Nette prijs en snelle levering

Op zondag besteld en dinsdag in huis, super snel en ben tevreden met het product!

Prima apparaat. Ziet er keurig uit en voldoet aan de verwachtingen.

Goede service en snelle levering

Ik had mijn bestelling laat in de middag gedaan en de volgende dag was deze er al. Super snelle levering en de services is ook top. Ik had een vraag en deze werd meteen goed behandeld. Dus ik raad dit bedrijf echt wel aan, want ik ben er super blij mee en heb nu een lekker warme praktijkruimte.

Jarenlange ervaring met QH

Perfect en professioneel

Het verraste mij om jullie professionaliteit en de daarmee gepaard gaande snelheid van leveren te kunnen ervaren. Daarnaast waren jullie ook nog eens prijstechnisch top!

Werk naar behoren , en zuinig in stroom

Deze verwarming verwarmd beter als dat ik verwacht had , ik heb nu op mijn boven verdieping geen normale radiatoren meer alleen nog electische kachels

Kwaliteit

Goede service, snelle levering nette prijs

Geweldig.

Super snelle levering en goed verpakt. Na montage gelijk klaar. Mvg Wi

Op tijd geleverd en prima producten

Electrische convectoren besteld. Werken prima dus nu voor hele huis besteld. Alleen wat lastig deze met de wifi te verbinden maar is gelukt en werkt prima met de daarvoor bestemde app.

Goede vervanger van oude radiator

Geen leidingen meer, eenvoudige montage, net en neutraal vormgegeven.. even afwachten tot het koud wordt, dan kan ik ook nog iets zeggen over hoe die verwarmt.

Compact, mooi en eenvoudig te bedienen

wij hebben twee wifi Adax Neo gekocht en geplaatst. netjes verpakt & geleverd, eenvoudig te monteren en te bedienen. ook qua uiterlijk & compactheid prima - wij zijn tevreden :)

Snelle en goede afhandeling

Per ongeluk heb ik verkeerde maat steun besteld voor de radiator. Het was omgewisseld na een telefoontje voordat het pakket verstuurd was.

Levering goed ontvangen en naar verwachting prima

Goede prijskwaliteit

Een heel mooi modern design strak vormgeven voor een mooie prijs. Makkelijk te monteren staand of ophangen.

Prima product en correcte aflevering

Ik heb lang gezocht naar een geschikte convector, die ook nog een bepaalde maat moest hebben. Uiteindelijk heb ik die bij Quality Heating gevonden. Bestelling, aflevering, alles verliep heel voorspoedig en tijdig. Misschien een aandachtspunt: de installatieinstructies vond ik niet zo helder.

Alles volgens afspraak

Levering helemaal oké. Geleverde kachels voldeden aan de verwachting, ook eigen productlijn prima. Aanmelden WiFi kachel ging ook erg soepel

Overzichtelijke webshop en makkelijk te bestellen.

Ik heb een Adax neo elektrische verwarming besteld. Netjes verpakt en keurig zoals opgegeven levertijd geleverd. gr. Frank

Goed voor elkaar

Goed een keuze kunnen maken, bijgeleverde service was erg bruikbaar, snel geleverd, alles goed verlopen.

prima levering, mooi apparaat, goed te bedienen en aan te sluiten. Ophangpunten te licht uitgevoerd.

Zeer tevreden over bestelling en aflevering. Apparaat zeer goed verpakt, makkelijk aan te sluiten en functioneert in eerste instantie zeer goed. Enige minpunt zijn de tamelijk licht uitgevoerde muuropgang beugels. Bij per ongeluk op leunen schoten ze al los.

Prompte levering

Prompte levering en met de apparatuur is niets mis!

Top kwaliteit spullen en een snelle levering

Goede omschrijving van de spullen zodat extra advies niet nodig is. Super snelle levering van hoge kwaliteit materiaal.

Prima geholpen. Een min punt. Nog steeds geen e-mail ontvangen van de aankoop. Alleen een pin bon mee gekregen. Graag wil ik deze nog graag ontvangen.

Zeer goed product

100 procent tevreden over de geleverde elektrische verwarming. Goede prijs kwaliteit

Makkelijk product

Eenvoudig te installeren en daarna in te stellen. Verder praktisch, degelijk en relatief onopvallend. Minpuntje is dat er geen pluggen standaard worden meegeleverd om het aan de muur te hangen.

Krijg het er warm van !

Zeer fijne verwarming onder onze overkapping, regenachtige vakantie, kil, nat,... dan is het heerlijk vertoeven in ons' tuinhuis, fijne stralingswarmte, enige minpuntje....duurt wel even voor hij echt lekker warmte afstraalt, maar via mobiel 10 minuten van te voren aanzetten en genieten maar,....SUPER BLIJ MEE !!

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo