Voldoet volledig aan de verwachtingen.

Lekkere warme voeten. Temperatuur traploos te verstellen. Aangesloten op Google Home om eenvoudig aan en uit te zetten zodat er geen kabels in de weg liggen.

Heerlijk warm en comfy gevoel

Ik kan dit iedereen die last heeft van koude handen en vingers aanbevelen. Hoe zo iets kleins als een matje op je desk je zo comfy gevoel kan geven' Fijne digitale instelling en timer maken dit gevoel voor mij helemaal af! Top product!

Lekker warme voeten

Past mooi onder mijn vloerkleed, kost niet teveel stroom en verwarmd voldoende voor warme voeten. Nadeel vind ik dat de snoer om op het stopcontact aan te sluiten te kort is.

Prima product

Prima product en ook de levering was snel. Zeer tevreden.

Prima kachel

Kachel doet wat hij doen moet, reageert scherp op temperatuur verschillen. Enigste minpuntje is dat ik het niet voor elkaar krijg via de WiFi te bedienen, doen we dus handmatig.

makkelijk besteld, snel geleverd

Gewoon goed en snel afgehandeld.

Goede service. Goed apparaat

Betreft Eldom 2500 watt convector voor de achterkamer (50 m³) Mooi design, werkt goed. Gemakkelijk te bedienen. Minpunten: Bij de eerste keer aanzetten menu in het Russisch. De sensor van thermostaat zat niet op de goede plek, waardoor temp. slecht was te regelen. Service is goed. Reageren snel op chats en emails. Tel. wat moeilijker, maar bellen meestal wel snel terug. Gaven goede adviezen. Tip: apparaten eerst controleren voor het verzenden.

Zeer te vreden

Mooi design warm t perfect een aanrader

Goed product

Ik vind het een goed apparaat alleen instellingen van de app en met wifi is een probleem omdat je het internet op 2.4 moet instellen en je kan de app niet op twee telefoon instellen

Snel, goede spullen

We zijn erg tevreden!

Een goed uitleg

Dat we binnen kwamen vroeg de adviseur waar we de verwarming voor gingen gebruiken toen wij dat bekend makten ze hij dat we beter voor een andere kachel ronde gaan daar hebben wij geen spijt van dus ga zo door met jullie bedrijf

Uitstekende en mooie heaters van uitzonderlijke kwaliteit

Ik vind de heaters van geweldige kwaliteit, zien er heel strak uit en de bediening met hand of via de app voortreffelijk.

Snelle levering volgens afspraak

Verwarming werkt prima energie zuinig en m’n vrouw is er tevreden over.

Heel eenvoudig op te hangen. Ook als je alleen bent. Ziet er strak uit, weegt weinig en is makkelijk schoon te houden. Het snoer past net, misschien iets aan de korte ksnt voor anderen

Mooi design en super goed toestel!

Mijn vriend bestelde het toestel zonder dat ik het gezien had en toen ik de doos opende was ik verbaasd hoe mooi het toestel er uit zag. Het design is fantastisch! Ook de installatie en bediening is super eenvoudig. Het enige waar ik meer uitleg over nodig had, is de installatie en link via de app.

Mooie verwarming

Mooie verwarming. Eenvoudig te installeren. Werkt prima.

Goed product

Werkt super goed

Een mooie Goed instelbare verwarming

Een mooi goed instelbaar electrische verwarming! Kan de Wifi niet goed instaleren, maar de resterende Umstellungen zijn gemakkelijk en overzichtelijk!

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Gemakkelijk te bedienen en werkt prima.

Super snelle service

Zeer snelle service, tijdens de levering waren wij even weg, de chauffeur heeft ons opgebeld waar hij de levering kon achter laten, zeer vriendelijk !! Kortom een aanrader !!

klantenservice is super

Ik kocht een verwarming,en die was kapot toen ik hem ontving. Ik was een beetje boos… Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, ik ben zeer tevreden over hun oplossingssnelheid, relatief snel!In de huidige consumentenmarkt vind ik klantenservice net zo belangrijk als sales.

Fijne website uitstekende service

Op de website het artikel gevonden wat ik zocht. Eenvoudig besteld en de volgende dag in huis.

Heerlijke heater

Verwarmd precies zoals beschreven, Top apparaat Zeer tevreden mee

snelle levering en goede uitleg

we hebben convector aangeschaft deze stond op de site met een goede beschrijving meer dan tevreden over het product meerdere programma's de convector werkt prima en kan de badkamer waar wij hem voor hebben aangeschaft prima verwarmen de levering was snel en goed te volgen

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo