klantenservice? Mocht dit niet zo zijn mag u een e-mail sturen naar [email protected] Excuses voor het ongemak. Warme groet, Team Quality Heating.

kwalitatief goed spul en snelle levering

Ik had een IR vloerverwarming set gekocht, en op het plaatje staat het dan helemaal compleet; de heater, thermostaat, connectoren, dampfolie en krimptang. helaas zitten die laatste twee er alleen niet bij. Die moet je dan en dag later, zodra je het door hebt dat het ontbreekt, alsnog bijbestellen. Daarmee loopt je project een beetje vertraging op. Het is gewoon niet duur, zelfs inclusief tangen, dus geef het duidelijker aan, zodat je het in een keer kunt bestellen. Maar in het algemeen top zaak, snelle levering, mooi product.

Geachte heer, mevrouw, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Ideaal, op tijd geleverd en perfect product

Geachte heer, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Warme groet, Team Quality Heating.

Goed geadviseerd Goed geholpen Had wat teveel producten geen probleem Wet terug genomen volgende dag creditnota en geld terug gestort

Geachte heer, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Wij zijn blij te horen dat u goed geadviseerd bent door 1 van onze collega's, mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag. Warme groet, Team Quality Heating.

Complete set.

Snelle en complete levering. Alle toebehoren die je nodig hebt zitten in de doos. Weet nog niet hoe het in de praktijk uitvalt, want ik moet het nog installeren en daarna nog een week of vier wachten voordat ik het in gebruik mag nemen. Ben nieuwsgierig naar het resultaat.

Geachte heer Hoffman, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Quality Heating

Snel

Vlot geleverd, goed verpakt en erg voordelig

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Warme groet, Team Quality Heating.

Helemaal prima!

Alles werkt en is een topsysteem. Veel mensen kennen dit niet en kiezen dan voor standaard systemen.

Top snel.

Makkelijk te contacteren via whatsapp.

Geachte mevrouw, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Quality Heating

Vlot geleverd echter de geleverde stroomdraad was te weing

Vlotte levering echter de bestelde stroomdraad was te kort. In plaats van de bestelde 2 x 10 mtr bleek 2 x 5 mtr te zijn

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Heeft u hierover contact opgenomen met onze klantenservice? Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag. Warme groet, Quality Heating

Bestellen en leveren prima voor elkaar

Snel besteld en geleverde kwaliteit

Ze bestaan nog, bedrijven die doen wat ze schrijven.

Geachte heer Hoek, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Handig om te leggen

Reageren snel op vragen. Ook telefonisch goed bereikbaar. De vloerverwarming is snel te leggen. Niet heel moeilijk. Hebben nog niet getest hoe de ruimte verwarmd.

Goed geholpen

Heel goed geholpen door advies te vragen. Goed advies gehad. Snelle bezorging. Binnen 2 dagen geleverd.

Zeer aantrekkelijke prijs

Geachte mevrouw, Uw review stellen wij zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Voor kostbare apparaten is een retourtermijn van 14 dagen veel te kort

Heb een prima apparaat gekocht bij dit bedrijf, een split airco, en hij werd op tijd geleverd, zag er prima uit. Maar de maatvoering was voor onze toepassing niet juist, dus moesten we het retour sturen. Wij dachten dat de gangbare termijn van 30 dagen van toepassing was maar deze winkel hanteert 14 dagen. Dat is veel te kort, als het gaat om apparatuur waar een installateur of monteur bij nodig is! Het gaat om een apparaat van Eur 450, dan doe je niet zomaar een beroep op een retourtermijn! De medewerker aan de telefoon zei vervolgens : 'Dan zet je het toch gewoon op Marktplaats'...

Geachte heer, mevrouw, Zojuist is uw review ons onder ogen gekomen. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw aankoop en met ons als bedrijf. Zoals eerder telefonisch besproken kunnen wij niet afwijken van ons retourtermijn. Helaas krijgen wij wekelijks meerdere verzoeken om retourneren buiten de vooraf gecommuniceerde retourtermijn mogelijk te maken. Natuurlijk zouden wij ook hier graag willen voldoen aan de wens van onze klanten, maar de vraag wordt dermate vaak gesteld dat wij deze niet als uitzondering kunnen beschouwen. Om die reden hebben we besloten de grens te blijven stellen op de retourtermijn van 14 dagen. U heeft de desbetreffende medewerker gevraagd om met u mee te denken voor een oplossing. Aan de hand hiervan is aangegeven dat u dit wellicht op een ander verkoop platform kunt aanbieden zodat u niet met een overbodig product blijft zitten. Onze excuses dat u dit anders ervaren heeft.

Snelle levering en een goed product!

Een heel goedwerkende vloerverwarming.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer goede ervaring met deze partij

Ik heb hier een vloerverwarming voor mijn badkamer besteld. Goede informatie te vinden op de site, ook voor installtie. De bestelling was super snel verstuurd en kwam netjes verpakt aan. Al met al aan te raden om hier te bestellen!

Geachte heer, mevrouw, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Dit is voor ons als bedrijf erg belangrijk. Namens het gehele team wensen wij u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Bij vragen snel antwoord

Klantenservice is goed

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf en de klantenservice. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Goede ervaring, blij mee.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo