Prima geluidloze elektrische verwarming

De elektrische verwarming geeft zeer snel zijn warmte af en is totaal geluidloos. Het kan zelfs met behelp van Wifi op afstand geregeld worden.

Aangenaam achter je bureau werken ook al is het koud in het kantoor.

In de laagste stand is de onderlegger net wat warmer als je lichaamstemperatuur wat eigenlijk al genoeg is, als het echt koud is kan je 'm op 45 of zelfs 50 graden zetten. De onderlegger warmt snel op en is eenvoudig te bedienen. Minpuntje: de display en knop zouden voor mij beter aan de linker kant kunnen zitten, het zou mooi zijn als je daarin zou kunnen kiezen.

Prima produkt

levering verliep redelijk

Bij de bestelling was geen levertijd aangegeven. Daarover gebeld. Daarna werd paneel toch nog vlot geleverd. Paneel van 700 w is niet instelbaar op minder watt. Ook niet op afstand in te schakelen. Dit onvoldoende uit de info meegekregen.

Ik heb hier meermaals materialen gekocht omdat ik geen klachten had.

Ik heb diverse verwarmingsmaterialen gekocht en dat verliep vlot en makkelijk. Ook de prijzen lijken normaal. De levering is snel en goed.

goede en snelle service

goede en snelle service.

Prima verwarmingsunit

Prima verwarmer als directe warmtebron en een heel stuk zuiniger (350 Watt) dan een mobiele radiator (2500 Watt)

Subblieme Warmte

Door mijn zonnepanelen Gratis Infraroodverwarming 21 graden in Woonkamer

Perfecte oplossing voor de hal.

De elektrische wandradiator heeft een mooi design en is makkelijk te plaatsen. Wij hebben deze in de hal geplaatst en kan ook makkelijk gedemonteerd worden als er bv grote spullen door de hal moeten. Geeft perfecte warmte en houdt het goed op de ingestelde temperatuur. Makkelijk te bedienen. Het is een mooie vervanging voor de radiator met leidingen, die we nu weg hebben kunnen halen. Wij hebben dit positief ervaren en willen dit in de toekomst in meerdere kamers gaan toepassen.

Prima product

Snelle levering. Verwarmingsmat werkt prima. Warme voeten/benen in no time.

Verwarmd goed ruimte van 48m3

Uitstekende verwarmings plaat kan zowel opgehangen als op pootjes geplaatst worden, voor deel hiervan dat hij gemakkelijk overal geplaatst kan worden, zelfs in de badkamer van wegen de Ip waarde

Het juiste artikel op tijd geleverd

Het artikel was zoals beschreven

Oké electrische convector radiator...

De radiator word goed verpakt geleverd, bij het uitpakken word al snel duidelijk dat het design 'slank' is zoals de beschrijving al aangeeft. De radiator word geleverd met een beugel, om deze aan de wand te bevestigen. Let op! Er zijn 4 bevestiging punten, maar er worden maar 2 pluggen en schroeven meegeleverd. Pre's: - De radiator maakt geen geluid. - Radiator is makkelijk in te stellen per graad. - Radiatoren worden snel warm en bereiken de ingestelde temperatuur spoedig. - Slank design. - Radiatoren ook te plaatsen met voetjes, deze apart te verkrijgen op de site. Con's: - Nadeel is dat wanneer je de radiatoren wil besturen met WI-FI de router anders ingesteld moet worden (250Ghz) tevens een app benodigd. - De radiatoren zijn uitgevoerd in kwetsbaar metaal/aluminium, er komen erg snel deukjes in. - Prijs / kwaliteit is iets uit verhouding, zoals al eerder beschreven is het gebruikte materiaal niet premium...

Prima geregeld

Super goede convector ik zou hem iedereen aanbevelen, de app is makkelijk te installeren.gr

Verwarmd prima, de connectie wat minder.

De plaat na een dag rommelen met Wifi aan de praat gekregen, blijkt achteraf dat de app die in de handleiding staat niet werkt en er een andere app gebruikt dient te worden(na contact met klantenservice). De plaat hangt momenteel in de garage maar daar heeft hij geen verbinding met het netwerk, er hangen meerdere zaken in de garage aan het netwerk die het wel gewoon doen, de verwarming heeft dus minder ontvangst. De plaat verwarmd wel gewoon goed.

Handige bediening

Werkt erg handig. Tijden kun je instellen. Door de thermostaat beheers je het stroomverbruik.

Top Service!

We hadden helaas een convector ontvangen die niet werkte echter kregen we zonder problemen dezelfde dag een nieuwe opgestuurd die er de volgende dag was. Deze doet het perfect en we zijn er heel blij mee. Dus koop gerust met de gedachte dat als er wat mis is, het direct en keurig opgelost wordt.

De bestelling werdt goed verpakt en op tijd geleverd. Betaling achteraf was heel gemakkelijk te voldoen, je krijgt een mail met daarin alle gegevens hoe het te voldoen is. Verwarmingsplaat is gemakkelijk te monteren op de plaats waar je wilt, duidelijke beschrijving erbij. Aanrader om bij dit bedrijf re bestellen.

Uitstekende aflevering

Na bestelling duidelijke afspraken war betreft levering. Electrische wandpaneel doet wat het moet doen. Mooi uiterlijk.

Prima kachel, warmt snel op

+ makkelijke bediening + warmt snel op + kan via WiFi + prima als bijverwarming of ruimtes tot ca. 20-22 m3 warm te stoken. - veel lawaai door vinnetje. - kachel is niet recht, met viltjes opgelost, daardoor lawaai minder.

Slechte communicatie en afspraken niet nakomen

Ik heb wat radiatoren besteld die niet op voorraad waren. Na contact met de klantenservice zouden de radiatoren besteld worden en als alles binnen was zou het in 1 keer geleverd worden. Maar ik kreeg alles in 4 verzendingen. De laatste radiator zou eind maand november binnen komen maar heb ik (omdat ik er zelf weer achteraan moest) begin januari ontvangen. Ook de kleur van de radiator klopte niet. Ik heb wit besteld en kreeg een chrome.

Snelle levering en duidelijke site waar je alles op kunt vinden.

Goed voor weinig

Wij hebben twee Elégance wandconvectoren gekocht, welke een mooie uitstraling hebben met een glazen frontpaneel met geïntegreerd matrixdisplay voor de temperatuur. Snel en goed verpakt verstuurd, en qua prijs/kwaliteitverhouding zeker een aanrader!

Doet wat hij doen moet

De verwarming heeft een simpele gebruiksaanwijzing. En een duidelijke app en afstandsbediening. Wifi alleen te verbinden via de router op 2,4GHz. Dus even de router wijzigen omdat die vaak de combinatie heeft met 5GHz. En ba een succesvolle verbinding de router weer teruzgetten op beide netwerken.

Na goed advies een keuze gemaakt

Omdat ik niet bekend ben met elektrische verwarming heb ik per email contact gezocht met Quality Heating. Ik kreeg snel antwoord met een uitstekend advies dus de keus was snel gemaakt. De levering was zeer snel en ben zeer blij met de gemaakte keuze en werking van de verwarming.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo