prijs kwaliteit zeer goed

wat er wordt gezegd wordt ook waar gemaakt. een minpuntje is wel de montage aan de muurbeugels. bij de borging aan de bovenkant van de beugel kan je moeilijk bij.

Erg tevreden!

Ik ben erg tevreden over deze verwarming. Warmt zeer snel de ruimte behaaglijk op. En makkelijk met de app te bedienen.

Fijn product voor plaatselijke warmte

De ultra platte warmtefolie past uitstekend onder ons vloerkleed. Daardoor is het onzichtbaar. De stekker (met schakelaar!) en een kort stuk elektriciteitssnoer is het enige dat zichtbaar is van het product. Dit is niet storend. Het warmte-element werkt prima en is binnen een paar minuten op temperatuur. Heerlijk gevoel aan de voeten.

Compliment waard.

Het bestelde verwarmingspaneel voldoet prima aan mijn verwachting. Heb naar aanleiding van dit resultaat besloten nog een tweetal panelen te bestellen. Prima keuze.

Snel ontvangen werk super

Prima winkel, goede producten

Op zoek naar een kleine verwarming voor ons toilet dat, tot nu toe, onverwarmd was. De kleine elektrische verwarming is precies wat we nodig hebben. De website werkt prima: we konden goed zoeken en een keuze maken. Verzending was snel en de spullen waren goed verpakt.

Snelle levering duidelijke site

Heerlijke warme voeten in deze donkere dagen!

Woonachtig in een prachtig maar oud en lastig goed te verwarmen huis is deze verwarmingsmat die we onder het vloertapijt konden leggen een uitkomst voor de avonden waarin je rustig op de stoel zit. De mat kan alleen aan en uit en heeft geen timerfunctie. Dat is jammer, vandaar geen 5 maar 4 sterren.

Prima service en snelle levering

Besteld en keurig volgens afspraak geleverd. Dit ondanks feestdagen drukte. Aanrader

Supergoed

Snel geleverd Goede beschrijving

Snelle levering en makkelijk te installeren

De verwarmings panelen waren snel geleverd (2 dagen). Daarnaast was het installeren van de panelen snel en simpel. We zijn er erg blij mee en de kamer is zo verwarmd.

Prima apparaat en makkelijk te installeren

Quality Heating heeft mijn bestelling voor een ADAX FAMN el. Radiator van 1400 watt SNEL GELEVERD EN BEZORGD. pakket was heel goed ingepakt ter bescherming! Over de ADAX RADIATOR zelf kan ik kort zijn: vorig jaar ook twee ADAX aangeschaft en ben hier heel tevreden over. Ook het design is prachtig. Nu de verbeterde FAMN aangeschaft en moet zeggen dat er nog een betere convector opwarming is. Zeer tevreden over de ADAX PRODUCTEN!!

Duidelijke website met juiste info. Levering ging snel. Uiterst tevreden over het bestelde product!

Geen service bij niet werkende apparaten

Radiatoren voor vier slaapkamers besteld voor meer dan 1000 euro. Apparaten zouden op wifi moeten werken, maar werken niet. Alles nagelopen met klantenservice en werkt nog steeds niet. Blijkbaar is het dan het probleem van de klant. Geen service, geen vervangende radiatoren, geen reparatie, wordt niks mee gedaan. Producten dus niet deugdelijk en daarbij dus ook geen support. Nu maar aanpakken via consumentenrecht…

Goed zoals het hoort

Nabestelling vlot geleverd

Geweldig voor studeer- of slaapkamer

Ik heb een elektrische verwarming opgehangen in mijn werkkamer. Hier is het in zeer korte tijd op temperatuur. Ik behoef nu niet meer het hele huis te verwarmen maar doe dit nu plaatselijk met een elektrische verwarming.

prachtige vormgeving, werkt perfect, heerlijk die app!

We schaften deze verwarming aan voor de douche ruimte. Het is een heel mooie verwarming, echt een eyecatcher. De verwarming werkt perfect, we raden iedereen de versie met WiFi aan. Voor de douche ruimte is de 500 watt versie zeker voldoende. De service rondom de aankoop is prima, de verwarming was goed verpakt.

Zalig fijne warmte

Ik werk in een slecht geïsoleerde ruimte van ong 12m2. Met de QH-Basica 2000Watt Wifi convector is het er nu in geen tijd lekker warm, de hele dag door. Het toestel heeft een mooi modern design. Prijs kwaliteit absoluut een topper.

Geen koude voeten meer

Ik woon al jaren in een super romantisch oud huis, zo romantisch dat we elke avond vlak bij elkaar gaan zitten omdat het nadeel van zo'n huis is dat het ook voor geen meter valt te isoleren. Lekker dik kleed op de grond maar het probleem was daar nog niet mee opgelost. Inmiddels een grote elektrische mat voor onder het kleed aangeschaft. Dit hadden we dus al jaren eerder moeten doen. De romantiek is er nog maar we zitten weer ieder op onze eigen stuk van de bank met de voeten op de vloer. De warmte straalt ook door naar de rest van de kamer. We zijn dus super enthousiast over onze aankoop. Hopelijk scheelt het ook nog in het verbruik van de gasrekening. Dus zeker een aanrader. Groet Anja.

Sinds jaren geen koude voeten.

Altijd s'avonds koude voeten , en dan blijf je koud. Ben op internet gaan zoeken of er iets was ,en kwam jullie site tegen . En precies in de maat van het vloerkleed. Keurig optijd bezorgd en goed verpakt. Binnen een half uur is het vloerkleed aangenaam warm,ende hele avond heerlijke warme voeten . Echt een aanrader voor als je geen vloerverwarming hebt.

Helemaal super

Aangezien we gasloos zijn geworden willen we er toch wel warmpjes bij zitten in deze dagen en we zijn uitgekomen op: QH-Basica WiFi convector 2000Watt - QH-Basica - Wit Geen spijt van want we hebben er inmiddels 2 aangeschaft en wat een super apparaat. Raad dit product echt aan bij mensen!! Ook is de service goed bij quality heating en je product wordt snel verzonden.

Prima product en snelle levering

Heerlijke warmte....

Infrarood folie (1.50x2.50m) onder het vloerkleed gelegd bij de televisie... Een paar minuten na inschakelen komt er een heerlijke warmte vanaf. Sindsdien geen koude voeten meer en houdt zelfs de ruimte warm.

Een eerlijk advies

Ik had zelf bedacht dat een infraroodpaneel in het toilet de oplossing was. Maar toe de showroom medewerkster vertelde dat het een kleine 10 minuten zou duren voordat het behaaglijk warm zou zijn moest ik daar vanaf zien. Zij heeft mij geadviseerd een klein elektrisch wandpaneeltje te nemen wat fantastisch werkt en stukken goedkoper is dan een IR paneel. GROTE KLASSE.

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo