Goed, kundige uitleg, en betaalbaar, zelfs mooie schilderijen als verwarmingselement.

Goed en vakkundige uitleg gekregen

Wat een geweldige convector kachel.

De kachel doet perfect wat hij moet doen, verwarmen, en door gebruik te maken van de Wifi verbinding kan ik de kachel nog precies op tijd aan- en uitzetten. Kortom: helemaal blij mee.

Hele snelle levering en een hele fijne kachel! Heel erg blij mee.

Goede verwarming, goede klantenservice

Reeds enkele toestellen besteld. Verwarmen goed, aansluiting met WiFi ook zeer gemakkelijk. 1 x toestel ontvangen dat niet werkte, onmiddellijk vervanging toegestuurd gekregen! Top service dus

Mooi product

Kleine elektrische verwarming voor in de toilet. Mooi afgewerkt. Erg snel geleverd.

Mooi design verwarming en goedkoop.

Het energieverbruik van de verwarming is laag door gebruik te maken van de diverse instellingen op de kachel. Het is een mooi plat design. De kachel werkt boven verwachting en de levering was snel. Duidelijke handleiding. Zeer tevreden.

Heerlijk warm aan de voeten, zelfs in een wat ouder huis met houten vloer, zet het knopje op vol vermogen en je vloerkleed is zo warm, dan is het terug naar half ongeveer, heb stukje schilders tape op draaiknop geplakt, nu weet ik precies waar de verwarming op staat, dat het snoer in het midden van verwarming zit is bij mij niet erg, want mijn stopcontact zit achter de bank.

correcte behandeling van mijn aankoop. uitstekend toestel.

na aankoop van verwarmingstoestel was er een goede opvolging betreffende de levering. Op korte tijd geleverd. Het toestel was zeer veilig en goed verpakt voor levering. Betaling uitstekend verlopen. mvg

prima service

Goede voorlichting ,vriendelijk mevrouw aan de telefoon.

Prima beschrijving van product, snelle levering

Verwarmer was zoals beschreven, effectief en snel geleverd. Prima.

We zijn er super blij mee

We hebben weer warmte in huis

Prima verwarming!

Een prima verwarming die doet wat hij moet doen. Het plaatsen is niet moeilijk, waarbij wel aandacht voor het bevestigen van de verwarming aan de beugel. Deze moet je recht 'erin klikken'. De verwarming is via de app te bedienen. Het aansluiten hiervan is minder eenvoudig omdat de handleiding en de app summier zijn uitgewerkt. Samengevat, een prima verwarming voor deze.prijs!

goede prijs kwaliteit verhouding

super matje voor heerlijke warme voetjes dus de verwarming kon uit en ook nog eens laag in energieverbruik.

Voldoet Prima mits goed gebruikt

Infrarood Paneel radiator als hoofdverwarming is alleen werkend als het huis heel goed geïsoleerd is. Maar als bijverwarming om net dat beetje extra te geven op bepaalde leefplekken is het prima geschikt. Zonder het hele huis nodeloos op 20 graden te hoeven zetten kan je met een paneel vanaf 700 watt een zit of speelplek heerlijk behaaglijk maken.

Eenvoudige oplossing om koude voeten bij Home Office te vermijden

De verscheidene niveau's, de timer en het LCD display zijn zeer handig. Stekker in en niveau kiezen, zeer eenvoudig.

snelle levering en degelijk materiaal

Een mooie smalle convector verwarming gekocht. Past precies. Was lang op zoek naar dit formaat. Daarnaast is het ideaal om alles via mijn tablet te regelen.

dit mag verwachten..

Ik had een vraag over iets. krijg een natwoord terug gelijk met de link wat ik moest hebben. spullen besteld, twee dagen later de spullen ontvangen. perfect....

Groot aanbod, betrouwbaar en snelle levering

Groot aanbod, goede informatie van de producten op de website. Snelle levering.

Prima advies in de showroom en de verwarming werkt naar verwachting. Bespaart ons veel gaskosten

Zie boven

Ik ervaar de royale tapijtverwarming als hoogwaardig, met enorm plezierige, goed instelbare warmte-afgifte die comfortabel is en ontspanning bevordert.

Goede snelle levering

Prettig om kwaliteit nog voor goede prijs te krijgen

Alle informatie is juist en waar die was aangegeven op de site.

Snel geleverd, duidelijke montagehandleiding. Keurig verpakt. In 15 min gebruiks klaar. Ook mensen die niet handig zijn plaatsen de verwarming in 30 min. Gewoon een top product.

Tof

Wat een kacheltje. Een kamertje van 3 bij 3 1/2 is niet alleen snel warm ,maar omdat de warmte direct naar boven uitstraalt kun je meubels ook de directe omgeving plaatsen zonder dat de veiligheid in het gedrang komt. Door de schuin aflopende bovenkant kan ik ook niet in de verleiding komen om er wat bovenop te zetten. Hier is over nagedacht.

Ongeloof!!!dat is wat mij overkomt door het leggen van een een ondertapijt van Heatek vloer verw

Ik heb eerst een kleine Heatec vloerverwarming aangeschaft voor onder mijn sportmat dit was al super . Ik heb meteen een grote Heatec ondertapijt aan Geschäft, ik heb geen koude voeten en onderbenen meer. De Heatec ondertapijt is isoleerend geweldig maar op de laagste stand is hij super.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo