heel goed

ik heb gebeld met een paar vragen en word goed geholpen en de hele afhandeling was goed

alles volgens afspraak geleverd

verwarmingsplaat past prima in het interieur . verwarming nog niet ingebruikname gehad. dus hiermee nog geen ervaring.

Goed advies en snel geleverd

Advies gevraagd en binnen 2 dagen een reactie, besteld en de volgende dag geleverd in goede verpakking.

Durect warmte, kachel past in iedere omgeving. Wij overwegen om in alle slaapkamers deze kachels te plaatsen

Serieuze klanten service!!!

Geweldig geholpen bij aanschaf van 7 elektrische kachels. Er werd goed geluisterd en mee afgestemd. De offerte was de zelfde dag binnen. Na aanschaf van de goederen . Alles binnen 24 uur geleverd .

6 juni geïnstalleerd door installateur

Vandaag in gebruik voor de wc ,makkelijk adax app geïnstalleerd en makkelijk in gebruik. Bedankt!

Mooie kleine verwarming voor in de WC

top

Mooi spul voor goede prijs!!!

Mooi spul voor goede prijs!!!

Snelle levering, goede telefonische support en heldere toelichting op het product.

Gewoon fantastisch

We kwamen binnen en werden meteen geholpen door een vlotte werkneemster die precies begreep wat we wilde..na alles keurig uitgelegd te hebben waren we een uur later alweer thuis met de kachels..

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ik zocht een verwarming voor de slaapkamer. Hij is makkelijk besteld en snel geleverd

Super heater.

Goed verpakt pakket.

snelle levering, goede deal

door grote inkoop nog wat korting kunnen bedingen. levering uit voorraad

Doet wat die moet doen

+ verwarmt ongemerkt en geruisloos + makkelijke installatie + komen hun afspraken na, reageren snel op vragen en waren erg vriendelijk

Heel goed product wat ruim aan zijn verwachtingen voldoet

Goed product wat precies aan de verwachtingen voldoet gemakkelijk te plaatsen

Werkt zoals het hoort. Mooie uitstraling ook.

Prima kachel

Verwarmd goed alleen ventilator is niet geruisloos

Perfect in voor- en najaar

Ik gebruik de elektrische verwarming bij mijn werkplek omdat het niet zinvol (en verantwoord is) is om het hele huis te verwarmen als je maar in één klein kamertje zit. Hiervoor is de elektrische verwarming de perfecte oplossing. Een klein kamertje is heel snel warm. Het ventilatortje is hoorbaar maar niet storend.

Afspraken worden nagekomen.

Levering accuraat en netjes ingepakt, super service. Afspraken worden nagekomen.

Een fijne warmte

Tijdens mijn zoektocht naar een fijne elektrische verwarming kwam ik uit om mijn zwarte, ook op app bestuurbare, kacheltje. Het hing snel, instellen op de app was met wat hulp best gemakkelijk en nu geniet ik al weer even van mijn handige verwarmer. #blijmens

Doet hij moet doen

Mooie strakke platte convector-heater past in ieder interieur. Hier in de nieuwe badkamer. Zeer tevreden mee!

Exact zoals mijn verwachting was.

Ik was op zoek naar een bedieningsvriendelijke elektrische verwarmingselement voor aan de muur, van een goede kwaliteit. Voor mij was ook de uitstraling qua aanzicht belangrijk. Deze vond ik via internet bij een bedrijf die ook een showroom heeft en afhaal mogelijkheid. Zeer prettig !!!

Werkt prima.

Het wordt lekker warm in een kamer van 4X4. De bediening kom ik nog niet helemaal uit . Daar moet ik mij nog in verdiepen.

Goede en snelle levering.

Webshop is makkelijk te doorgronden en levering binnen 1 dag. SUPER!!

Postief maar advies meer communicatie

Het was handig geweest wanneer we geïnformeerd zouden zijn dat de 5 radiotoren niet in één keer geleverd zouden worden. Nu moet je hier zelf achteraan.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo