Fijne zuinige A label boiler.

Mooie zuinige A label boiler 50 liter voldoende voor 2 personen. Snel geleverd. Top toestel.

Klote

Gegevens over de produkten op de website komen niet overeen met wat je koopt en ontvangt, Dus alles retour gezonden. Nu afwachten op de afhandeling ervan.

Van a tot z in orde

Electrische boiler besteld van het merk Quality Heating. Van informatie opzoeken in de webshop tot de aflevering goed geregeld!

Snelle levering en behulpzame helpdesk

Ik had wat vragen over mijn product (vóórdat ik het had besteld) en ik kreeg binnen een dag reactie op. Al mijn vragen zijn goed beantwoord en kon met gerust hart bestellen. De bestelling was verassend snel binnen (eerder dan op de website stond). Het product voldeed aan de verwachting en is zeker een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom hier zeker terug! Een aanrader.

voldoet exact aan omschrijving

nette levering en goed verpakt

Super boiler

Ik Kocht bij jullie een super boiler voor een goede prijs. De levering was goed verzorgd en snel.

Goede snelle service

Snelle levering en goede prijs!

nog niet ontvangen

Ik vertrek overmorgen naar Nederland, waar de boiler bij mijn zusje is bezorgd. Over 2 weken kan hij hier in Spanje geïnstalleerd worden. Pas dan kan ik erover oordelen. Buppie Zorn

Leuke, fijne praktische boiler

De boiler is schitterend. Werk makelijk. Alleen met het ophangen werd het moeilijker. Er is bijna geen ruimte om erachter te komen. Laat staan re werken. Met veel pijn en moeite hangt de boiler beneden. Boven hebben we heel heet water. Ondanks dat jullie zeiden dat het niet kon. Maar het kan heel goed. Wij hopen jaren plezier van de mooie praktische boiler te hebben

Kan nog geen oordeel geven

De levering was perfect, en de boiler ziet er mooi uit.

alles ok

Vuile draad op half duims In en uit voor koud en warm water

Kon niet aansluiten eerst draad van verf moeten ontdoen

Perfecte salderingsboiler 50L QHB20-CW

Heb deze 50L boiler gekocht om te laten werken op zonnestroom voor tapwater in combinatie met de cv combiketel als naverwarming. De boiler heeft mooie ruimte besparende vormgeving en een duidelijk vermogen /temperatuur instelling en groot afleesbaar temperatuur display. Ik ben zeer te spreken over prijs / kwaliteit. Snelle levering. Eerder tapijt verwarming bij Quality Heating gekocht, ook zeer te spreken over.

Helemaal goed

Betje moeilijke met korting maar hebben ze goed geregeld na contact

Alles prefect en op tijd geleverd.

Volgens afspraak geleverd en makkelijk te installeren met bij geleverde producten.

Snel, duidelijk

Mijn vraag on line erg snel beantwoord duidelijke bestel wijze zeer snelle bezorging

Goede prijs

Boiler set besteld hebben ze snel op de post gedaan maar moest wat langer wachten op de levering. Maar dat lag aan de posterijen.

Snel geleverd voor een redelijk prijs

De boiler werd snel op de afgesproken tijd geleverd. Helaas was de zending niet compleet maar na een E-mail werd dat snel opgelost. Ook op vragen werd er snel gereageerd. De boiler werkt zoals beschreven op de website. Ook de de WIFI optie werkte meteen en onmisbare

Goede elektrische boiler

Ik heb deze elektrische boiler thuis geïnstalleerd en ben er blij mee.

top

Snelle levering en service

Snel geleverd, mijn vraag op vrijdagmiddag werd ook snel beantwoord door de klantenservice. De bijbestelde aansluitset voor de boiler bevatte veel dingen welke standaard bij de boiler geleverd worden, dus eigenlijk niet nodig.

Dont use dpd

I cant even install the boiler because dpd is shit when delivering to my address.

Goede prijs, goede service

Ik had een boiler gekocht maar had bij nader inzien de vertikale versie nodig. Omruilen was geen emkel probleem!

Snelle levering en mooi product

Boiler was snel gemonteerd en werkt als verwacht, het wifi programma vind ik "nog" niet intuïtief misschien doe ik iets fout. Het installatie pakket zou ik niet nog eens mee bestellen omdat ik daarvan eigenlijk te weinig heb gebruikt, dan is het voordeliger om alleen te kopen wat je nodig hebt.

Super snelle levering

Boiler besteld, helaas met productie fout, maar super tevreden over de snelheid van afhandeling en service

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo