Top kwaliteit en geweldige klantenservice met professioneel advies

Wij zijn van het gas af en zijn 100% energie neutraal, voor de slaapkamers zochten wij een mooie goede betrouwbare elektrische wandconvector en kwamen uit bij de Noorse Adax Neo.

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Veel plezier met de convector. Warme groet, Team Quality Heating.

A termék kiváló ma üzemeltem be nagyon jól működik

A termék nagyon jól működik így csak ajánlani tudom mindenkinek

Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u enthousiast bent over het product. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer mooi design,doet het top

Past zeer goed bij interieur, voldoet geheel aan verwachting

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw review. Veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Zeer snelle en nette levering van elektrische verwarming

Meerdere keren een bestelling gedaan. Pakketten snel en goed verpakt ontvangen.

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u al vaker en product bij ons besteld heeft. Wij wensen u veel plezier met onze producten. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering ziet er goed uit verder nog geen ervaring het is nog niet koud dus verwarming nog niet gebruikt alleen even aangezet om te kijken of de verwarming werkt

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag. Warme groet, Team Quality Heating.

Strak en mooi

Over alles nagedacht. Zelf de gaten kon je makkelijk boren omdat deze op de doos gemarkeerd waren. Hangt netjes beschrijving duidelijk

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het geleverde product. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede kwaliteit

Verkeerd geleverd maar makkelijk retour procedure. Hierna tevreden

Geachte heer, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het retourneren van het product goed is gegaan. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Super, het na het verkeerde artikel ontvangen te hebben direct opgelost dezelfde dag!

Super makkelijk te bestellen. Snelle levering zoals wordt aangegeven op de website. Alleen was het verkeerde artikel bezorgd dan dat er besteld was maar super goed opgelost.

Geachte heer, Wij willen u bedanken voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat wij ondanks dat wij het verkeerde artikel hebben opgestuurd, dit snel opgelost is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Warme groet, Team Quality Heating.

Alles klopt

Elektrische radiator besteld, deze was snel geleverd. Netjes verpakt, goede handleiding erbij. Strakke afwerking geeft een mooie uitstralin.

Geachte heer, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het geleverde product. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Klasse !

Prima product dat heel goed voldoet. Snelle leving ook. Zeer tevreden !

Geachte heer, Hartelijk dank voor de review die u hebt geplaatst. Warme groet, Team Quality Heating.

Goed geregeld!

Een duidelijke site die goed werkt! Snel kunnen bestellen en snel geleverd. Mooi product voor een goede prijs!

Goede informatie niets teveel gevraagd

In het voor proces hoede informatie mogen ontvangen en geadviseerd. Fijne ervaring

Geachte heer, mevrouw, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Mooi op tijd bezorgd

Ik heb m uitgeprobeerd en hij doet alles naar wens. Wifi etc werkt goed. Het is nu nog te warm om m aan te zetten. Dit najaar eens uitproberen want heb m in onze eetkamer opgehangen.

Geachte heer, mevrouw, Uw review stellen wij zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Dank

Goed advies. Op 1 onderdeel na snel geleverd. En in Duitsland kennelijk andere eisen dus daar moesten we nog iets aanpassen mr dat is goed gekomen.

Geachte heer, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Goede snelle bezorging

Bestellen was eenvoudig. Bezorging was vlot. Kwam we in twee sessies binnen.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor de review die u hebt geplaatst. Warme groet, Team Quality Heating.

Prima produkt

Netjes en snel bezorg. De producten zien er prima uit en doen waar ze voor bedoeld zijn. Netjes de temperatuur regelen. Bediening is eenvoudig en doeltreffend. Ze zien er prima uit en misstaan niet in de woonkamer.

Ware beloftes in een pakketje!

Per instinct had in eerst een vreemd gevoel om een verwarmingselement online te kopen, maar goeie reviews (zoals wat ik met deze wil bereiken) hebben mij heel snel over de streep getrokken. Wij waren opzoek naar een gebruiksvriendelijke, slimme, mooie en betaalbare optie om onze kamers mee te verwarmen. Uiteindelijk hebben we één gevonden uit het assortiment van Quality Heating (Elektrische-verwarming). Betaling en levering was zeer transparant en het pakket kwam zeer goed beschermd toe. Klantendienst was zeer hulpzaam! Wij zijn erg tevreden! Wat een test was voor één kamer volgt in een aantal extra bestellingen voor de rest van de kamers!

Geachte heer, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service als bedrijf en het geleverde product. Uw review stellen wij zeer op prijs. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. Warme groet, Team Quality Heating.

Oké

De levering was niet de volgende dag, zoals aangegeven. Daar kan het bedrijf niets aan doen, maar de verwachting was anders. Verder kan ik nog niets vertellen over het product, want het moet nog worden opgehangen. Voor wat betreft de advisering over welk product ik nodig had ..... dat kon vollediger en duidelijker.

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw review, vervelend dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen, helaas zijn wij afhankelijk van de pakketdienst, de bestellingen gaan altijd dezelfde dag de deur uit wanneer deze voor 16:30 besteld zijn. Bedankt voor de informatie wij zullen dit intern bespreken. Warme groet, Quality Heating

Duidelijke website, snelle levering

Duidelijke website Snelle levering

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor de recensie die u hebt geplaatst. Warme groet, Team Quality Heating.

Snelle levering en mooie product

Het wordt goed ingepakt en de levering is snel en goed. Systeem moet ik nog ophangen maar op het eerste gezicht ziet alles er goed uit.

precies zoals de verkoopster vertelde

Het is zomer dus nog niet geprobeerd om aan te zetten

Goede kwaliteit

Ik heb de hele winter en lente de elektrische folie gebruikt en het was absoluut heerlijk om op deze manier mijn voeten te verwarmen. Ik gaf vier sterren omdat het niet gelijkmatig opwarmt.

Geachte heer, mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Wij wensen u veel plezier met de aanschaf van uw product. Als u vragen heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Warme groet, Team Quality Heating.

Goed product!

Wij hebben de 2400 Watt heater in een winddicht tuinhuis geplaatst, het tuinhuis is 25m2. Voor de heater is het snel warm en warmte is direct voelbaar. De rest van de ruimte heeft wat langer de tijd nodig om op te warmen. De montage was makkelijk en de bediening spreekt voor zich. Bediening via de afstandsbediening is zeer eenvoudig en werkt goed, de wifi bediening hebben we nog niet geprobeerd.

Geachte heer, mevrouw, Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Uw review stellen wij dan ook zeer op prijs. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van uw product. Warme groet, Team Quality Heating.

Wat een prachtige convectorkachel en wat een warmte geeft hij!

Uitstekend advies gekregen tijdens ons bezoek aan de showroom in Hilversum. De vriendelijke adviseur heeft berekend hoeveel vermogen wij nodig hadden in de ruimte waar deze elektrische kachel komt te staan. Wij zijn geslaagd voor een mooie Adax elektrische kachel met voetensteun zodat wij hem als het nodig is ook kunnen verplaatsen. De kachel werd keurig verpakt de volgende werkdag al geleverd. Wat een heerlijke warme geeft deze mooie Adax kachel!

Geweldige verwarmingsplaat en goede service

Had een verwarmingsplaat besteld elektrisch voor in de slaapkamer. Mooi en formaat prima.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo