Goede fijne site verwarming voldoet niet aan verwachting

Had verwacht dat de verwarming iets langer nodig had om op temperatuur te komen maar nu naar 2 dagen aanstaan is de verwarming licht warm maar zeker geen 65 graden zoals omschreven beveel daarom dit product niet aan geen dan iets meer geld uit voor een krachtiger element

Heel mooi elegant toestel, voldoet volledig aan mijn verwachtingen

De Heater is makkelijk te plaatsen met behulp van de handleiding. Ook het installeren van de app via de QR code was een piece of cake. Men kan de Heater ook bedienen met de bijgeleverde afstands bediening, maar met de smartphone is leuker. De stralingswarmte is na een paar minuten al voelbaar en is zeer aangenaam. Ook de online info dienst is top, alle vragen werden binnen de 24 uur beantwoordt.

Eenvoudig doch doeltreffend

Elektrische kachel is eenvoudig te plaatsen, geen leidingen, geeft heerlijke warmte, is met app aan te zetten. Seer doeltreffend

Mooie heater

Werkt volgens verwachting

snelle levering!

Product ziet er mooi uit maar het instellen en de werking met wifi is mij nog niet gelukt terwijl ik toch geen digibeet ben.

Super mooi

Mooi fijne verwarming kan overal hangen staan en wordt snel warm Ik raad dit zeker aan top

Snelle levering en prima producten.

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Goede (bij)-verwarming voor nette prijs

Allereerst een snelle en nette bezorging. Product is zoals omschreven. Montage handleiding ontbreekt, maar voor een beetje handig iemand even gemakkelijk als een schilderij ophangen. Voldoet voor ons aan de warmtevraag in badkamer 5m2.

Kwaliteit, Professionaliteit, Stiptheid

goed.

Goed product, werkt prima

Voldoet ruimschoots aan de verwachtingen

Prima de ruimte wordt nu 1;5 graden opgewarmd dus gebruik ik In de avond geen gas meer

1e indruk goed

Kan nog niet oordelen, te kort in bezit

Mooi product, goede levering

Mooie radiator met elektrische verwarming. Verwarmingselement dient onderin geplaatst te worden. Anders slaat deze af voordat warm water is opgetrokken naar boven. Na een paar minuten is warmte al te merken. Lijkt me ideaal om toe te passen met een timer (bijv. een smartstopcontact).

prachtige radiator

Dit s een droom van een radiator en de prijs is ook een meevaller!

Product goed omschreven, netjes geleverd.

Na bestelling direct verstuurd.

Super kacheltje!

Webshop was duidelijk , bestellen ging het goed. Goed verpakt aangekomen. 1 voet steun mist rubberen doppen . Kachel werking is oke , wifi instellen ging ook goed. Termostaat werkt ook goed. De programmeren heb ik nog niet geprobeerd . Al met al super ! Prijs kwaliteit verhouding is ook goed ! Ik ben blij met deze kachel en kan ik aanbevelen.

Voldoet meer dan dat ik verwacht had

Snelle levering en op tijd binnen .

Snelle levering goed product

Heb een vloer kleed verwarmings mat en moet zeggen op de laagste draait ie al prima om een normaal koude vloer .. heerlijk als je op de bank zit

Alles OK en snel geleverd. Prima product

Meerdere keren hier besteld en elke keer weer alles goed.

goed advies en een goede prijs/kwaliteit verhouding

We hebben twee infrarood black heaters voor onze nieuwe veranda aangeschaft. Deze konden we in de showroom 'werkend' zien. Vervolgens werd door de verkoper de prijs berekend waarmee ook rekening werd gehouden met een lopende kortingsactie. Prijs viel erg mee, in vergelijking met een ander gerenommeerd merk. Heaters waren op voorraad en konden direct meegenomen worden. Prima service.

Doet wat er van verwacht wordt

Het werkt prima en is vlug te monteren en geeft een constante temperatuur af, een naam on te onthouden.

Snel warm, goed instelbare temperatuur

Ik gebruik deze mat onder mijn werkbank in de schuur, met een paar pantoffels aan met dunne zolen heb ik het nu heerlijk warme voeten, zelfs de kachel kan uit blijven.

De ruimte word snel warm door middel van de ventilator, deze maakt wel iets lawaai . Als de ruimte warm is kan je de ventilator uitzetten hij warmt dan gewoon door , en is dan stil.

Prima comfortabele bijverwarming

Prima comfortabele bijverwarming