Waardeloos

Ik kan de Boiler niet gebruiken het zakje met de onderdelen om de Boiler aan te sluiten mist. Ik heb de kap er afgehaald om te kijken of het daar in zat maar helaas. Het viel op dat het binnen werk er schreef in lag. Ik weet niet wat er gebeurt is maar ik ben diep teleur gesteld ik heb kontact op genomen met Quality heftig b.v. waar ik hem heb besteld die hebben mij aan geraden om foto's te sturen dat heb ik maandag 10/4 per mail gedaan. Ik hoop hier mee u genoeg te hebben ge informeert en hoop op snelle oplossing. Met vriendelijke groet B.Brouwer

Gewoon goed

Goed product en snel geleverd, niets om aan te merken.

Alles Oke

Vriendelijk personeel uitstekend geholpen

Boilers stonden op na order en bij veel andere dealers was dat niet vermeld en kwam pas na betaling zichtbaar. Niet bij deze leverancier. Voorraad is ook echte aanwezige voorraad en snel geleverd.

Wat heet: gewenst warm water laat je niet koud!

Wat heet: gewenst warm water laat je niet koud!

Het is een mooi vormgegeven apparaat en het werkt ook nog goed.

Het is een mooi vormgegeven apparaat en het werkt ook nog goed

Elektrische-Boilers

Zeer snelle leavering , wat ze beloven vandaag bestellen morgen leveren Elektrische-Boiler besteld geef mij de mogelijkheid om beetje meer om van de Gas te gaan

Prima product

Goede warm water boiler voor de helft van de prijs van de meeste andere merken. Met het extra bij bestelde setje slangen snel en makkelijk aan te sluiten. Snelle levering.

Perfect apparaat werkt heel goed

Makkelijk aan te sluiten.

duidelijke communicatie, geven goed informatie op mijn vraag per mail

Levertijd was aan de lange kant

Eenvoudig te installeren.

Een elektrische boiler is eenvoudig te installeren op bijna elke locatie, maar bij voorkeur niet in vochtige ruimten indien dat niet gecertificeerd is daarvoor. Een groot voordeel, er zijn geen giftige gassen die vrijkomen ten opzichte van een gas boiler.

Kan de boiler nog niet beoordelen moet nog geplaatst worden

De levering was precies zoals afgesproken. Ik kan nog niks vertellen over de werking van de boiler moet of geïnstalleerd worden. Groet Albert Vetkamp

Verliep prima

Product voldoet aan verwachting en levering was snel.

Werkt perfect met wifi

Snel op temperatuur en koelt niet snel af goed geïsoleerd

Wat late verzending maar na emails toch gekomen

wel heel lang er op gewacht

maar wel aangeboden om geld terug te geven dat dan weer wel En hij is mooi zwart

Snelle levering gord verpakt

Jammer dat je ht aansluitset erbij moet kopen ,zelfde als je een fiets koopt zonder wielen.

Mooie energieklasse A boiler voor een concurrerende prijs

Mooie prijs. Wat vertragingen bij de levering, waarbij de communicatie daarover niet top was. Levering zelf perfect verpakt en voor de deur afgeleverd.

Op zich wel prima

Toevallig had ik een boiler die niet op voorraad was. Daar kunnen hun niks aan doen en we werden wel op de hoogte gehouden.

zeer snelle levering

binnen 1 dag geleverd

Een top boiler.

Hij is klein en compact, en past overal. Duidelijke uitleg en beschrijving. Gemakkelijk te installeren.

Zeer klantvriendelijk

Nadat de bestelde boiler steeds later leverbaar was, hebben we een ander type besteld. Klantenservice zeer behulpzaam. Geld van geannuleerde boiler zeer snel weer op onze rekening. Nieuwe boiler zeer snel geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Vlotte levering!

Alles netjes verzorgd en snelle levering

Snelle levering van tesy boiler

Bleek mij na de verwijdering van het plastic omhulsel van mijn oude ongeveer 6 jaar oude tesy boiler, dat de las van het reservoir was doorgeroest en daar dus lekte. Jammer dat het een ijzeren reservoir is en dat de kwaliteit dus matig is. Ik zou graag meer betalen voor een boiler van koper bijvoorbeeld. De werking van de tesy is overigens prima.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo