Buitengewoon slechte tapijtveerwarming

Ik had bij Qulity Heating tapijtverwarming besteld, een stuk van 150x100 cm. Je zou dat onder je tapijt kunnen leggen, wat dat warme zou afgeven. Dat werd nu een dag of 6 geleverd, maar werkte niet. Er kwam totaal geen warmte af. Geklaagd, en er werd een nieuw stuk gestuurd, Hier kwam een heel klein beetje warmte af, als je je hand er direct oplegde, dus niet onder het kleed legde, voelde op enkele plaatsen dat het niet meer 100% koud was, maar meer kan ik er niet van maken. Gebeld met een supportmedewerkster. Deze gaf aan dat je van tapijtverwarming van 200watt niet mag verwachten dat het ook warmte afgeeft. Hoewel het wel als zodanig wordt verkocht. Uiteindelijk alles maar terug gestuurd. Hoop mijn geld terug te krijgen. Al met al: zeer slecht, niet aan te raden

Service door mee te denken

Ik had een infra rood verwarming besteld maar had over het hoofd gezien dat de levertijd van het apparaat pas o2 maanden later was. Mijn fout. Geen probleem geld terug en toen goed advies gekregen van medewerker. Uiteindelijk naar Alkmaar gereden en weer goed advies gekregen en met een convector verwarming naar huis gegaan wat een veel passendere oplossing was voor de kwestie die speelde.

Deze verwarming is goed geschikt voor een dichte overkapping.

De opwarmtijd van de ruimte is vrij lang. De warmte voelt comfortabel aan omdat de straling de objecten verwarmd. Deze is dus niet geschikt voor een buitensituatie. Wij vinden het daarnaast een groot voordeel dat de plaat geen stralingslicht geeft. Nu blijven de spots in het plafond de sfeerverlichting geven.

Super tevreden met de aankoop.

Gemakkelijk te plaatsen , aangenaam gevoel , gemakkelijk te bedienen met de afstandsbediening.

Goed product

Functioneert naar behoren

Lekker warm

Is makkelijk te leggen en lijkt niet veel warmte af te geven , maar onder vloerbedekking toch voldoende.

energie besparend comfort apparaat

Makkelijk te installeren. Klein formaat, neemt weinig ruimte in. Snelle werking. Mooie vormgeving

kwaliteit producten

Meerdere malen besteld zowel voor elektrische vloerverwarming alsmede voor elektrische radiatoren. Juiste levering en kwalitatief goede materialen.

Fantastisch.

Ben zeer tevreden geplaatst in de hal geeft genoeg warmte en laag stroomverbruik bediening is simpel en werkt goed met de app levering was zeer snel en goed verpakt.

Redelijk

Apparaat werkt gemakkelijk. Koppelen aan google home lukt niet. Communicatie bedrijf ondermaats. Reageren niet op mails en na een belletje geven ze aan dat de levertijd 3 dagen is terwijl op de site 1 dag is vermeld.

Echte aanrader

Ik heb de vloerverwarming nu een week in gebruik. Het bevalt erg goed. De verwarming ligt onder een vrij dik wollen karpet en warmt toch snel op naar een comfortable 29-31 graden. Dit voelt heerlijk aan onder de voeten. Een anti-slip folie onder het karpet is wel nodig omdat de verwarming gemaakt is van gladde folie. Zonder antislip zou het karpet te veel gaan verschuiven. De vloerverwarming werd snel geleverd. De klantenservice heeft snel en correct gehandeld toen DHL een bezorgfout maakte. Er werd meteen een nieuw exemplaar opgestuurd Complimenten voor Quality Heating uit Alkmaar.

Scherpe prijs maar soms chaotisch qua afhandeling

We hadden 2x een tweedekans adax elektrische radiator gekocht, maar bij beide bleek deze toch niet op voorraad. Bij de eerste keer kregen we een nieuwe voor de prijs van de tweedekans. Bij de 2e kregen we 10% korting op dezelfde nieuwe adax elektrische radiator. Dus prima allemaal. Maar het ging niet vanzelf. We moesten er wel even achteraan. Ook werden er 2 x een stel poten geleverd terwijl we er maar 1 hadden besteld, maar na melding hiervan mochten we 1 paar houden. Dus qua prijs hebben we voordeel gehad, maar je moet er wel wat tijd en energie in steken. Het lijkt alsof ze bij Quality heating nog wat tijd mogen steken in de organisatie intern op sommige plekken.

uitstekend

Mooie overzichtelijke website. Snelle levering. Goede nazorg. Snelle bereikbaarheid. Apparaat zoals beschreven

goede service, mooie kachels

ik twijfelde tussen 2 modellen, na een telefoongesprek werd me veel duidelijk. goed geholpen. de elektrische verwarming zijn goed geleverd en doen prima hun werk. mooie apparaten en mooi als bijverwarming.

Als je voeten warm zijn, dan blijf je overal warm.

Functioneert prima. Prettige ervaring bij lang stilzitten. Geen koude voeten meer. Levering gebeurt opgerold. Blijft daardoor moeilijk vlak liggen. Heeft steeds neiging om terug te rollen in oprolstand.

Werkend naar volle tevredenheid

In een woord geweldig product. Makkelijke installatie en voldoet aan alle wensen.

handige kleine verwarming met thermostaat

Handig om in de wc ruimte te plaatsen. Met de aan/uit knop eenvoudig te bedienen: hij warmt snel op. Dankzij de thermostaat is ie begrensd, mocht je vergeten zijn om het uit te zetten.

Geweldig service en advies op maat.

top product, verwarming op 18 graden en toch warme voeten.

dit is top, lekker warme voeten en toch je hoofd koel houden, dat kan met deze verwarmingsmat.

De Adax Wifi is een zeer gebruikersvriendelijke elektrische radiator

Wij hebben sinds een jaar vloerverwarming in de woonkamer. Deze houdt de kamer op een constante temperatuur van 19 graden Celcius. Om de temperatuur bij gebruik van de woonkamer te kunnen verhogen naar 20 of 21 graden maakten we gebruik van een Adax Wifi bijverwarming van 1500Watt. Om de temperatuur in de woonkamer sneller te kunnen verhogen hebben we onlangs een tweede radiator van 1000Watt bijgeplaatst. Installeren is kinderlijk eenvoudig, en omdat de radiatoren met elkaar communiceren blijft de bediening zoals hij was.

Goede service en snelle levering.

Heel praktisch en mooi

Met dit verwarmingstoestel dat ik kocht om mijn keukentje te verwarmen werkt prima. Het kwam onbeschadigd aan daar het zeer goed verpakt was. Met de thermostaat kan je de temperatuur vooraf goed regelen. Het is heel compact waardoor het niet veel ruimte inneemt. Het oogt mooi. Heel dankbaar om de praktische aankoop.

Comfortabel warm de winter door

Ik ben aangenaam enthousiast over de warmte van dit infrarood paneel. Voor mijn garage was ik op zoek naar een bijverwarming op een specifieke plek. Het betreft een grote ruimte waar een standaard kacheltje verloren energie is. Met dit paneel houdt ik het warm waar ik het wil hebbben. Installatie van dit paneel was een "warm"kunstje waar je geen koude voeten bij krijgt!

Goed advies

Het advies van de helpdesk opgevolgd en een Adax gekocht. De kamer wordt nu heerlijk warm, programma gemakkelijk in te stellen, kortom, wij zijn heel blij met het verwarming. Duurder wel even voor het verzonden werd, maar de verwarming was goed ingepakt en netjes bezorgd.

Zeer snelle service en kwalitatieve producten

Producten. Dubbel verpakt, dus heel veilig voor eventuele schade

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo