voldoet exact aan omschrijving

nette levering en goed verpakt

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw bestelling. Warme groet, Team Quality Heating.

Super boiler

Ik Kocht bij jullie een super boiler voor een goede prijs. De levering was goed verzorgd en snel.

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u enthousiast bent over de boiler. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede snelle service

Snelle levering en goede prijs!

nog niet ontvangen

Ik vertrek overmorgen naar Nederland, waar de boiler bij mijn zusje is bezorgd. Over 2 weken kan hij hier in Spanje geïnstalleerd worden. Pas dan kan ik erover oordelen. Buppie Zorn

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag. Warme groet, Team Quality Heating.

Leuke, fijne praktische boiler

De boiler is schitterend. Werk makelijk. Alleen met het ophangen werd het moeilijker. Er is bijna geen ruimte om erachter te komen. Laat staan re werken. Met veel pijn en moeite hangt de boiler beneden. Boven hebben we heel heet water. Ondanks dat jullie zeiden dat het niet kon. Maar het kan heel goed. Wij hopen jaren plezier van de mooie praktische boiler te hebben

Geachte mevrouw, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het geleverde product. Wij wensen u veel plezier met de boiler. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Kan nog geen oordeel geven

De levering was perfect, en de boiler ziet er mooi uit.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Fijn om te horen dat u tevreden bent met het product. Warme groet, Team Quality Heating.

alles ok

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Warme groet, Team Quality Heating.

Vuile draad op half duims In en uit voor koud en warm water

Kon niet aansluiten eerst draad van verf moeten ontdoen

Geachte heer, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag. Warme groet, Team Quality Heating.

Perfecte salderingsboiler 50L QHB20-CW

Heb deze 50L boiler gekocht om te laten werken op zonnestroom voor tapwater in combinatie met de cv combiketel als naverwarming. De boiler heeft mooie ruimte besparende vormgeving en een duidelijk vermogen /temperatuur instelling en groot afleesbaar temperatuur display. Ik ben zeer te spreken over prijs / kwaliteit. Snelle levering. Eerder tapijt verwarming bij Quality Heating gekocht, ook zeer te spreken over.

Geachte heer, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Helemaal goed

Betje moeilijke met korting maar hebben ze goed geregeld na contact

Geachte heer, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Fijn dat het gelukt is met de kortingscode. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Alles prefect en op tijd geleverd.

Volgens afspraak geleverd en makkelijk te installeren met bij geleverde producten.

Geachte heer, Hartelijk dank voor de review die u heeft geplaatst. Warme groet, Team Quality Heating.

Snel, duidelijk

Mijn vraag on line erg snel beantwoord duidelijke bestel wijze zeer snelle bezorging

Geachte heer, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede prijs

Boiler set besteld hebben ze snel op de post gedaan maar moest wat langer wachten op de levering. Maar dat lag aan de posterijen.

Snel geleverd voor een redelijk prijs

De boiler werd snel op de afgesproken tijd geleverd. Helaas was de zending niet compleet maar na een E-mail werd dat snel opgelost. Ook op vragen werd er snel gereageerd. De boiler werkt zoals beschreven op de website. Ook de de WIFI optie werkte meteen en onmisbare

Geachte heer, mevrouw, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede elektrische boiler

Ik heb deze elektrische boiler thuis geïnstalleerd en ben er blij mee.

Geachte heer, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het geleverde product. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

top

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor de recensie die u hebt geplaatst. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering en service

Snel geleverd, mijn vraag op vrijdagmiddag werd ook snel beantwoord door de klantenservice. De bijbestelde aansluitset voor de boiler bevatte veel dingen welke standaard bij de boiler geleverd worden, dus eigenlijk niet nodig.

Geachte heer, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Dont use dpd

I cant even install the boiler because dpd is shit when delivering to my address.

Dear Sir/Madam, Thank you for your message, sorry to hear that the delivery of your order has been delayed. If there is anything else we can do for you, please let us know. Warm regards, Quality Heating

Goede prijs, goede service

Ik had een boiler gekocht maar had bij nader inzien de vertikale versie nodig. Omruilen was geen emkel probleem!

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de omruiling van het product spoedig verlopen is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Quality Heating

Snelle levering en mooi product

Boiler was snel gemonteerd en werkt als verwacht, het wifi programma vind ik "nog" niet intuïtief misschien doe ik iets fout. Het installatie pakket zou ik niet nog eens mee bestellen omdat ik daarvan eigenlijk te weinig heb gebruikt, dan is het voordeliger om alleen te kopen wat je nodig hebt.

Geachte heer Roosteren. Bedankt voor uw review. Mocht u nog vragen hebben over het gebruik van de wifi mag u altijd contact met ons opnemen zodat wij u hiermee kunnen helpen. Warme groet, Quality Heating

Super snelle levering

Boiler besteld, helaas met productie fout, maar super tevreden over de snelheid van afhandeling en service

snelle levering voor een prima prijs

Een compacte platte boiler, snel geleverd en eenvoudig te installeren, ook op moeilijk bereikbare plaatsen.

Mooie Boiler en makkelijk te Installeren

Makkelijk te monteren en installeren. Niet al te groot en lomp door de ovale Vorm

Fast Delivery of Product, Great Quality, Easy to Install, ready to Enjoy.

As moving to full Electric, I was looking for a Boiler with A classification to replace the gas CV-Kettel. In the market most of the electric boilers are B class and not always 220V. I found the Quality Heating Electric Boiler 80 L and 220 V , and I can say it is the best choice I made. and for the Price, you should not have doubts to acquire the product, is Low cost, High value. Thanks for the support.

Moest lang wachten op de boiler

Het duurde langer dan gepland. Later was de bezorging niet op orde, maar dat was de schuld van DHL.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo