Prima website en uitstekende snelle levering.

De Boiler doet prima!

Hij werkt perfect.

Mooie boiler

Boiler en aansluit set besteld. Kwam in 2 dagen terijl alles in 1 keer besteld. Kan en is mij uitgelegd na een belletje. Werd ookverzocht als ik andere dag niet had ik even contact terug moest opnemen. Boiler opgehangen en was vrij simpel. Alleen de aansluitset heb ik de slangen van kunnen gebruiken. T stuk was geen koper knel was een andere. Zat al een kabel aan de boiler. En heb nog 2 puntstukken moeten gaan halen inclusief t stuk.Maar ja. Verder werkt het perfect. Goed in te stellen na wat monitoren ervan. Heb hem nu op 1500 wat staan en verbruik kwh per dag is 3 kwh. Ben nu zo ver dat ik vanaf plaatsen boiler de gaskraan heb dicht gezet.

Goed product en snel geleverd

Prima website, geeft voldoende informatie en ook heel belangrijk, de technische gegevens over de producten.

Blij

Superblij met de boiler In hele korte tijd heerlijk heet water.

Prima service, goede communicatie

We zijn naar de showroom geweest en werden prima te woord gestaan. We heben daar ook de boiler besteld . Deze werd thuis afgeleverd , Wij zijn tevreden

werkt prima

werk prima niks mis mee gr jetze

Snel warm of heet water . Instelbaar dat is wel makkelijk

Slecht geen communicatie arrogant gedrag

Komen toezeggingen niet na. Arrogant gedrag aan de telefoon. J krijgt het gevoel dat je maar een nummer bent. Wij hebben nog nooit zoveel mail berichten gestuurd en ontvangen bij een bestelling.

Vriendelijk en behulpzaam

Alhoewel ik niet wanneer het komen, werd van te voren in de zaak aangegeven dat de boiler zou worden afgeleverd. Ook nog op de plaats waar we hem wouden hebben. Een vriendelijke persoon, goed gemutst en behulpzaam. Zo kan het dus ook.

Betaalbare boiler met eenvoudige bediening maar goede opties

De boiler is precies wat ik zoek om de overtollige stroom van mijn zonnepanelen mee op te maken. Kan op een slim stopcontact om een timer in te stellen, temperatuur instelbaar en keuze uit 800, 1200 en 2000 watt voor optimale (=minimale) net belasting rond het middaguur. Geen digitale regeling die van slag kan raken door de timer. Neemt weinig ruimte in door slimme ovale vorm. En ook nog betaalbaar.

Vragen die je hebt moeten per mail gevraagd worden en over de vraag ook foto’s bij sturen niet klant vriendelijk

Top service voor top quality products

Ik heb 80L Quality Heating Boiler met wifi bestelde, volgende dag was het geleverd, Mijn vragen en instellingen begeleiding was zeer goed. Snel en vakkundig geholpen. De Boiler inmiddels geïnteresseerd verbinding met wifi zeer makkelijk en controle via app is zeer comfortabel.

Snelle levering en correcte service

Mooie boiler, de details op de website mogen wel beter m.b.t wel of geen WiFi. Het aanvullend installatie pakket voor grote boilers zat veel meer in dan noodzakelijk voor mijn boiler aansluiting. De zaken die je wel nodig hebt gewoon bij een doe het zelf zaak halen, dat spaart je al gauw zo'n 30 euro.

Vandaag besteld en volgende dag geleverd. Top

Prijs kwaliteit en levering zijn top.

Goede boiler

Boiler goed prijs zeer goed

top servies om tijd de bestelling zijn binnen

bedrijf maakt een professionele indruk

klant wordt correct ingelicht over de levering van de bestelling, ook als artikel niet direct voorradig is

goed product

product wat ik wilde was niet op voorraad, er werd mij toen ik belden over vragen meteen verteld dat er nog een flinke levertijd op ging zitten. product functioneerd goed en was ook niet duur.

Prijs goed Boiler goed Personel goed Personel respect Personel goede helpen

Zeer snel prima produkt geleverd

Zeer snel prima produkt geleverd

Als mail contact niet bevalt. Reageren ze niet

Simpel. Ik had een muurbeugel nodig om de boiler op te hangen. Ik bel op en vraag ik het apart moet bestellen. Nee zit erbij. Ik geef aan zit er niet in. Foto's gestuurd, ja is erop gemonteerd.. Na 2 dagen uitleggen dat ik muurbeugel nodig heb. Begrepen ze het niet. En communiceerde ze niet meer. Een week kwijt geraakt en afspraken moeten verzetten Ik heb het bij de concurrent besteld en volgende ochtend had ik het thuis.

Goed product voor fijne prijs.

Boiler was snel binnen en werkt perfect !

Goed product, prijs en service.

U levert een goed product voor een scherpe prijs. Ook komen jullie de leveringsafspraak netjes na!!! Wel een tip voor u om eens te kijken naar de installatie aanwijzingen. Er word een plaatsing schema bij geleverd waariop de aansluiting van water en stroom staan o.a. alleen hangt de boiler daar op zijn kop!!! Ik ben best handig alleen weet ik niet hoe hij moet hangen. Een bevriend installateur vind dit ook erg vreemd.

nog niet kunnen aansluiten

omdat ik hem nog niet heb kunnen aansluiten kan ik over de werking nog niets zeggen. Hij ziet er kompact en goed uit.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo