Voldoet ruim aan mijn verwachting

In eerste instantie ging ik voor het wat kleinere model n.l. de Adax 750watt. Maar daar moest ik overal 2 tot 4 weken op wachten. Dus heb ik de 1000watt genomen die wel iets groter is maar in ieder geval ruim voldoende warmte geeft aan onze badkamer. Al met al zijn wij zeer tevreden over zowel het bedrijf als wel de verwarming en kan ik deze een ieder aanraden.

Goed product

Snelle levering Mooie goede elektrische kachel en geeft goed warmte

Goede degelijke verwarming

De Heater was makkelijk op te hangen en aan te sluiten. Het ziet er degelijk uit met een schakelaar in handbereik. Warmt snel op.

Net aangesloten en nu al warme voeten

Ik heb mijn bestelling ontvangen en direct uitgepakt en aangesloten. Kleed omhoog en verwarming eronder. Na 10 min is het kleed al verwarmd. Niet geschikt voor bij erwarming wel voor warme voeten.

Prima en snelle levering en goed werkend product

Nu heerlijke warme voeten

Quality heating verwarmde mijn wensen in een handomdraai

Ik bestel en het wordt binnen termijn geleverd. Top

Mooi design en giefe service.

Goed alternatief voor een radiator met een erg mooi design.

Snel binnen en warm

Heerlijk warm aan de voeten. De katten liggen nu ook op de grond en genieten er ook van

Bestelling goed en snel uitgevoerd.

Bestelling goed en snel uitvoerder. De order is na bestelling goed te volgen tot aan de bezorging.

Leuk product, wel vraagteken

Om uit te proberen een warmtemat 50x100cm/80Watt besteld. Ik wilde deze op een 2mm dikke aluminiumplaat monteren, zo creëer je dan een warmtebuffer. Dit werd bij navraag afgeraden ivm mogelijke "vonkvorming"! Vonkvorming, onder een kleed. Vraagteken dus

Elektrische warmte op bestaande CV

Een gunstige radiator in de badkamer die ik even van de muur kon halen. Dopje eraf en het verwarmingselement element erin. Nu heb ik een warme radiator in de badkamer terwijl de CV nog uitstaat. Ook kan ik de radiator nog gebruiken met de CV. Voor ons een ideale situatie.

Snelle service en product zoals omschreven

Prettig. Snelle afhandeling. Product is zoals beschreven en betaalbaar.

het product voldoet perfect aan de verwachting

Ik heb een infraroodpaneel voor onder het bureau besteld. De foto's waren duidelijk en de omschrijving en specificaties waren duidelijk en voldoende goed beschreven. Ik wilde namelijk een paneel dat je kunt plakken, en niet hoeft te schroeven. Dat werd goed aangegeven. De bestelling was makkelijk te doen, en de levering fijn snel en accuraat. Het paneel was precies zoals ik het mij had voorgesteld en op de foto's ook te zien was. Mijn kou kleumende dochter zit nu lekker warm achter haar bureau. De installatie was snel en het paneel werkt goed. Ik heb er wel een timerstekker aan gezet om te voorkomen dat je vergeet het paneel uit te schakelen.

uitstekend

Verwarming ontvangen volgens afspraak doos onbeschadig echter klein mankement door foute montage echter niet erg en steeds snel antwoord en zouden een passend antwoord geven verwarming doet het prima dus geen klagen en zeker een aanrader inde ruimte waar ik zet ongeveer 15 m2 snel warm

Goed werkende bijverwarming

We hebben al een Ecosun Infrarood paneel met structuur in de woonkamer hangen. Het paneel geeft een heerlijke behaaglijke warmte af. Voldoet ruim aan de verwachting. Nu ook een aangeschaft voor boven de eethoek.

eenvoudige installatie met direct een introductie in my homey

Eenvoudig en fraai product, goede verwarming met daarbij een verbazingwekkend eenvoudige installatie ook in de homeyapp

Verwarmt goed, app werkt niet

Na lang vergelijken van verschillende producten, kwam in uit bij de convectorkachel met wifi. Ik was heel blij toen ik het product kreeg. Het design is strak en past mooi bij mijn interieur. De kachel verwarmt goed. De vreugde was van korte duur. De app om de kachel met wifi te kunnen besturen, geeft foutmelding na foutmelding en sluit soms zelfs zonder waarschuwing af. Het is me nog niet eens gelukt om het apparaat in de app toe te voegen. Juist deze functie deed me besluiten de kachel te kopen, dus dat het dan niet werkt, is enorm frustrerend. Ik had voor veel minder geld een kacheltje kunnen kopen die net zo functioneert als deze, maar dan zonder de wifi optie. Na vorige week berichten gestuurd te hebben naar het bedrijf, zit ik nog steeds te wachten op reactie. Al met al nog niet zo'n positieve ervaring.

Snel geleverd.

Bestelling met staanders bleek niet compleet, direct volgende dag nieuw mogen ontvangen. Goed support binnendienst.

Goed spul

Geef voldoende warmte

Zeer blij met de manier van werken

Na bestelling is alles vlot verwerkt en kreeg ik deze netjes en goed verpakt thuis geleverd. Product werkt zoals de omschrijving vermeld op de website. Helemaal tevreden mee.

Heerlijke warme voeten

Dit hebben we veel eerder moeten aanschaffen. Heerlijke warme voeten, en verwarmt ook de omgeving.

super

Gewoon netjes en op tijd

Erg goede en efficiënte apparatuur

Mooie apparatuur en efficiënte verwarming

It's been ages since I received such great service

I can't remember when was the last time I felt great as a customer. The team was amazing, from the delivery to the return of one unit I bought in excess. Fast to respond to send, and I even made the mistake of sending extra pieces of another heater in the box I returned. They were nice to send those back to me in no time. I cannot recommend them enough. Extremely satisfied

Prima convectoren en een snelle bezorging.

2 convectoren besteld, 1000W, voor op een toilet en een andere kamer, ze doen het prima. Pluspunten: Programmeerbaar. Makkelijk op te hangen. Werkt goed. Minpunten: Wordt heet, daardoor niet te laag plaatsen bij kleine kinderen.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo