Snel en makkelijk

Kachel was makkelijk te bestellen en snel geleverd. Makkelijk te monteren en via de app in te stellen

Correct en snel antwoord

Eerste contact was een vraag via de E-Mail. Correct en snel antwoord ontvangen. Daarna de Eco-Slim radiator met Wifi besteld. Ook deze weer keurig verpakt en snel geleverd. De radiator past qua design goed op de plaats f welke wij voor ogen hadden en doet zijn werk. Wel is enige doorontwikkeling van belang. De schakeldifferentie is vrij groot, Ruim 5 graden. Voorbeeld: ingesteld op 19 graden zakt hij terug naar 16,5 graden om opnieuw in te schakelen. Het weer uitschakelen ligt rond de 21,5 graden. Dat is veel en zorgt niet voor een constante temperatuur. Het gebruik van de app is op zich vriendelijk. Ook hier een kleine opmerking. In de onderste regel tref je de kreet “tandwiel” aan. Nu draait er een ring in beeld maar daarmee zie je nog niet waarvoor. Het is namelijk de instelling van het vermogen, stand 1 of 2. Wijziging van de tekst in “vermogen” zou beter zijn en voor iedereen begrijpbaar. Andere ervaring is het display. Dit is redelijk fel en trekt veel aandacht. Je ziet dat het iets gedimd wordt maar de mogelijkheid om zelf de helderheid in te kunnen stellen zou welkom zijn. Zelf een mogelijkheid om het display uit te kunnen schakelen zou welkom zijn.

De elektrische verwarming werkt perfect

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding Kachel is snel warm Werkt makkelijk via de app

Correcte levering en afhandeling ADAX heater

Zeer tevreden met aanschaf van een ADAX heater.

Defecte mat eindeloos bezig om te kunnen retourneren

Pas op. Een defecte mat ontvangen. Kan gebeuren. Maar dan. Retourneren gaat stroef en erg moeizaam. Moet via apart portaal. Garantie portaal want via gewone retour portaal en dan melden wordt geweigerd. Vervolgens vele dagen geen reactie dus 't ding ligt hier al zeker een week te wachten op retour. Zonder label kan ik niks. Betalen moet je wel. Zo moeizaam maak ik nooit mee en dan ook nog vermelden dat retourneren makkelijk is...

Goede communicatie van het te leveren radiator, en op de afgesproken dag geleverd en alles was compleet. Er is netjes gebeld door de verkoper over de leverdatum.

Geeft warmte maar minder dan ik had verwacht

Dat hij minder warmte geeft kan ook komen door de dikte van het kleed wat ik erop heb liggen, positief is wel dat mijn hond het heerlijk vindt. Al met al toch tevreden, zeker wat betreft de prijs

Goed service en snelle levering

Ik heb hier een Adax neo Wifi elektrische verwarming gekocht en had daar een vraag over, er werd zeer snel gereageerd wat wel zo prettig is. Na dat ik de verwarming gemonteerd had (zeer eenvoudig met 4 schroeven) de verwarming aangezet en in een paar minuten was de ruimte aangenaam warm. Ik was er gelijk zo enthousiast over dat ik er gelijk nog eentje besteld hebt bij dit fijne bedrijf!

Goede service en goede verwarming

Nadat mijn mail snel beantwoord werd met de gevraagde berekening wat we nodig zouden zijn in ons huis en wat hun advies zou zijn, heb ik 3 panelen aangeschaft. Ook heb ik de standaards mee besteld zodat ik ze overal in huis kan plaatsen. De convectoren verwarmen snel de ruimte en zijn op de graad nauwkeurig. Ik ben er blij mee!

Voldoet aan de eisen

Verwarming ziet er mooi en strak uit en verwarmt goed .

Goede informatie en snelle levering

In de showroom hebben wij ons laten informeren naar de mogelijkheden om de slaapkamers te verwarmen. Dit was een zeer prettig gesprek. De bestelling die wij daarna online hebben geplaatst werd snel en correct geleverd!

Het warmt goed

De WiFi is wel een probleem. Maar voor de rest een goed verwarming

Duidelijk en goed.

Ik was zoekende naar een goede badkamer verwarming. Omdat wij vloerverwarming hebben genomen en geen hete lucht meer hebben moesten we wat anders. Via Google kwam ik al snel op jullie website uit. De website vond ik erg duidelijk, overzichtelijk en de producten staan goed omschreven. Met de handige rekentool en het overzicht van het aantal m3 naar vermogen verwarming is een keuze maken gemakkelijk. De verwarming doet het uitstekend. Hij verwarmt prima en werkt ook via Google. Dus je geeft Google de opdracht om te verwarmen naar 20 gr. En dan een tijdje later is het heerlijk warm in de badkamer. Het enige wat ik wel snap ( lengte vracht) maar anders zou doen. Ik had ook een energie meter besteld. Deze kwam een dag later binnen dan de verwarming. Had dat niet bij elkaar verpakt kunnen worden? Was Milieuvriendelijker.. Ik ben zeer tevreden!

Klasse!!

De electrische maten die wij hebben gekocht voldoen uitstekend. Door de energieprijzen hebben wij onze vloerverwarming(water van de cv) uitgeschakeld. De matten zijn een heel goede en reletief goedkope vervanging. Heerlijk warme voeten.

Top product en snel geleverd

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De electrische verwarming met wifi zorgt super snel voor een behaaglijke warmte en door de wifi op alle plekken het zelfde gevoel.

De karpetverwarming is behaaglijk en levert warme voeten.

Snelle levering. Lekker warme voeten.

Lekker snel warm

Geplaatst ipv radiatoren. Verwarmd bijna net zo snel. Mooi klein model.

Dit product voldoet aan al mijn verwachtingen.

In een mum van tijd is onze slaapkamer verwarmd. Zeer compact en mooie plate verwarming. Aanrader.

Goede ervaring

Prima service, communicatie en goed product

Ik wilde meer informatie over een tweede kans product, de aard van de beschadiging. Communicatie hierover verliep prima en binne twee dagen is het product geleverd. Nu hangt er een goed werkende radiator, met licht beschadiging, voor een mooie prijs bij ons aan de muur.

Perfect geleverd

Mooie strakke afwerking en met wifi makkelijk te bedienen .

Wat een mooi en fijn product en een prima service

Niet zo warm als verwacht

Om s avonds van mijn koude voeten af te zijn heb ik een verwarmingselement voor onder mijn vloerkleed gekocht. Het product werd snel en netjes geleverd. Ook valt het niet op onder mijn vloerkleed maar de warmte valt tegen. Het wordt wel iets warmer maar ik had het warmer verwacht na het lezen van de informatie op de site en de reviews.

Goede duidelijke website Snelle levering.

Goed product

Goed product en goede levering

Phoenixstraat 37

1812 PP Heiloo